Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

O mé čtyřsté čtyřicáté třetí cestě z výšky dolů

07. 05. 2008
0
19
1844
Autor
Adlet

O mé čtyřsté čtyřicáté třetí cestě z výšky dolů.

Tak a teď jen pro změnu to Čomolungma je...

bude to fakt asi bolet...

Proč jsem probůh Karkulka,

proč né z údolí Golet


19 názorů

Adlet
07. 05. 2008
Dát tip
dík zlato.... zítra...dneska už spim... hard day...pa... jindy jinak ano?-))já nemůžu čekat na tvý ano...tohle nevysvětlím..... budu v ně věřit... ahoj-))

Noe1
07. 05. 2008
Dát tip
pchééé ... řeknu ... a pak budu ještě odpornější klaďas, co? tůůůdle Vlez si na stránku "Má díla" tam ti to nabídne upravit, a v režimu úprav to normálně zrušíš

Adlet
07. 05. 2008
Dát tip
jsi hnusně fajn-))) jo...schroupni to prosím... myslím to fakt dobře...nejlíp-))) jako vždycky-))-))) mě to dělá dobře..pa-)) jo a neřekneš teda jak tu hloubku zrušit? teď když tam je?

Adlet
07. 05. 2008
Dát tip
jsi hnusně fajn-))) jo...schroupni to prosím... myslím to fakt dobře...nejlíp-))) jako vždycky-))-))) mě to dělá dobře..pa-)) jo a neřekneš teda jak tu hloubku zrušit? teď když tam je?

Adlet
07. 05. 2008
Dát tip
to je diskuze jako uzený stehno z krůtího nebe......mrzí mě všechno a asi budu zvracet....fakt příšera-)))) vždycky se nepovede-)) zítra mi bude fajn-))čau... a sorry..

Noe1
07. 05. 2008
Dát tip
systém je sviňa, a dYž má člověk blbec den, dokáže být hodně zlomyslnej ...

Adlet
07. 05. 2008
Dát tip
dík..... potřebuju hladit...nutně..... nezvládám systém...nic....hodnejs-))) dík.. já ani nevím jak to zrušit....nezlopb se

Noe1
07. 05. 2008
Dát tip
v poho

Adlet
07. 05. 2008
Dát tip
jo nezvládám systém....jo! někdy ne.... nezblázněte se!!!

Noe1
07. 05. 2008
Dát tip
ok, příjmám, nedorozumění zažehnáno

Adlet
07. 05. 2008
Dát tip
já vím.....promiň mi fšechno pls.... jsem fakt kapku dawn-)) můžeš?

Adlet
07. 05. 2008
Dát tip
já vím.....promiň mi fšechno pls.... jsem fakt kapku dawn-)) můžeš?

Adlet
07. 05. 2008
Dát tip
já vím.....promiň mi fšechno pls.... jsem fakt kapku dawn-)) můžeš?

Adlet
07. 05. 2008
Dát tip
já vím.....promiň mi fšechno pls.... jsem fakt kapku dawn-)) můžeš?

Adlet
07. 05. 2008
Dát tip
já vím.....promiň mi fšechno pls.... jsem fakt kapku dawn-)) můžeš?

Adlet
07. 05. 2008
Dát tip
já vím.....promiň mi fšechno pls.... jsem fakt kapku dawn-)) můžeš?

Noe1
07. 05. 2008
Dát tip
Ale di ty, ten koho něco štve jsi zjevně ty, když reaguješ takhle podrážděně, no nic, promiň, že jsem ti sem vlezl, slibuju, že už to nikdy neudělám. Že autor stojí o hlubší kritiku máčš napsáno pod dílem ;-)

Adlet
07. 05. 2008
Dát tip
něco tě štve ne?-))))můžu vypadnout.... nemám potřebu někomu vadit... to si pak vadím sama-)))) a to nemůžu potřebovat-))) mrzí mě jestli jsem se tě nějak dotkla...je to jen pokračování předcházející cesty-))) taky mi dneska není fajn...jsem udřená jako trotl.... řekni si...

Noe1
07. 05. 2008
Dát tip
Jak hlubokou kritiku by si autor/ka představoval/a?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru