Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

SMRTELNA KOSILKA

11. 07. 2001
4
0
1408
Autor
Pluto

22.9.1995, SYDNEY Kroky zivota, jsou zahrnuty do naseho, posledniho uctu...

 

SMRTELNA KOSILKA

 

 

Vse se plati, at uz placem,

nebo slovem kalenym,

nebo laskou, nekdy hrozbou,

nekdy cinem zvolenym.

 

Vse se scita, at uz z vule,

ci zda cirou nahodou,

at uz pesti, nebo srdcem,

co ma pater nebohou.

 

Vse se sejde v jednu chvili,

na jevisti prazdnych srdc,

jsou zde duse - jako pohled,

co mu neni treba slz.

 

Je zde cas i prosla leta,

jako verna milenka,

jsou zde ucty - Cely nakup,

pripravena kosilka...

 

x   x   x

 

 

 


kafka
11. 07. 2001
Dát tip
... to nevím... asi jsem se špatně vyspala nebo mi spadla v noci na hlavu polička. jenom mi to není jasné

xtermik
11. 07. 2001
Dát tip
Pěkné - chvilku mi trvalo než jsem pochopil, ale už to chápu !! SUPER - jako obvykle !!

Had
11. 07. 2001
Dát tip
Trochu mi ta diakritika zamotala hlavu. Nejdříve jsem si myslel, že jsi smrtku přejmenoval na kosilku (což mi přišlo docela dobré), až posléze mi došlo, že nejspíš půjde o košilku :o)) (tedy alespoň se domnívám). típ...

Davidek
11. 07. 2001
Dát tip
na jevisti prazdnych srdci ?.... pekne, i kdyz se mi to nelibi tak moc, jako ta predchozi dilka...

Pluto
11. 07. 2001
Dát tip
Je to mysleno, ze podle tvych cinu behem tveho zivota, se ti pripravuje kosilka -neboli posledni soud... At neco udelas vedome ci nevedome, scita se ti to na ucet. At uz zlobou (pesti), nebo srdcem, ktere neco boli Na jevisti prazdnych srdc....pri poslednim soudu, lide bez zivota pohled co mu neni treba slz - tam uz slzy neplati, ucet se secten Je tam cas i prosla leta - je tam cely prosly zivot, jehoz cinum neuniknes - jako verna milenka, je tam cely nakup, pripravena kosilka - vse je secteno posledni soud zacina... To jen tak na priblizeni...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru