Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Vůně ženy

16. 09. 2008
2
8
1646
Autor
pepička15

Vůně ženy je sprostá a perverzní – přesto ji všichni máte tak rádi.

Z vůně ženy se člověku chce zvracet! Je cítit krví, spermatem a potem. Line se z ní zápach špíny, zvrhlosti a vypočítavosti.

Vůně ženy je pouhou metamorfózou pohledu, který věnujeme vyžilé kurvě s odbarvenými vlasy a nevkusně nalíčenými rty.

Vůně ženy je slizká jako orální sex a vášnivě zvrhlá jako lesbické hrátky.

Ženy jsou cítit hlínou, pokušením a smrtí. Jsou nasládlé a přitom zabíjejí. Vždyť čím jiným než zákeřnou vraždou je každý mužský orgasmus?

Ne, vůně ženy není růžovou esencí, ale rozlitým pivem vypařujícím se z dřevěných stolů v nádražních hospodách.

Vůně ženy je oprátkou věstící smrt.

Proč se vám tedy, pánové, tolik líbí?


8 názorů

Horavin
27. 02. 2009
Dát tip
To snad ale vůli tomu není nutný polejvat se vyčichlým pivem a přestat se mejt?

pepička15
07. 02. 2009
Dát tip
mám takový pocit, že jsi k monitoru přilepila nos...ale přilepit noc k monitoru - to by bylo krásné:o)

Chiméra
14. 01. 2009
Dát tip
Já zas nemám slov, údivem jsem přilepila noc téměř až k monitoru :)

pepička15
17. 09. 2008
Dát tip
anyz: ja v to doufam;o)

Anyz
17. 09. 2008
Dát tip
tedy no hm pekne tvrde uderne ale myslim ze i jinak voni zeny:)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru