Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Bonmoty Banánové Haliny

21. 07. 2008
2
14
1939
Autor
Voga

Jen co jsem vám chtěl oznámit, že mi právě vyšla kniha Bonmoty Banánové Haliny, ukapla mi na koleno slzička dojetí. Je to možné?

(Sorry, je to jinak. Jak vidím, na stole leží převrhnutá láhev pálenky, vedle ubrusu něco stéká a tekutina na koleně voní po švestkách...)

Ale zpět k věci. Před časem jsem na Písmákovi publikoval nejrůznější ptákoviny bláznivé a ještě bláznivější a i díky mnohým vaším tehdejším reakcím plným smíchu jsem se rozhoupal - a některé z místních textů najdete v knize Bonmoty Banánové Haliny, kterou mi vydalo nakladatelství Repronis.

Mimochodem, nejsem já náhodou Banánová Halina? A nebo je to ještě jinak? A nebo...?

Co kniha obsahuje?

Drobné kapesní historky,
 epi(kilo)gramy, povídačky,
zákony a la Murphy Banán
a
rýmované šlehy (tak na čtyři stehy)

Bylo mi potěšením psát texty pro stejnojmený pořad vysílaný na rádiu Helax, bylo mi potěšením umisťovat některé rýmovačky na Písmáka a teď mi je potěšením zopakovat, že kdo se chce pobavit, může si s klidným svědomím pořídit knihu Bonmoty Banánové Haliny.

Pokud netušíte, co by kniha mohla obsahovat, podívejte se do mých předchozích zde zavěšených děl. Pokud vás hned nešlehne, tak vám svitne :-)

A jestli si myslíte, že si zde tímto dělám reklamu, tak...

...tak...

...tak máte úplnou pravdu. Jo, a dík, že mi to u vás projde!


14 názorů

jejdavilda
28. 10. 2011
Dát tip
Jsem ti to říkal. Udělej nějakou básničku, které nikdo nebude rozumět, ale raděj to nepřizná aby nebyl za vola. pak uspěješ

deckart
06. 08. 2008
Dát tip
Jestli je celá kniha vtipná jako tohle, tak potěž prdel

domin.go
29. 07. 2008
Dát tip
Fajn.

JiKo
29. 07. 2008
Dát tip
super

Voga
28. 07. 2008
Dát tip
S bonmoty našich politiků nemůžu sloužit, ale zato je v knize hromada bonmotů o politicích :-)

gasoufa
27. 07. 2008
Dát tip
Tak to gratuluju!

Díky za avízo, bylo svěží a neokoralé.

zzlatý
26. 07. 2008
Dát tip
Každé vydání vlastní knihy je vždy velký úspěch, gratuluji a přeji Tobě i knížce hodně štěstí, (brzy budu mít také knížku už třetí, ale já je spíš směřuji k dětem, nevím zda to mám tady zveřejnit...)

damaxy
21. 07. 2008
Dát tip
bola som sa pozrieť,fajn tie ukážky

Diana
21. 07. 2008
Dát tip
nešlehlo, nesvitlo.

Hm.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru