Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Mikrobásničky 1

01. 11. 1999
0
0
2214
Autor
Merle

Protože sem teď v "tvůčí" kríze, což znamená, že se mi za dva měsíce nepovedlo skoro nic dopsat, nezbývá mi, než sáhnout mezi Mikrobásničky. Tyhle první tři jsou nejstarší, někdy z období před 8 lety. Buďte shovívaví.

1) MŮJ STÍN Překročit svůj stín? Všechno má své meze! Proč pořád ten můj, všude za mnou leze? 2) DRSNÁ Promiňte člověče, možná vás zklamu, musím vám ale říct: Zavři už tlamu!!! 4) SLUNÍČKO Vyrostlo maličké sluníčko, zemi nám obešlo celičkou. Jak se tak sluníčko kutálí, jaderným ohněm nás popálí. Za chvilku vybuchne celá Zem, no to se panečku zasmějem.
Prokletí
10. 10. 2000
Dát tip
*Mikrobásničky 1: tvůrčí krize je věc logická, nikdo přece není bezedná studnice...to Ti ale nedává právo dávat sem takovejhlenc nesmysl...opravdu nechme některý věci radši spát...jsem rád, že ses od tenkrát vypsal k lepším... m.

mike
18. 04. 2000
Dát tip
Jé, to je vážně fajn - po vzoru stručně, jasně, výstižně. Škoda, že ta trojka skončila, tak jak skončila... Osobně se mi asi nejvíc líbí ta dvojka.

Somnambul
05. 01. 2000
Dát tip
... tohle je přesně to co mám strašně ráda a co neumím a chtěla bych to umět. Do malinkatého prostoru natěsnat něco co má ducha a člověk se při tom pobaví...chvíli jsem ti srovnávala ritmiku a pak jsem se poslala do háje...vzpomínáš na tu slíbenou sbírku? tak ti jí nedám ale vyměním...:o)))

Bibša
03. 11. 1999
Dát tip
Doufám, že nebudeš mít inspirejšn ještě nějakou dobu a vytáhneš jich na světlo víc !!!

Hannah
03. 11. 1999
Dát tip
Částečný souhlas s Bibšou - na druhou stranu když máš inspiraci, tak píšeš krásný věci, ke kterým mám málokdy co dodat ... :-)

Merle
02. 11. 1999
Dát tip
MM: "trojka" zmizela v odpadkovém koši, bohužel jsem zbytek zapoměl přečíslovat.
Saša: 4ku sem psal při hodině elektroniky na okraj sešitu. Tím se to myslím vysvětluje :-))
Tynic: Kdyby to tak bylo, bylo by to hezký. Ale díky.
Tani: když mu nadávám, nebudu mu vykat... ikdyž taky by to nebylo od věci (džentlmen), ale takhle je to větší rozdíl.

MM
01. 11. 1999
Dát tip
Ta první se mi zdá vážně dobrá :-)
A kde je číslo 3?

Saša
01. 11. 1999
Dát tip
první prostě chybu nemá
druhá měla by být němá
třetí, vcelku chybí tady
čtvrtá - nevím si s ní rady



Tynic
01. 11. 1999
Dát tip
Jako obvykle jsi kvalitně pobavil. Máš skvělý pohled na svět. Skvěle ovladáš humor a nadsázku, ale to ty asi dobře víš... :o)))

Tanizaki
01. 11. 1999
Dát tip
líbí se mi ... moc... hlavně ty dvě první... jen v tý 2. bych možná dala jen... zavřete...:-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru