Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Bez

15. 03. 2008
15
17
1896

/Cestou s CHYREN/

Vrať se a dýchej mi do vlasů po staru dej mi čas užívat holčičích rozmarů zmatená stín tvůj když zahlédnu vzpomínka vrací se - v dohlednu obrazy které jsem nechtěla když tvoje láska mi zmizela vrať se a dýchej mi do vlasů po staru kolik je vítězství tolik je nezdarů zůstat stát na půli začaté cesty to není neštěstí ani ne štěstí

17 názorů

Stevenson
17. 03. 2008
Dát tip
nekdy se to asi 'sekne" ne jen na INETU, hlavne kdyz si clovek rekne jiny zas bude tu .. pekne, jako vzdy t

T_O_M_
16. 03. 2008
Dát tip
začátek moc neohromil, ale konec rozhodně ano!

Háber
16. 03. 2008
Dát tip
*

fanfán
16. 03. 2008
Dát tip
...v sedmém nebi....jsem ještě nebyl...jsem asi.....

při příští návštěvě matičky vyšetři pár minut na kafe - dál od koně je za... to máš jedno, budeš mým hostem V sedmém nebi :))))

fanfán
16. 03. 2008
Dát tip
...v pátek jsem navštívil...po roce...jak mám ve zvyku...matičku Prahu...nástrahy velkoměsta mě nechaly naprosto v klidu...ze změn hodnotím kladně to...že pršelo a venku bylo míň lidí...jízdenky za 26,- ...však zlikvidovaly mé celoroční úspory...a plány zakoupiti si jeden pražský párek...ale dá se též říci koňský ...poněvadž se párky prodávaly těsně pod koněm...proč to píšu...?...protože po této expedici...vedle svého klasického Pentaxu....již vlastním též digitál...digitál umožňuje vyfotit bez i nahoře bez...podstatně kvalitněji...a velmi pohotově..na samotném aktu..se již nemusí šetřit...a je možno dosáhnou bez velké námahy...několika desítek...a v mém případě spíše stovek...opakování...po této zajímavé práci...budu jistě zcela uspokojen...a již se těším na květen...lásky čas...

popleta? kdeže! znalec života! jen aparát mu chybí na focení... a taky bez - je brzy, ještě není! pro krásu on by stejně jako ty... zemřel, ač dělá trochu drahoty... :))))

fanfán
16. 03. 2008
Dát tip
...ten Ó je ale popleta...takové holce...bych já...natrhal bez...a pak ji vyfotil nahoře bez...zašeptal bych jí do vlasů...že chtěl bych umřít...pro krásu...

Ó
15. 03. 2008
Dát tip
...ale přesto...moc smutné a procítěné...

Ó
15. 03. 2008
Dát tip
....krásné...jistě tušíš ...co já bych teď psal...o tom... jak dlouho je žádoucí stát...kdyby to nebylo tak pěkné...už mlčím...

Smíšek:-)
15. 03. 2008
Dát tip
*

Marcela.K.
15. 03. 2008
Dát tip
Zůstat stát? Jen na chvíli...*

ani ne štěstí***

Janina6
15. 03. 2008
Dát tip
Ano... život není černobílý.*

Abi
15. 03. 2008
Dát tip
Jarmilo, to je krásné...poslouchám zrovna jeden skvělý soundtrack..a tohle mě zasáhlo o to víc. Tip..a dík!

moorgaan
15. 03. 2008
Dát tip
no vidis jak ti to ladi,rytmuje a stimuje.-)) ..kde ty na tu inspiraci porad chodis? /*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru