Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tri hodiny

03. 07. 2001
6
0
1152
Autor
Sýkorka

Pre toho, na ktorom mi toľko záleží.

Tri hodiny

so srdcom z révy

dozrievam

na tvoj príchod

 

Tri hodiny

netrpezliviem

ako jesenné lístie –

odlietam späť do zeme

 

Tri hodiny

v rozrušenej túžbe

piť splývanie

z vlastných studní!

 

Tri hodiny

sa pretváram

srdce – révu,

rozkvitnem ti

 

Len keď zotrváš...

 


NoHead
26. 07. 2001
Dát tip
Bez obav vy to ani neslo ... ach jaj, Slivkos. Neistota je male peklo a obavy cesta do prazdna. Carpe diem, malicka, zijeme (aspon zatial mi nic inak nenasvedcuje) iba raz. Ale ved ty to vsetko vies ...

Bix
21. 07. 2001
Dát tip
A nijaké obavy !! :o))) Prevnetívne síce upozorňujú, ale zväčša skôr pokazia to, čo máš ! :o) MTR !

Sýkorka
19. 07. 2001
Dát tip
Bixíček, ten záver je taká malá obava ... To bude OK, uvidíš. V piatok spolu robíme :o)))

Bix
14. 07. 2001
Dát tip
Páči sa mi to...srdce z révy - to som ešte nepočula, preto ma to o to viac oslovilo, sestrička...záver mi trochu nesedí, ale celkovo a pocitovo - mnoho pekných obrazov...netrpezliviem ( taktiež, práve teraz !! ) ( A v práci sú nechutné fofry a jeden človek na mňa stále v telefóne kričí - des ! Skoro do sĺz !! )...

Mythus
11. 07. 2001
Dát tip
jaj Naso, ako to, že s tebou tak často súhlasím.....? :)*

Bacil
03. 07. 2001
Dát tip
Je to krásne... ten, ktorému rozkvitneš, musí byť naozaj veľmi, veľmi šťastný... Len technicky, prosím Ťa, Sýkorka, troška väčšie písmo... toto sa nie veľmi dobre číta... aspoň mne...

Print
03. 07. 2001
Dát tip
*!

Naso
03. 07. 2001
Dát tip
a dozrela si vo víno, ktoré musí chutiť aj bohom! (netrpezliviem, srdce z révy, splývanie vlastných studní - sýkorka, kde lietaš po podobné nádhernosti?) T.

kafka
03. 07. 2001
Dát tip
... *!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru