Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

už je to za námi..

26. 06. 2001
15
0
4589
Autor
(závorka)

 

ne,

není to

věc cti,

či vkusu

 

já miloval ji..

(husu)

 

už je to za námi,

už to přebolelo

 

stačilo málo..

(knedlo, . . . , zelo)

 

 

 

 

 


ondrech
25. 10. 2004
Dát tip
hazkýýý!***TIP

pomíjivá
01. 07. 2004
Dát tip
avi

srha
01. 07. 2004
Dát tip
vzpomínám si :)

Dabi
14. 07. 2002
Dát tip
Líbí...pobavilo:o) Můj upřímný t*

pino15
11. 12. 2001
Dát tip
je to milý,veselý,rozverný,škoda,že to nenapsal husák :o)

Sala
10. 11. 2001
Dát tip
Každý má svůj vlastní filtr a pořád je komunikovat o větším - menším nedorozumění. :)) Jsem z ní naprosto nadšená! Tuhle blůstku pasuji "do kategorie rozverek" a skutečně mám za, že nešlo o hluboceobsahové dílko, které je třeba na místě vykuchat. Mj. procházení lásky žaloudkem (a zklamané obzvlášť) je zde dostatečně průkazné.:))) (moje ve stejné zálibě:) nehynoucí sympatie:) Jelikož oslovila, pobavila a při chuti navnadila.. nebudu kejhat knedlíkem v krku do zástěry..:) veřejně přiznaný TIP a s lehkým srdcem dvanáctý, veselou myslí případně k obědu :))) dát ho považuji za více než soukromé a ne příspěvek do debaty formou "nemá jich nějak moc?" to pardóóón :-) Těšilo mě.. Sal. s husí kůží v potěšených vlasech, jednou nohou balancujíc na -pro radost závorce dám závorky- (společenském:) obrubníku...* pomíjivá***

ulita
30. 08. 2001
Dát tip
tohle mi přijde...lehce...samoúčelné..?

Rivka
30. 06. 2001
Dát tip
Cavi... *

Krel
30. 06. 2001
Dát tip
hmm...

Print
28. 06. 2001
Dát tip
Chápu, že se občas mezi sebou posekáme, ale...kvůli názoru na básničku? Hm... Cavi...tak obrovský dělo na blbůstku? Respektuji, že někomu se může nelíbit, někdo se může cítit zhnusen. No a co? Já jsem z téhle blbůstky naopak nadšenej a čím víc jí čtu, tím víc se mi líbí! Budete mě někdo kvůli tomu urážet?

Cavalera
28. 06. 2001
Dát tip
Printe: v první řadě omluva všem za výrazivo v mém druhém komentáři, kdo mě zná ví, že je to jen uměle nakupená hromada slov, bez jakéhokoli cíle napadat tak, jak se na první pohled zdá a Ty to asi ze zde přítomných víš nejlíp .. jo jo přehnal jsem to ... uff uff .... Co se ale týká k básni. Slutečně a zcela upřímě si myslíš, že těch 11 tipů je na místě? Jsi jeden z mála lidí na Písmákovi, který přímo ctím za svou objektivitu při hodnocení a výběru a je to poprvé, kdy si troufám proti Tobě vystoupit a říct, že tentokrát jsi ujel Ty. Není to proto, že bych Ti upíral právo na to, aby se Ti básnička líbila, ikdyž se přiznám, že Tvůj nadšený komentář nechápu, protože mě básničky (pokud to bylo o huse) nikterak nenadchnou svou myšlenkovou hodnotou a pokud to bylo o holce, tak dvojnásob .. skutečně nesnáším rádoby hrdé projevy zhrzených samečků .... ale je možné, že pro někoho je to zajímavý .... Zpět ale k tipům .... jen se podívej na to číslo a na ostatní básničky .... podívej se na nejlepší dílka na Písmáku, kde je několik méněcenných blbůstek v čele s 50-ti tipy .... proč? Jen proto že se usmějem? ..... říkáš dělo na blbůstku ... to není dělo na blbůstku, to je dělo na básničku, ať už si jí dám kamkoli ... a blbůstka? .. těch lidí co tu píšou opravdu kvalitní blbůstky, které nejsou jen vtipné svým laciným zpracováním a zejména ubohým obsahem, ale je v nich naopak myšlenka k zamyšlení, není moc .. stačí uvést např. Sadafa a nejsem si jistej, jestli dostává k dílkům vždy tolik tipů .... wopi: zde uvedl příklad s knížkami .. ano, pokud jsme a chceme být stejní, pak budiž .... Reakce na tohle dílko je do určité míry vyvrcholením názoru, resp. pocitu, který zde už delší dobu mám a to je postupně narůstající nechuť k blbůstkám podobného tipu, které se stávají oblíbenými nikoli pro svou hodnotu, ale právě naopak pro svou bezobsahovost .... zároveň přiznávám, že jsem víc než kdy jindy ujel tím, kam jsem to napsal ... protože tím nejlepším místem by byly blbůstky v nej dílkách Písmáka od Yfči (nepletu-li se). Byli tady debaty jak se dívat na blbůstky ... názory na jejich vyčlenění z hodnocení apod. .... je to jedno a hlavně to nic neřeší .. já jen prostě odmítám hodnotit dílka, které jsou na pubertálně-hospodské úrovni a nějak mě štve, že myšlenkově mdlé blbůstky jsou hodnoceny lépe, než básničky autorů, kteří bohužel nejsou v širokém podvědomí Písmáctva ikdyž píšou mnohem lépe .... Jen pro úplnost podotýkám, že dílka (závorky) jsem v poslední době poměrně často tipoval a je mi jasný, že půlka z Vás bude se bude pozastavovat nad tím, proč. Ano je to o názoru a vkusu a já se opět přiznávám a je mi to líto, že jsem se nechal až příliš strhnout a napadl a ublížil tak lidičkám, což nebylo ani v nejmenším mým záměrem ... Důvodem toho byla možná i skutečnost, že podobných situací (beru tu variantu s holkou) jsem kolem sebe v poslední době zažil několik a viděl několik podobných reakcí pánů a nějak do toho sedlo tohle dílko a nepůsobilo na mě dobře .... možná proto, že se to vždycky týkalo lidiček, které mám rád ..... Na závěr ještě poslední omluva, protože mě to mrzí asi víc než co jiného jsem zde na Písmáku napsal .... mám Tě rád Printe a mám rád Vás ostatní, promiňte .....

Wopi
28. 06. 2001
Dát tip
Jo, Cava, tahle argumentace je fakt lepší. :)) (Nasraností se asi vážně nic nevyřeší.) Beru. :)

Rivka
28. 06. 2001
Dát tip
Cody:) Problém je v tom, že já vidím význam jenom jeden. PROTO se neustále ptám. Kdyby tam byl jiný, jsem ochotna sklapnout podpatky, zopakovat výše řečenou omluvu a tiše odejít. Imho není blbé něco nevědět, ale nezeptat se. Není můj problém, že to nechceš vysvětlit... (i když se mi vnucuje otázka proč:)))

Print
28. 06. 2001
Dát tip
Cavi..., už je to za námi!:-) Moc dík za tvý slova!!!! *!

pomíjivá
28. 06. 2001
Dát tip
Cavalera: Moc jsi mě potěšil tím, co jsi napsal. Díky. (vím, že to nebylo tak úplně na mě...ale přesto...ode mne máš pomyslný morální tip :-))

Mahoney
28. 06. 2001
Dát tip
cavíšku, děkuju ~ ~ ~

Cavalera
27. 06. 2001
Dát tip
Zajímavá debata .. hmmm ... aneb o sračkách se žvaní vždycky nejlíp:-) .... Proč má básnička o něčem, básnička dobře napsaná méně tipů, zatímco výron pubertálně opilecké stupidity dostane více tipů?? Co se zde tipuje? To že se na konci s debilním ksichtem zašklebím nad idiotismem v sobě? .. eh eh .. dobrý .. asi jako, že nejúspěšnější dílka na Písmákovi jsou duševně zemdlelé sračky, které už ani Nomádi na otop nesbírají?? .. A když někdo napíše svůj názor a pozastaví se nad smyslem a kvalitou dílka, strhne se zde (obecně na Písmáku, nikoli jen pod tímto dílkem) hon na onu čarodějnici, na onoho vyvrhela, který si dovolil říci něco proti zajetému stereotypu pochlebování si. Skutečně je toto dílko tak dobré? Skutečně je lepší než všechna ostatní dnešní dílka, která mají méně tipů? ... Skutečně se budem jen tupě šklebit na monitory ve své omezenosti a cpát si do dršek tipy pro jakousi potřebu vysrání se na již připravenou hromadu sraček??? .... Bůh s Vámi, aneb Viva la Revolution ..... & ... jděte do prdele:-))))) ehm .. !!!!!!!! S láskou? Bez lásky? S úctou? Bez úcty? ... co z toho, prostě jen sedící, píšící Cavalera! ps: ... všichni jsme stejní zkažení zmrdi ......

Rivka
27. 06. 2001
Dát tip
To byla parafráze... reakce na k dílku.... raději mlčím... nebo bys měl možná ty.... Spletla jsem se? Jestli ano, omlouvám se.

pomíjivá
27. 06. 2001
Dát tip
Tak. Cítím jako svou povinnost oznámit, že ten první tip jsem dala já. Tudíž rozvířila tuto diskusi. Tip jsem dala protože: a) ta básnička mi připadá naprosto srozumitelná. Je tam všechno. Láska, procitnutí, bolest....mně se to prostě líbí a připadá mi to pravdivý + ironie (což oceňuji obzvláště) b) vyjádřit takovouhle zkratkou tolik protichůdnejch pocitů mi nepřipadá zas až tak lehký (ze zásady mám raději kratší, řekněme údernější útvary, než několikastránkové verše - pro mě se v dlouhých veršovánkách rozpouští význam a poslelství) Nevadí mi, když někdo vyjádří svůj názor (viz Cody), ale jde o diskusi. Cody, ruku na srdce...kdyby Ti někdo napsal to, cos tady napsala Ty, nebudeš to nejspíš brát jako seriózní kritiku. Mně to připadá víc jako útok a soud (viz "a hele ono to má tip??? za co se tu na písmáčku dávají tipi???????"). Nezlob se na mě, ale tohle není kritika, ani svobodné vyjadřování názoru. To je těžký soud a to sem nepatří. Můžeš klidně napsat, že se ti dílko nelíbí, že nechápeš, proč ho tipoval, ale jde to říct i jinak, než takhle urážlivě.

pomíjivá
27. 06. 2001
Dát tip

(závorka)
27. 06. 2001
Dát tip
pomíjivá: BINGO (ad a) ad b)) Cody: původně jsem ji miloval (k sežrání) - a pak ty asociace..a nakonec je lépe sytému, že...a jako malé "dílko" = "blbůstka" mi to připadlo příhodné (necím to na velké "dílo" = blbost..); osobně (pokud vůbec) dávám tip za vyvolaný pocit, třeba i vtip (prostě za oslovení a to není samozřejmě pokaždé - alá Big George); jinak sorry (ale fakt to nebylo o tobě..:-) ) ostatním: díky za reakce (platí i pro CODY)

Wopi
27. 06. 2001
Dát tip
Cavalera: Jen malá věcná poznámka. To, že má dílko víc tipů než jiné, neznamená, že je lepší. Prostě se zalíbilo nebo oslovilo víc lidí. Proč to někteří berou tak strašně soutěžně? Jsou za ty tipy nějaké prémie nebo co? Ostatně - se stejnou logikou se můžu rozčilovat, proč se knížka o vítězství našich hokejistů prodává jedna za druhou, zatímco kvalitní literatura leží v koutě knihkupectví a práší se tam na ni. Cody: Máš pravdu, že se tady někdy dávají tipy jen jménu, proto tady taky mám polovinu věcí pod neznámými nicky. Nechtěl jsem tipy Wopimu, chtěl jsem je jen pro dílo. Ale netipují tak všichni, to mi věř. Ujišťuju Tě, že závorku jsem ani neznal a tip jsem dal za to, že mě to prostě pobavilo. Jak Tobě, tak Cavovi (a každému jinému) dávám tip, když se mě to osloví a nedávám, když mě to mine. Někdy je mi to až líto, když kamarád napíše něco z mého pohledu slabšího, ale rozhodně nedávám tipy ze známosti!

Rivka
27. 06. 2001
Dát tip
Btw, když už ses zeptala: tip jsem dala dílu. Potažmo autorovi, ale to nic nemění na tom, že dílo bylo první. Proč? Líbí se mi. Autora neznám (třeba by se mi taky líbil:c). Proč se mi líbí? Na nic si nehraje. Žádná velká filozofie, ale od toho je kategorie blbůstka, že? Nebo ne? Připadá mi to vtipné. Není to málo? (Ach ano, humor. Inu, nebude místa pro sapéra Vodičku...) Nikoliv, není. To jen u nás se má od dob husitských za to, že humor je cosi méněcenného, nutno totiž bojovat za svatá práva. Lépe - Svatá práva. Jsou různé druhy humoru (nebudu už dlouho cintat, neboj) - a tohle je jeden z těch, který se mi líbí. Možná proto, že vlastně není zase až tak veselý... (Uznávám, že jsou tu i „vyšší" díla. Ale je čas kameny rozhazovat a čas kameny sbírat...) (a je to vlastně i odpověď pro Cavaleru - já se někdy ráda debilně šklebím idiotismu v sobě... neprší mi do nosu:c)) Jinak, přeju hezký den.

Cavalera
27. 06. 2001
Dát tip
K básni: ... první sloka je myšlenkově poněkud otřepaná, nemluvě o tom, že se k následujícímu textu moc nehodí ... druhá sloka: ... podobná vyjádření, která padají v této souvislosti svědčí nejen o nízkém intelektu dotyčné osoby, ale i o jejím citovém handikepu a pokulhávajícím sebevědomí a pokud někomu tato sloka přijde být vtipná, zajímavá, či ho oslovuje, bude zřejmě na podobné úrovni:-)) třetí sloka: už je to za námi? ... proč najednou množný číslo? Z kontextu jasně vyplývá, že autor mluví o sobě (resp. o jedné osobě) .... námitka, že to přebolelo oba, je zcela nesmyslná, neboť předcházející sloka tomu nenapovídá a rovněž skutečnost, že nikde není uvedeno, že by onu českou tradiční krmy baštili obá není zjevné a jistě i nepravděpodobné, neb se dá jen ztěží usuzovat, že po určité době "bolení" by ona dívka šla s oným hochem na knedlo ........ zelo ..... čtvrtá sloka: stačilo málo? ... pokud dotyčnému stačilo jen uspokojit své základní pudové potřeby, aby tím překonal období po rozchodu, dá se se zcela jednoznačně usuzovat, že se jedná o duševního mrzáčka prostého jakýchkoli hlubších citů a schopnosti je nejen sám vydávat, ale i přijímat .... Závěr: ... ze všech uvedených důvodů je patrné, že se jedná o dílko nejen vtipné, svou neočekávanou pointou, ale je i přínosné pro budoucí milenecké, ale i manželské páry. Nebylo by jistě nemyslitelné, aby se tato skvěle zpracovaná básnička, ikdyž ji autor skromě vydává za blbůstku, objevila nejen v odborných knihách o partnerských vztazích, ale v zájmu výchovy našich dětí i v učebnicích přírodopisu pro sedmý ročník zákl. školy, popř. i v učebnicích občanské nauky ..... Úplným závěrem zbývá jen dodat, že dílko je zbytečně podceněné, nejen pozitivními kritikami a počtem tipů, ale dle mého střízlivého a upřímného úsudku by toto dílko mělo být zařazeno ve výběru Písmáka a jako takové i uvedeno v reprezentačním výběru v časopise TVAR. Ještě zbývá, abych se omluvil, že jsem dílko nazval hrubými a urážlivými výrazy. Má averze k němu pramenila z nepochopení básně, čímžto prosím všechny o odpuštění. A konečmě ještě ten chybějící TIP a dílko si dovoluji vybrat mezi své oblíbené, abych ho tak svou maličkostí mohl doporučit ostatním čtenářům, kteří heldeají nejen zábavu, ale i hlubší myšlenky a úvahy. Děkuji Vám, Cavalera!

Cody
27. 06. 2001
Dát tip
Cavíííííííííííííííííííííííííííííííííííííííííí ********************************************************************************************************************************************************************!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! btw: už se nevyjadřuji, stejně nejsem pochopena... jsem ráda, Cavííí, žes to napsal...

Rivka
27. 06. 2001
Dát tip
Cody: Mohu-li se optat, jak jsi to tedy myslela? (S tou výše citovanou větou - ať je mi aspoň známo, zda moje omluva padla na úrodnou půdu čili nic...

Albireo
27. 06. 2001
Dát tip
Cody: Tady snad nikdo nenapadá Tvoje právo vyjádřit se k dílu, které se Ti nelíbí. Co napadá je způsob, jak to vyjadřuješ (shrnuto: "Mně se to nelíbí, tak autor nemá na Písmákovi co dělat.") a to, že se pozastavuješ nad tím, že to, co se nelíbí Tobě se někomu jinému líbilo až k tipování. Cavalera: Ta ironie podle mého názoru není na místě. Nikdo po nikom nechce, aby chválil něco, co považuje za slabé. Jenom to, aby kritika byla kultivovaná. Označovat něco za "blbosti" formulací, která navozuje dojem, jako by to nebyl názor, ale objektivní pravda, a mluvit o "zneužívání" části Písmáka podle mne kultivované není.

Mahoney
27. 06. 2001
Dát tip
uvítal bych, kdyby se anonym29 třeba i podepsal... a taky bych uvítal, kdybychom se my čmarýci konečně naučili nevyvolávat zbytečně hádky a nenechat se zbytečně vyprovokovat osobní invektivou - tedy nadávky namísto stupňování ignorovat... můj tip - dle kategorie jsem usoudil, že se nakonec jednalo jen o tu husu (jak už podotkl aní96) vtipné je na tom pochopitelně to, že si čtenář od začátku myslí něco jiného... pa a ♥

dablik008
27. 06. 2001
Dát tip
ou ou, to se nam tu rozjela pekna debata...teda spis nepekna :o(( kdyz se Cody s nekym hada, to musi byt... ale je fakt ze me ta basen dost zhnusila...a tech deste tipujicich.....jak rek Cava, jsme vsichni stejny zkazeny zmrdi... dablik


Cody
27. 06. 2001
Dát tip
Můj názor jsem řekla, nic nebudu opakovat, jestli se někomu něco nezdá, nechť si to přečte znovu... odmítám se tu s kýmkoli přít a hádat jen proto, že se naše názory různí a někdo (Rivko???) má neustálé nutkání slovíčkařit a hledat za slovy jiné významy.... Báseň je slabá a mně se prostě nelíbí, tím končím...

Cavalera
27. 06. 2001
Dát tip
Taky bych byl rád, kdyby se A29 představil, ikdyž tuším ....

Mahoney
27. 06. 2001
Dát tip
ďáblíku (a cave), jsem (nejen) k sobě dost upřímný, mám se docela rád, dost na to, abych se nepovažoval za "zkaženýho zmrda", takže vám s lítostí oznamuji, že se musím vyjmout z významového záběru zájmena "my", což mi do budoucna zajisté způsobí nemalé komplikace, ale nemám vám to za zlé, protože je to moje rozhodnutí a odpovědnost si za něj samozřejmě nesu sám... :)
♥ ♥ ♥

pomíjivá
26. 06. 2001
Dát tip
:-)

Cavalera
26. 06. 2001
Dát tip
........... no no .. no ehm .... to knedlo možná, ale jinak???? .... éééééé

Cody
26. 06. 2001
Dát tip
blbůstka??? ..... proč zneužíváš k sepsání podprůměrných řádků blbosti sekce "blbůstka" ... a hele ono to má tip??? za co se tu na písmáčku dávají tipi??????? k dílku.... raději mlčím... nebo bys měl možná ty....

Wopi
26. 06. 2001
Dát tip
:o))) Cody... ty nemáš smysl pro legraci??? Nebuď tak vážná... :o) *

Albireo
26. 06. 2001
Dát tip
Codinko, zklamu Tě, ale mně se to taky líbí a za vtipnost tipuji.

hermit
26. 06. 2001
Dát tip
:-)))*

Erynea
26. 06. 2001
Dát tip
:o))

Cody
26. 06. 2001
Dát tip
Smysl pro legraci celkem ano, ale smysl pro blbost?????

Rivka
26. 06. 2001
Dát tip
Teda Cody... Já zírám... neuvěřitelně a upřímně - hele, to ti fakt, FAKT není blbé někomu jen tak říct - polož tužku a běž se rejpat v zahrádce? Nemluvím o zbytku té kritiky, máš samozřejmě právo na svůj názor, ale tohle... není to trochu moc? Kdo jsi? Kdo, abys soudila...? (*):)

Print
26. 06. 2001
Dát tip
Náááááááááádhera!!!!!!! ***:-))))))))!!!!!

Albireo
26. 06. 2001
Dát tip
Řekl bych, že dílko, které vzbudí tak protichůdné reakce, je hodně potřebné a stojí za přečtení. A právě to je účel tipů, takže i ty jsou na místě.

Verita
26. 06. 2001
Dát tip
líbí :)))

Cody
26. 06. 2001
Dát tip
Já soudím nebo se vyjadřuji k dílku? ... Milá Rivko, můžeš mi prozradit, zda-li jsi ten tip dala dílku či autoru?... proč se vlastně ptám????? ... tady se dávají tipy jenom ze známosti... tady už se dávno dílka nehodnotí... ale pššššššš nebo mě umlátíte kamenem, žejo.... hmmm hmmmm... Jinak já nikoho nesoudím, nikdy jsem to nedělala... jen jsem řekla svůj názor... ale to se tady zřejmě nenosí... eh ehh tak promiňte... zalezu pod kámen a zůstanu tam, abyste si tu mohli pochlebovat, ju?????

Cody
26. 06. 2001
Dát tip
a ještě si něco neodpustím... Rivko: když už něco napíši, mohla by sis to nejdříve přečíst a potom na to reagovat? Přijde mi, že jsi nějak mimo... já jsem někde řekla "polož tužku a běž se rejpat v zahrádce"? Nepřijde Ti trošku blbý mě napadat za něco, co jsem nenapsala? Nebo je to u Tebe normální????

Mahoney
26. 06. 2001
Dát tip
uf, posílam jeden vegetariánskej * :-))) codinko? sestšiško...? víš... já... nevim jak to vyjádřit... takhle tě neznam... připadá mi to, jako že se tě tohle dílko dotklo nějak... osobně... na hodně bolavym místečku... já fakt nevim... jen jsem chtěl říct... posloucham, ju? ♥ ~ ♥ ~ ♥

Cody
26. 06. 2001
Dát tip
Asi bych se měla omluvit, je nesmyslný tady cokoli psát, vlastně ani nevím, proč jsem tu reagovala ... proč tu člověk nemůže s něčím nesouhlasit anižby z toho byl někdo smutný nebo se někdo nesnažil vyvolat hádku???? je mi z toho taky smutno! :-((((((((

Mea
26. 06. 2001
Dát tip
A mě se to líbí :o) mě se totiž líbí každá blobost :o)))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru