Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Odsouzený

24. 08. 2008
4
15
1660
Autor
Debbi

Prý jsem skončila... Tak jo... :-) Mohu se rozloučit s publikem?

Tak už mě poslouchejte
Kruci
Což mluvím jazykem
Který vás neučili?
 
Provaz
To je oč tu běží
A neobviňujte mě
Sakra
Že kradu slova
Shakespearovi
 
Mám svůj vlastní jazyk
Svoji vlastní vůli
Svůj vlastní
Osobitý
Názor
 
Přesvědčte mě
Že je to
Špatně
 
Ne slovy
Ne argumenty
Skutky mě přesvědčte
 
Odsoudit
To je tak snadné
Pochopit
Uvěřit
Omluvit
Obhájit
 
Odpustit
 
Umíte to?
 
Na popravišti
Spousta lidí
Jako na divadle
Když hrají Othela
 
Proč bolest jiných
Tolik lidi přitahuje?
 
Jako odsouzený
Mám právo
Slyšíte? PRÁVO!
Na poslední
Přání
 
Tak už mě poslouchejte
Kruci
 
Vždyť promluvím
Dnes naposledy…

15 názorů

Debbi
25. 08. 2008
Dát tip
3. "...Ale stejně jako Jaromírovi zápalky v kapse, i tobě se to vymstí... a mezitím užívej dne..." Nevyhrožuj, jo? Je to trestný čin... A pak, člověk tvých kvalit by se k něčemu takovému snížit neměl. Víš všechno, a tohle ti uniká?

Debbi
25. 08. 2008
Dát tip
2. "...Když se mi snažila "pomstít" v kritice pod dílkem ... Chyba nešlo o mstu. Šlo o kritiku, stejnou kritiku, které ty vystavuješ moje dílka. Když dva dělají totéž... není to totéž? Jinak - tvé kritiky jsou snaha pomoci mýlícím se... moje kritika je pomsta... Co tě opravňuje zase k tomuto názoru?

Debbi
25. 08. 2008
Dát tip
"...osočit nechvaliče svých textů pomalu ze styku s malými chlapci a přitom ze sebe dělat chudinku..." To je zase co? Nemám ti vkládat do úst slova která jsi neřekl, jsi napsal. Nevkládej ani ty nic co jsem neřekla do úst mých! Jo, a chudinka nejsem, ani si to nemyslím, ani ji ze sebe nedělám... Nejsi ty tak trochu fantasta?

Miroslawek
25. 08. 2008
Dát tip
Předně si myslím, že pokud bys byla skutečně tak přesvědčená o tom, co v textu říkáš, neměla bys podobných vášnivých manifestů zapotřebí. Když se mi snažila "pomstít" v kritice pod dílkem (a přiznejme si, za jiným účelem tu svá dílka vlastně ani nemám), pravila jsi něco o tom, že nikdy nebudeme rozumět poezii toho druhého. Nevím, na základě čeho jsi k takovému soudu došla, ovšem, chtěl bych upřesnit, že pokud je to pravda, tak jen z poloviny. Vůbec nemám pocit, že bych tvým textům nerozuměl. Naopak rozumím jim až příliš. To, že jsi nezvolila cestu věcné argumentace, není ani můj problém a ani moje vina. Osočit nechvaliče svých textů pomalu ze styku s malými chlapci a přitom ze sebe dělat chudinku je ta nejsnadnější věc, jakou sis mohla vybrat. Ale stejně jako Jaromírovi zápalky v kapse, i tobě se to vymstí... a mezitím užívej dne.

Debbi
25. 08. 2008
Dát tip
;-) až tak, jo?

Claire1990
25. 08. 2008
Dát tip
paaaani! tak tedka jsi na me udelala megadojem!!!

Debbi
24. 08. 2008
Dát tip
Vím, a odpovím takto: ...křídlatí Serafi, hle, pozdrav z dálky pějí a nepoznáš, kde končí prostora Nad přízrak havrana, jenž kráká tragičtěji těm nocím bezesným klid víc dá Lenora... :-)

Claire1990
24. 08. 2008
Dát tip Debbi
,,Zní slova,výkřiky,zní slova patetická, zní smutek bezedný, dky v smrt jen důvěra. Bludištěm marným vede touha lidská, v posledním záhybu se směje Chiméra..." Už jsi jí viděla se smát? ejstli en, nekonči..a jestli ano, tak jí překonej a nekonči taky;) Btw, vís kdo to napsal? O:-)

Debbi
24. 08. 2008
Dát tip
;-) jo, právě kvůli sobě toho nenechám.. :-) a díky...

Claire1990
24. 08. 2008
Dát tip
nenechavej...;) kdyz rpo nci jineho tak sama kvuli sobe...:)

Debbi
24. 08. 2008
Dát tip
Že končím, to řekl Miroslawek. Ale pssst... já toho nenechám :-)

Debbi
24. 08. 2008
Dát tip
:-) děkuju

Claire1990
24. 08. 2008
Dát tip
vis co mam pocit? tohle je fakt dobry...a ejstli je to koenc tak eml byt teprve zacatkem a mohlas bejt velkej basnik...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru