Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

anatomická úvaha

17. 06. 2008
15
32
4526
Autor
aleš-novák

některá slovní spojení zdánlivě nedávají smysl...až když se na ně podíváte z jiného úhlu...:o)

tohle útěk

asi neznamená

když říkáš

ber nohy

na ramena...


32 názorů

nech to pořád, tohle už je dávno zapomenuto...beru to jako "myšlenkovou spřízněnost"...navíc tvoje verze má daleko větší "drive"

jejdavilda
25. 05. 2009
Dát tip
a jako bonus přidám tip*

jejdavilda
25. 05. 2009
Dát tip
Ok, já to s tvým svolením aspoň chvíli nechám

ber to jako srovnání...mám rok náskok, no :o)

jejdavilda
25. 05. 2009
Dát tip
Ty hade, ty jsi mě zase předběhl? Ach jo

k tématu :o)

malykuba01
10. 07. 2008
Dát tip
:)

Bíša
21. 06. 2008
Dát tip
Vtipné!

kunka
18. 06. 2008
Dát tip
ha-ha, už som si tu zvykol, že som ona :-)

Diana
18. 06. 2008
Dát tip
hej! Chytrák kunka! (a promiň prosím, z nicku se někdy nepozná, zda jsi on nebo ona)

kunka
18. 06. 2008
Dát tip
Kunka by si vybraL, pekne sadnúť na zadok a na nos plynovú masku, aby som vylúčil obe možnosti. :-)))

Marcela.K.
17. 06. 2008
Dát tip
Jo, ten prolog je zbytečnej, si myslíš, že jsme blbí? :-))) Diano, tys tomu nasadila korunu! :-))

Oldjerry
17. 06. 2008
Dát tip
tím prologem jsi toi shodil

Diana
17. 06. 2008
Dát tip
Kunko! :-)))) A co by sis vybrala ty?

IVO
17. 06. 2008
Dát tip
Napsal bych "ježkovy zraky", ale na ty je tady jinej expert. *T

tak jo :o)

jazzgirl
17. 06. 2008
Dát tip
No, normálně:-). Bez toho podtextu:-)...

a jak jinak? :o)

jazzgirl
17. 06. 2008
Dát tip
No nazdar...:-D* Kdybych nečetla kritiku od Oldjerryho, vůbec bych to takhle nebrala:-)

kunka
17. 06. 2008
Dát tip
veď áno, niekomu je to dokonca vlastné(viď môj aforizmus"Návod" ) je to taká nososexuálna dilema :-)

avox
17. 06. 2008
Dát tip
ale no tak, kunko, slovensky se to taky říká: teória relativity keď svoj nos strčíš do riti komusi to sa ti veru páčiť nemusí pochopíš rýchlo, za okamih púhy, že lepšie je asi byť predsa ten druhý... za případné chyby se omlouvám.... :-))

moorgaan
17. 06. 2008
Dát tip
muj deda vasnivy lovec zvere a desny sklerotik byl v mladi v Africe na loveni buvolu!.. jednou jsme meli seslost rodiny a on vypravoval zazitek o tom, jak mel na musce statneho buvola, ktery kdyz ho zpozoroval se zacal k nemu blizit a vsichni vime jak jsou buvoli nebezpecni, deda nejak zazmatkoval a vypravel, ze nez by vystrelil a netrefil tak vzal radsi nohy na ramena a buvol za nim..jenze uprostred vypraveni nastala nejaka pauza,a kdyz se vse vyresilo tak babicka povida : .. no a dorekni jim to, jak to bylo dal?" a deda zase:" a co jako?" stary sklerotik! a babicka: " no rikals ,zes vzal nohy an ramena".. jooooo... vzpomel si deda.. "no vzal jsem nohy na ramena a lížu a lížu "....-)))

kunka
17. 06. 2008
Dát tip
ktorý? :-))))

Diana
17. 06. 2008
Dát tip
Všechno je relativní: například když jeden druhému strčí nos do zadku, tak oba mají nos v zadku, ale jeden z nich je na tom relativné lépe.

Háber
17. 06. 2008
Dát tip
*:)

kunka
17. 06. 2008
Dát tip
Tak ma napadlo, že aj Ivan Hlas spieval "Na kolena" ako sa to vezme :-)

ano, z jistého pohledu je vlastně veškeré lidské počínání zbytečné...

avox
17. 06. 2008
Dát tip
úhel pohledu je ryze subjektivní... a prolog je tím pádem zbytečný.

zase jsem přidal prolog až dodatečně...:o)

kunka
17. 06. 2008
Dát tip
:-)

avox
17. 06. 2008
Dát tip
ůůůůů! vlastní nebo cizí? v tom to asi vězí... :-))

Oldjerry
17. 06. 2008
Dát tip
i ty rozkošníku...*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru