Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Stýská se mi...

28. 08. 2008
1
27
1633
Autor
Element6

Kdo v lásce nevěří na zázraky, ten je ztracen. Erich Maria Remarque

Navždy jen tvým chtěl bych zůstat,
v objetí tvém do lóže uléhat,
společně s láskou, mezi námi stvořenou...

Co znamená žít,
když nemohu tě mít,
zkouším se zas smát,
však bez tebe to není možné dokázat...

Navěky se budu snažit,
tebe v náručí uchopit,
tvých boků se dotýkat,
tvé tělo laskat dál...

Snad jednou pochopíš,
že tě mám tolik rád,
doufám, že víš,
jak moc tě budu milovat...

27 názorů

JiKo
05. 02. 2009
Dát tip
no já jsem také z moravy a je to možné, nicméně celková stylyzace díla evidentně není do bujné moravštiny :-)

fárum
05. 02. 2009
Dát tip
Slyšel jsem, že na Moravě se používá lóže i jako lože, ale není to asi moc obvyklé. Musím také dodat, že kritiky některých lidí byť sebegeniálnějších přecházejí v drzost.

fárum
04. 02. 2009
Dát tip
tahle debata mě rozesmála až k slzám! Jen mě udivuje, že Miroslawek básník všude uznávaný, zrovna sem dává svoje kritiky. Pokud to je ovšem ten koho myslím. Jinak Elemente nic si z toho nedělej a nenech se rozhodit, lepší je se tomu zasmát.

je to milé, jen trochu laciné.

Element6
29. 08. 2008
Dát tip
Budu to brát jako díky...

Tom
29. 08. 2008
Dát tip
Miroslawek: Merit city nedokazu, jen mi prislo, ze v te basnicce se pise o nekom, na kom pisateli opravdu zalezi. Nic fuj na tom nevidim. Jinak jsem napsal svuj nazor. Kdyz se neco pripichne na internet, tak vzdycky hrozi ruznoroda otevrenost a dokonce ruzne minene a nepresne soudy vseho druhu.

Element6
29. 08. 2008
Dát tip
Jojo, to už tady jednou bylo....

Miroslawek
29. 08. 2008
Dát tip
Tom: ty umíš a odvažuješ se posuzovat city druhých? Jestli Franta miluje horoucněji a pravdivěji než Pepík či Alenka? A navíc jen na základě toho, co tady napíšou? Bože, fuj...

Tom
28. 08. 2008
Dát tip
opravdovy horouci cit, byt jednostranny, ma podle me vetsi hodnotu nez mnoha zazrane ambiciozni poezie. Tady to psanicko hori. Druha vec, nejsem holka, ale kdybych byl holka - tak by me to prislo na chlapa prilis bolestynske. Muze to znit krute, ale z takovych obrazu je, hosku, lepsi vyrust jak z kalhot na jedne sli a zaimponovat ji i necim jinym nez ulepenym blouznenim o vecnem milovani. Write poetry, but try to be a man, too. Good luck!

JiKo
28. 08. 2008
Dát tip
to nejsou jinotaje, to jsou stejnotaje :-)

Miroslawek
28. 08. 2008
Dát tip
text patří ke čtení dotyčné, jako báseň je to strašlivost... naštěstí jsem se alespoň pobavil autorovou představou, že by jeho jinotaje někdo nepochopil. Jistě se na světě takoví lidé najdou, ovšem jejich inteligenční kvocient jim pak asi ani neumožňuje se do Písmáka přihlásit a psát komentáře.

proč všichni kritizujete báseň když tu žádná není? :-) ale věnováno té které se to týká by to možná potěšilo

papouch
28. 08. 2008
Dát tip
Je to prostě příšernost zplozená někým, kdo nemá o poezii ani páru. Howgh.

Petrusha
28. 08. 2008
Dát tip
tá predstava toľkej romantiky v lóži je v prirovnaní k obsahu textu až ironická ale autor je možno majiteľ divadla :)

Element6
28. 08. 2008
Dát tip
Jsem rád, že se přiznáváš :-))

JiKo
28. 08. 2008
Dát tip
o čem báseň je by pochopil i debil

Honzyk
28. 08. 2008
Dát tip
..ja si srandu nedelam ...a neni to snad neznalost, ale silena omezenost spis , myslim, ale v pravym smyslu slova ( napr. vybeh...)....a takova osli tvrdost....Sancho Panza vedel, nac si sednout, kdyz ho ten blazen vyprovokoval, aby vyrazili "kamsi"...-nekamsi....

papouch
28. 08. 2008
Dát tip
Omyl, Elemente. Omezenost je na tvé straně. Lóže a lože jsou skutečně dva naprosto rozdílné pojmy a nezmění se to, ať máš na mysli co chceš. Je to velice špatná báseň, vyšumělá a s prachmizernými rýmy. Tak si aspoň děláme srandu z tvé neznalosti.

Honzyk
28. 08. 2008
Dát tip
....a tim E.M.R., no dovol...sileny.)

Honzyk
28. 08. 2008
Dát tip
..se neuraz, ale todle bych si nevyskrabal ani na zed v koupelne...bych se smichy vo umyvadlo utlouk)))

Element6
28. 08. 2008
Dát tip
Měl jsem na mysli lóže jako postel...Ovšem jde vidět jakási vaše omezenost, neboť jste nepochopili pravý význam básně. (I když ji nepovažuji za nijak dobrou, protože se básněmi nezabývám)...Ovšem spojovat tohle dílko s erotickými choutkami ukojovanými v divadle. Ještě k tomu při sledování klasické Rusalky.

Element6
28. 08. 2008
Dát tip
Měl jsem na mysli lóže jako postel...Ovšem jde vidět jakási vaše omezenost, neboť jste nepochopili pravý význam básně. (I když ji nepovažuji za nijak dobrou, protože se básněmi nezabývám)...Ovšem spojovat tohle dílko s erotickými choutkami ukojovanými v divadle. Ještě k tomu při sledování klasické Rusalky.

papouch
28. 08. 2008
Dát tip
..ale náhodou to může být vzrůšo, dělat to v potemnělém divadle; zatímco všichni diváci napjatě sledují Rusalku, jak zoufale vyje na měsíc, tak si to rozdávat v lóži.. Sranda by byla, kdyby najednou rozsvítili ;-)) jako báseň to ale nestojí za nic

JiKo
28. 08. 2008
Dát tip
jinak jako báseň se mi to nelíbí ani trochu

JiKo
28. 08. 2008
Dát tip
doufám, že autorovi je jasný rozdíl mezi slovy - lože = postel lóže = takový balkonek v divadle

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru