Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Propast

27. 10. 1999
0
0
1591
Autor
slavek

Je-li problémů příliš, bojím se, že se vše zhroutí. A nechci, aby to zavalilo i Tebe. Prosím, jen to ne!!!!!

Zas je tu vyčerpání. Kameny se sypou z nebe. Nic už mě nezachrání, já nechci strhnout Tebe, do propasti smutku. Jak stát někde pod skalou, v malé skulince, bez cesty úniku. Jak zpívat písničku ospalou, jež od slzí směřuje ke vzlyku, v propasti smutku. V té propasti stojím a čekám na kámen. Kámen co ukončí čekání. Kněz oči vytřeštil, nezmoh´se na Amen, Jen zvony odbily klekání, pro blázna jež zemřel. Vím, že jsi tady, se mnou a pro mě. Nechci Tě pustit do té propasti. Ty nesmíš vkročit, sem ke mě. Ty nesmíš poznat míru té bolesti, než blázen zemře. Tvá ruka, jež ohřála ledové srdce zas dala naději, že uhnout je kam. Však vzduch dochází, praskají plíce, a zdání prostoru? Jen optický klam! Dopadl kámen......
kačka
02. 11. 1999
Dát tip
Dopadl kámen... úplně mě to přivalilo, jak ti jenom nadlehčit co táhne tě k zemi? Celou dobu mě při čtení mrazilo, ještě trochu smutku a jsem s tebou jen ten krok od ... nedělej mi to, prosím..

Bibša
02. 11. 1999
Dát tip
Já vím, Slávečku, že jsi ohromně ohleduplný, ale uvědom si, že někteří lidi tu chtějí být pro tebe, chtějí být zavaleni a chtějí poznat tvůj nejhlubší smutek, aby na něj našli lék ... sdílená bolest, poloviční bolest ...

slavek
02. 11. 1999
Dát tip
Děkuji Vám moc děvčátka moje milá

snoopy
01. 11. 1999
Dát tip
..horší než ztratit.. je lásku zradit..

slavek
01. 11. 1999
Dát tip
snoopy... co dodat?

slavek
31. 10. 1999
Dát tip
castanku: také řešení... :-))
Tynic: Já? Vůbec mě neznáš.. Jinak bys změnil názor....
Merle: Takovou hmotu zatím nevyrobili. :-(

miška
31. 10. 1999
Dát tip
slavku, dobryyy!

Merle
29. 10. 1999
Dát tip
Co třeba titanový, zaručeně kamenuvzdorný deštník? :-))

castan
28. 10. 1999
Dát tip
Slavek: Poplakáme nad tunnery a potřesem´si rukou s našimi sklenkami, yo? :-)

Tynic
28. 10. 1999
Dát tip
Teda Ty jsi zlatý člověk. Byla by Tě škoda. Přeji Ti hodně rychlosti a prostoru pro uhýbání a hlavně to nevzdávej...moc pěkné.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru