Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Kudla

02. 11. 1999
3
0
1786
Autor
castan

Nejprve pošlu na smrt své pěšáky.... Některé nechám hájit do posledního dechu bar, kde sveřepí dvojití protivníci uhánějí po ledu až do samých útrob... Posléze po krajích elegantně nový a krásní mladí střelci, útočící trochu příliš obvykle po diagonálách. Útoky měli razanci, ale útočili na jiné cíle. Nevazdory tomu mám své střelce rád. Jsou milí a pozorní, navíc strašně chytří a zajímaví. Potom moji koně, tolikrát jsem je zkrotil a oni nakonec vžycky tak nevyzpitatelně skočili nějak šikmo či co. Jsou tak nádherní! Není to snadné, stále někam utíkají za volností a znovu se vracejí do stájí, z kterých už tolikrát nenávratně utekli... V závěru bitvy jsou nutné i těžké zbraně. Nastává čas pro mé věže. Svou typickou sebedůvěrou a smělostí rozdrtí všechny své skoy, zařženou je ke stolu povídat si o všem možném i nemožném v dialogu plném vtipu, smíchu a přátelství. Ve chvílých nečekaných výpadů a protiútoků, kdy všechno zdá se být marné, přichází Dáma, svou imosantností a andělsky nevinným úsměvem odzbrojuje kohokoliv a cokoliv... Tu mám nejradši, je tak nedosažitelná, pro svého krále. Vím že ji nikdy nebudu mít, v celé její skvělosti zůstne pro mne vždycky nedostupná a její štěstí nikdy nebude koncem mé bitvy. Alespoň její přítomnost kdybych směl chtít? Marná touha.....
Čolito
27. 08. 2002
Dát tip
zajímavý čtení

Bibša
26. 01. 2000
Dát tip
hm, já zase nedám dopustit na střelce, bez něj neumím hrát :-)))) Krásně jsi to napsal, umíš to!

Miroslawek
14. 01. 2000
Dát tip
Někdy se spolu opijem a ono tě to přejde ;-D

Saša
14. 01. 2000
Dát tip
ta nedostupná aristokratka
jaké má jméno - bětuška či katka?
Tvá dáma z výšin vévodí tvému zraku
pro její pozornost nevyužij praku
ji musíš jinak upoutat
chceš-li ji mít stejně rád

castan
13. 12. 1999
Dát tip
Print: Král ano, ale chtěl jsem tu dámu....
Slavek: Ale já přeci hraji
Anonym: No máš pravdu, je to hrozná hloupost
Leow: No zrovna jsem byl v tom Brně....
Snad bude příležitost....
BlackG: Ale no tak, snad tomu ještě uvěřím....
Kačka: Je to zamotanější než se zdá, ale moc děkuji

kačka
05. 12. 1999
Dát tip
Jsem v pokušení táhnout, ale kam ? Černobílá diplomacie na pomezí obecné "známosti", vždyť je to královská hra, ve dvou a se všemi, žel, o nás..žádný tah nemůžu vzít zpět, nezbývá než promýšlet předem.. pozbydu-li život pro něj, přijmu jej nazpět z rukou krále, tohle mi bylo přislíbeno...
moc dobrý námět k zamyšlení, zpracování, obsada - ANO, co víc mám dodat, stejně si každý dosadí svoje :-) tip

BlackG
09. 11. 1999
Dát tip
je to prekrasne... :-)

Anonym
08. 11. 1999
Dát tip
ANI Já nerozumím šachům, ale popisuješ to jako Jirásek, dokážeš člověka vtáhnout do děje

leow
08. 11. 1999
Dát tip
chtěl bych si tu hru s tebou jednou zahrát, castánku...

Print
02. 11. 1999
Dát tip
No a co, Kaštánku! Šachům moc nerozumím, ale král ti snad zůstane, ne?:-)
Král ti zůstane!

slavek
02. 11. 1999
Dát tip
nelze-li vyhrát, přesto je třeba hrát

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru