Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

nespravedlnost

23. 06. 2008
13
21
3478
Autor
aleš-novák

ani jsem to sem nechtěl dávat, jde (možná) o součást připravované knížky( o které nevím, jestli můžu mluvit...), ale když jsem si přečetl diskusi u díla "Jak se přemísťuje duha" od jazzgirl, řekl jsem si že to zkusím...

jak hodně nám

milé děti

u semaforu

záleží na barvě?

  

proč auta mají

tři barvičky

a chodci

jenom dvě?


21 názorů

kecáš...


malykuba01
10. 07. 2008
Dát tip
:))

Diana
03. 07. 2008
Dát tip
Bezva! :-)))))********

nevězí to v přelidnění? ***

Marcela.K.
23. 06. 2008
Dát tip
Mně to je fuk :-) Klidně to navrhni, ať je co řešit ...nejlíp to dát do parlamentu a pak k soudu a nezapomeň to poslat do Aha Blesku, ať si mají čím lámat chlapi v hospodě hlavy :-))

řidiči taky lítaj na žlutou :o) připravují se na zastavení :o) rovnost, nebo ne?

Marcela.K.
23. 06. 2008
Dát tip
Jak znám chodce. lítali by na žlutou :-))

když mají na semaforu zelenou, můžou tam vletět, kdy chtějí...:o) problém je spíš tam, kde semafory pro chodce nejsou. Tam jezdím krokem.

Marcela.K.
23. 06. 2008
Dát tip
Ne, já jen nemám ráda ty co se dlouho rozhodují a nakonec ti tam vletí na poslední chvíli...navíc to není oranžová, ale žlutá...říkal to nějaký ministr:-)

že ty budeš zastánce starých pořádků? :o) copak nemáme rovnost příležitostí? Je jedno, jestli jedu v autě nebo jdu pěšky. Chci oranžovou všude :o) (a nemám na mysli politickou stranu ...) co když třeba někdo omylem jede autem po chodníku. jak pozná, že se má připravit, když jsou jen dvě barvy...:o)

Marcela.K.
23. 06. 2008
Dát tip
Jo a budou se rozmýšlet, jestli jít, či nejít,že? :-) Některý startují, když si zapomenou přeřadit a chcípne jim to :-)

auta na semaforu nestartují!!! taky buď stojí, nebo jedou. navíc jsou chodci v menšině, měli by být víc chráněni!!! :o)

Marcela.K.
23. 06. 2008
Dát tip
Já si myslím, že to je dobře, Lidi buď jdou, nebo stojí :-) nemusí startovat :-)) navíc na žlutou by to bylo akorát to hop sem -hop tam ;-)

damaxy
23. 06. 2008
Dát tip
je to nespravodlivé si myslím,to poprvé a teraz už riešim sústavu -Slnečnú

Háber
23. 06. 2008
Dát tip
jo, to jo, a žiadne výsledky!!! mali by sme protestovať spoločne!!! a som za to, aby sme ten protest urobili pred budovou OSN v New Yorku!!! je to zásadná otázka dirkiminácie chodcov, čo, tí sa nepotrebujú pripraviť?

moorgaan
23. 06. 2008
Dát tip
ono spsi bylo vsehcno koncipovane pro zeny.-)).. ony pred prechodem potrebuji nejaky cas na pripravu nez se rozjedou - pokud drzi radici paku.. a pokud uz jsou v prechodu tak zadna priprava- bud a nebo!!.-)) /***

avox
23. 06. 2008
Dát tip
Jako že lidi můžou bez přípravy, zejména po přechodu? vstoupit do vozovky :-) */

ano, jasná diskriminalizace :o) taky na to máta na Slovensku ministerstvo? :o)

Háber
23. 06. 2008
Dát tip
toto je veľmi dôležitá otázka, ktorá ma tiež už serie od malička, som rád, že niekto konečne otvoril túto zásadnú nespravodlivosť v takejto forme diskusie**********************

IVO
23. 06. 2008
Dát tip
Oh, Jesus...*T

jazzgirl
23. 06. 2008
Dát tip
Oh, yesss***

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru