Písmák
Uživatel:
Heslo:
chci být viděn
Nemáte účet? Založte si!
Zapomenuté heslo

Novinky (1. 8. 2019)

+5 neviditelných
Psaní na zadané téma, aneb co takhle si trochu pohrát?
datum / id22.10.2008 / 300014Vytisknout |
autorřádek
kategorieOstatní nezařaditelné
sbírkaKoule,
zobrazeno5262x
počet tipů2
v oblíbených0x
zařazeno do klubůK.O.U.L.E.,
Prolog
Díky všem za reakce, snažim se to všechno nějak dát dohromady, tohle je výsledek:
Psaní na zadané téma, aneb co takhle si trochu pohrát?

Inspiroval mě jeden slovenský server, kde probíhá meziserverová kreslířská bitva na zadané téma. V určitou hodinu někdo zadá téma a během předem stanovené doby (1 – 2 hodiny) autoři nakreslí a naskenujou výtvor. Napadlo mě, jestli to nezkusit třeba i psaným textem, pokud by to tu někoho bavilo.

 


 

Bitva psavců

 

Každé úterý ve 20:30 začíná lyricko-epická bitva písmáckých psavců. Na zadané téma musí účastník napsat a zveřejnit svůj text v určeném časovém limitu. Pak už se můžeme jen kochat výsledky.

Všechna díla se shromažďují v klubu.

 

Bitevní podmínky:

 

1)      účast v každém kole bitvy je dobrovolná; podmínkou není ani účast v klubu, nicméně pokud máte zájem, stačí se přihlásit

 

2)      téma zadává vítěz předchozího kola; v případě, že nemůže či nechce, zadá téma autor, kterého vybere on nebo zadavatel tématu předchozího kola; první téma zadává řádek

 

3)   zadavatel tématu se daného kola může účastnit pouze mimo soutěž

 

4)      předmětem zadání je téma, doba, za kterou má téma být napsáno (minimálně 1 hodina, maximálně 24 hodin); zadavatel může stanovit i formu, ve které má být dílo zpracováno

 

5)      uznávají se pouze vlastní práce, napsané v daném termínu, tedy nikoli práce staré, již publikované atd.; každý autor může soutěžit pouze s jedním dílem

 

6)      vyhodnocení soutěže: o výherci rozhoduje počet tipů a výběrů, v případě rovnosti počtu tipů či nejasnosti má konečné slovo zadavatel daného tématu

 

7)      revize pravidel možná

 

Jde hlavně o hru a srandu (a taky trochu o ty dovednosti), vítěz kromě možného dobrého pocitu nemá nárok na žádné oficiální tituly, výhody, vavříny a ani peněžité odměny.  

1. bitva začíná 28. 10. 2008.

 

ř – áde – k

 

Sdílejte dílo:



Názory čtenářů (Zobrazit smazané)

28.10.2008 20:37:43dát kritice tipRabb
díky za avi, všiml jsem si..
..dvě hodiny je dobrá doba.. zkusím něco vyplodit.
28.10.2008 20:36:29dát kritice tipřádek
http://www.pismak.cz/index.php?data=read&id=300561
27.10.2008 12:37:24dát kritice tipsparkie
ať tedy tu bitvu všichni ve zdraví přežijete, my čtenáři bychom pak neměli nic nového ke čtení a asi bychom byli nuceni začít psát za vás:-)

ale ta koule je fakt lepší než ta bitva, tohle je moc válečnický termín
27.10.2008 09:57:19dát kritice tipOldjerry
korektor
Syde - dobre si ma rozosmial - Ďakujem vela
27.10.2008 02:50:25dát kritice tipBert_Hoffman
První bitva začíná už zítra - věřím, že nebude mnoho mrtvých. :-D
26.10.2008 23:44:40dát kritice tipOctopus Syd
Oldjerry: ak môžem, tak rád.. :) ale jedine maskokota
26.10.2008 22:20:48dát kritice tipřádek
Oldjerry ))))
26.10.2008 22:18:27dát kritice tipOldjerry
korektor
Octtopus - budeš robit maskota ?
26.10.2008 21:11:04dát kritice tipřádek
))
26.10.2008 20:33:52dát kritice tipsparkie
mezi tebou a tebou je snad mezera ne? :-)
26.10.2008 20:28:10dát kritice tipřádek
koule je dobrý )

co je mezi mnou a mnou si ale radši nechám pro sebe )
26.10.2008 20:13:49dát kritice tipVaud
Octo :-))

Klub Okamžité Umělecké Literární Exprese

nebo Mezi řádky - když to organizuje řádek :-)
26.10.2008 19:31:58dát kritice tipdaddy
bitva je fakt divná, teda
26.10.2008 19:16:40dát kritice tipřádek
)
26.10.2008 19:16:26dát kritice tipPohádkářka z pomerančových květů
Kverulante:P
26.10.2008 19:14:02dát kritice tipOctopus Syd
a čo takto? Klub Okamžite Komponovanej Originálnej Tvorby Inak Nazývanej Automatizmus... skráťte si to sami.. :P
26.10.2008 18:20:30dát kritice tipAlexandr Sovinský
Ty jsi rejpal, olde :-) Vždyť se nebudeme prát :-)
Na klub se mrknu :-)
26.10.2008 18:05:02dát kritice tipOldjerry
korektor
Bitvy mne štvou, nezúčastňuji se - je to příliš militantní...až bude nový název Klubu : třeba - KRT = Klub Rychlé Tvorby
26.10.2008 16:33:14dát kritice tipRabb
*můžeš změnit

:-)
26.10.2008 16:30:41dát kritice tipRabb
název klubu můžeš provést i ty.. majitel do toho nemusí zasahovat..

na klub tedyk mrknu.. :-)
26.10.2008 15:44:01dát kritice tipřádek
Adresa nového klubu zde:

http://www.pismak.cz/index.php?data=club&id=69109
26.10.2008 15:34:44dát kritice tipřádek
Klub založen, název prozatimní Klub bitvy psavců, až se shodnem na něčem jiným, tak požádám majitele serveru o změnu názvu.
26.10.2008 15:15:28dát kritice tipřádek
A co takhle Klub múzy na povel? )
26.10.2008 15:14:47dát kritice tipřádek
Alexandře: buď v klubu nebo v novým díle asi. Ještě to chce promyslet technický detaily.
26.10.2008 14:55:52dát kritice tipAlexandr Sovinský
je vidět, že jsem všímavý :-)
26.10.2008 14:54:35dát kritice tipAlexandr Sovinský
jo, ve 20:30... no, tak teď jsem si všiml... ale kde se dozvíme zadané téma ?
26.10.2008 14:53:54dát kritice tipAlexandr Sovinský
Teď jsem si všiml...

1. bitva začíná 28. 10. 2008, ale v kolik hodin ?
26.10.2008 14:52:22dát kritice tipAlexandr Sovinský
Podporuji návrh Macechy :-)

I když svůj návrh shledávám výstižnějším :-)
25.10.2008 17:18:12dát kritice tipmacecha
řádku - opravdu není za co.
25.10.2008 13:37:04dát kritice tipřádek
díky za návrh, macecho
25.10.2008 11:45:17dát kritice tipmacecha
pokud mohu, navrhuji :" Klub rychlé múzy"
25.10.2008 02:40:57dát kritice tiptibbaR_etihW
jábych do toho klidně šel, leč pracuji do dlouho, kdyb to tak bylo okolo jedné ráno snad, ale takhle se nechytám...
25.10.2008 00:41:35dát kritice tipPohádkářka z pomerančových květů
Když už, tak Klub přátel tvorby z prdele :)
25.10.2008 00:04:47dát kritice tipOctopus Syd
Klub přádel tvorby na prdel... alejo, rád sa zapojím, ak nezabudnem.. :)
24.10.2008 20:16:30dát kritice tipPohádkářka z pomerančových květů
Nééé.... :D
24.10.2008 20:15:19dát kritice tipřádek
já to tam klidně dám a do záhlaví napíšu, žes to vymyslela ty :) bereš? :))
24.10.2008 20:14:23dát kritice tipPohádkářka z pomerančových květů
"Pod starým ořešákem" :D Ne, tohle hlavně nepočítej...
24.10.2008 20:12:48dát kritice tipřádek
takže ještě poslední úprava pravidel, považuju to teď za finál, další úpravy až co ukáže praxe

znovu připomínám, že nejsem sto vymyslet inteligentní název klubu a žádám tímto o vaši pomoc; zatím jediný návrh podal A. Sovinský, a sice Klub přátel tvorby na povel
24.10.2008 20:09:03dát kritice tipPohádkářka z pomerančových květů
Neboj, už se stalo.:)
24.10.2008 20:06:40dát kritice tipřádek
pohádkářko s vaudem: nechte si to někam jinam :) Já sem dycky lezu jak debil, že je tu nová kritika a pak zjistim, že neni :)
24.10.2008 20:03:57dát kritice tipřádek
a ještě avi
24.10.2008 20:03:37dát kritice tipřádek
stvn: ok, s tim nemám problém
a myslim, že ani nikdo jiný mít nebude
24.10.2008 19:19:41dát kritice tipPohádkářka z pomerančových květů
Jestli jsi rodnému městu neprovedl něco strašlivého, (třeba nevylezl na lízátka jako mí spolužáci;))nechápu, proč se k tobě obrací přátelskou tváří TEPRVE teď... Literární talent je vždy vítán, ne?
24.10.2008 19:16:41dát kritice tipStvN
Tipy, výběry, čtenost, jsou to sice veličiny poměrně nevýznamné a neukazují mnohdy vyloženě na kvalitu textu, ale ukazuje se, že to je nakonec ukazatel poměrně užitečný. A pro soutěž tohoto typu se hodí, protože tady o nic nejde. A já napsal hned třikrát za sebou ukazování, jsem debil.
24.10.2008 19:15:19dát kritice tipVaud
Pohadko - díky!! Konečně se ke mě obrací rodné město svou přátelskou tváří :-)
24.10.2008 18:58:43dát kritice tipřádek
avi
24.10.2008 18:53:44dát kritice tipřádek
a... drobnost mi vypadla a sice že zadavatel se neúčastní soutěžně.

STVN: já třeba určitě formu zadávat nebudu (téma už mám promyšlený). Co takhle zatim nechat možnost volby a případně, pokud to bude tak, jak říkáš, pravidla upravit?

K vyhodnocování - čtenáři to klidně ohodnotit můžou, ale bude to asi trochu nepřehledný, hledat pod každým dílem, kde jsou jaký ohlasy a tak... nebo budou platit tipy? Konečné slovo by ale v případě rovnosti tipů stejně měl zadavatel, kdo jinej.
24.10.2008 18:49:06dát kritice tipStvN
Nechápu, proč by měl soutěž vyhodnocovat někdo jiný, než samotní čtenáři. Rozhodně ne zadavatel.

A nepřijde mi ani moc šťastné určování formy zpracování, to tady budeme psát jen básně.
24.10.2008 18:49:01dát kritice tipPohádkářka z pomerančových květů
Vaud - zvědav být můžeš, náhodou, pod ořešáky se děje věcí... A jestli tě nic nenapadá, tož do Mechova přijeď:)

Pro jistotu ti posílám jeden vzdušný polibek z milovaného města:*
24.10.2008 18:48:06dát kritice tipAlexandr Sovinský
Klub přátel tvorby na povel
24.10.2008 18:46:57dát kritice tipdaddy
vtipné hlavičky určitě na nějaký název přijdou...:)
24.10.2008 18:46:33dát kritice tipVaud
Poha - to jsem opravdu zvědav :-)

- já bez kralovehradeckých můz nenapíšu nic :-)
24.10.2008 18:39:37dát kritice tipřádek
Pravidla upravená podle vašich připomínek.

A teď ještě někdo navrhněte smysluplnej název klubu, protože mě napadaj samý kraviny.
24.10.2008 18:26:56dát kritice tipPohádkářka z pomerančových květů
Hele, Vaude, co máš proti starým ořešákům? :) Na to by se dala splácnout skvělá povídka, už o tom začínám uvažovat...:D
24.10.2008 17:52:17dát kritice tipVaud
já nevím - mě to příjde s tím časováním fér - je to trénink

ve škole dostanete 1-2 hodky na sloh a pište
novinář má do uzávěrky napsat článek

navíc -
Opustily mě můzy
a zůstaly jen hrůzy
24.10.2008 12:04:09dát kritice tipdaddy
proč ne...ráda
24.10.2008 11:20:57dát kritice tipPetrusha
ako štylistické cvičenie hej ...
24.10.2008 11:19:27dát kritice tipStvN
No právě. Jde o to, že dobrej autor dokáže psát kdykoliv v podstatě o čemkoliv. Pokud bychom to třeba považovali za určitý druh stylistického cvičení, pak by to mohlo být zajímavé.
24.10.2008 08:23:58dát kritice tippapouch
admin
:)
24.10.2008 07:12:05dát kritice tipPetrusha
StvN plný pochop, pohodaaa
len neviem, keď sa vyhlási termín napr. 4,25 28.11.2158, ako si na ten čas urobím tú správnu písaciu náladu... napríklad... mňa to popadá tak nejako nečakane a neplánovane, napríklad :)

Jerry - to som tiež pochopila, len mám "strach", aby z toho nevzniklo niečo podobné, len teda v slovnom tvare :) pretože to síce na jednej strane vyvolá pobavenie, druhá strana však bude prskať a zas sa to tu bude mlieť ako na Veľkú noc :)
24.10.2008 01:32:31dát kritice tipRabb
bylo by fajné kdyby jsi nějaký ty ustanovený pravidla, pokud jste se už na něčem dohodli, hodil nahoru do díla pod tlustou čáru, aby ten, kdo by se chtěl přidat, nemusel pročítat všechny kritiky a vše mu bylo jasné..

..udělat z toho takovou přehlednou akci a lidi si třeba vzpomenou (nebo všimnou) líp.. :-)
23.10.2008 23:24:56dát kritice tipOldjerry
korektor
Papa - promiň opovážlivému (prosím)
23.10.2008 22:37:37dát kritice tipřádek
avi
23.10.2008 22:37:25dát kritice tipřádek
zatim vůbec
ale je mi jasný, že je potřeba myslet i na prozaiky
23.10.2008 22:14:18dát kritice tipVaud
máš nějaké náměty, okruhy?

Asi se nám prozaikům bude hůř psát na téma typu Pod starým ořešákem :-)
23.10.2008 21:30:54dát kritice tippapouch
admin
co si to dovoluješ??!?!
Já naopak nepochopil vůbec nic!!!!
23.10.2008 21:22:14dát kritice tipOldjerry
korektor
Berte - to není povinnost... prostě se nezúčastníš a jeto !
23.10.2008 21:21:28dát kritice tipOldjerry
korektor
Petrusho - ale tady se nejedná obrázky a fotky, to dokonce pochopil i Papouch (promiň, papa)... jen ten model si vypůjčíme....budeme jen psát.
23.10.2008 20:19:21dát kritice tipStvN
Jako hra to může být dobré. Nakonec jakékoliv zpestření je vítáno a právě z toho pohledu, že tento prostor je tak zaplaven různými texty, je možná zrovna smysluplnější psát a zároveň si hrát.

Petrusha, když jsem hovořil o kvalitě, tak jsem neměl na mysli přímo to, co ty, nakonec když je člověk v dobré náladě, tak napíše super text z jedný vody načisto. Ostatně moje nejtipovanější texty jsou takové a ty nejpromyšlenější a nejpropracovanější nejsou zdaleka tak oblíbené.
23.10.2008 20:07:37dát kritice tipPetrusha
Autor sa mám dojem inšpiroval u susedov v súťaži o najdebilnejší foto výtvor...

Medzi nami, neni to tu zaplevelené i bez tejto srandy dosť?
A medzi nami za hodinku, alebo neviem, kolko času na to dáš, to budú často skvosty hmmmm ; keď má človek deň blbec, má síce často chuť na srandu, ale čo sa viet týka, jazyk dostáva riadne rany :)

niežeby som bola zásadne proti, mám z toho skôr také miernep ovedané, zmiešané pocity ...


23.10.2008 19:58:45dát kritice tipřádek
Oldjerry: dám to dohromady. S tou časovou lhůtou by to mohlo být pokaždý jinak - tedy předmětem zadání. Myslím, že den je na některý případy zbytečně dlouhá doba. Když doba bude kratší, bude to myslim zajímavější. A jestli to jsou na poměrně slušný úrovni schopni zvládnout grafici, tak nevim, proč ne literáti.

Pohádkářka: Oldjerry mě suploval správně. Přidej se kdy chceš )

Hana: k době viz. odpověď oldjerrymu

23.10.2008 19:28:48dát kritice tipBert_Hoffman
Nejsem pro "průmyslovou výrobu" textů.
Každého políbí můza v jiný okamžik, to bys měl vědět. Jak chceš ošéfovat to, aby texty nebyly staré, to fakt netuším. :D
Někdo něco před pár lety napsal "do šuplíku", za pár dní zjistí, že se tu koná soutěž, okopíruje to a pošle sem. A je to hotovo.
Jestli jde hlavně o hru, co takhle zkusit hřiště? Třeba s kopačákem? Nebo mariáš v hospodě, taky skvělá hra, že jo? :) Tam můžeš aspoň vyhrát nějaký prachy, zatímco zde pouze poplácání po zádech.
Good luck, ale se mnou nepočítej ani náho. :-(
23.10.2008 19:27:03dát kritice tipOldjerry
korektor
Kdo se štětí? tos zapomněl napsat... rejpale.
23.10.2008 19:24:46dát kritice tipNorsko 1
jsem si rýpl, a už se štětí. Přitom nemá proč :-)
23.10.2008 19:19:09dát kritice tipOldjerry
korektor
Pomerančovičko - jasně - je na něm, aby zazářil
23.10.2008 19:18:26dát kritice tipOldjerry
korektor
a navíc nemluvím, jen píšu :)
23.10.2008 19:17:23dát kritice tipPohádkářka z pomerančových květů
Oldžeryk - A co když je autor(ka) taky břídil? :D Může oslňovat i tak?
23.10.2008 19:17:19dát kritice tipOldjerry
korektor
Kdybys sem nelez, tak by ti to avi nepřišlo. Tohle není záležitost jedince a aby se tě mé avi nedotklo nebudu to psát každému zvlášť. Keep smilling, my brother !
23.10.2008 19:14:56dát kritice tipNorsko 1
tak proč o tom mluvíš ? (a posíláš mi avi)
23.10.2008 19:14:10dát kritice tiphana kupčíková
Uzavření soutěže za 24 hodin by bylo dobré.Nevznikala by uspěchaná dílka a nesmysly.A taky na net se většina lidí má možnost za 24 hodin připojit.
23.10.2008 19:09:14dát kritice tipOldjerry
korektor
Nore - vit můj předchozí vstup (prosím)
23.10.2008 19:08:26dát kritice tipNorsko 1
a zviditelňuješ se dál
23.10.2008 19:06:44dát kritice tipOldjerry
korektor
Nore - kdysi mne vyškolil SENIOR natolik, že i na velké invektivy se... kašlu. Natož na malé... (:-D)
23.10.2008 19:05:36dát kritice tipOldjerry
korektor
Supluji tady přítele řádka, ale snad se nemýlím, že účast v kolech nebude povinná, tedy naopak tím pádem velice silně dobrovolná. Je věcí každého přispívajícího autora, zda chce nás ostatní - břídily - oslnit svým uměním...
23.10.2008 19:01:06dát kritice tipPohádkářka z pomerančových květů
hmmm...Sakra, příští týden tady s největší pravděpodobností nebudu, smí se slečna Pohádkářka zapojit až v dalších kolech, budou-li nějaká?
23.10.2008 19:00:32dát kritice tipNorsko 1
ale zviditelnil ses
23.10.2008 18:59:04dát kritice tipOldjerry
korektor
Početl jsem si, páni bratři, kupodivu sestry se drží nějak mimo... mohl bych udělat shrnutí a položit tak základ jednoduchým, poněkud volnějším pravidlům, ale myslím, že je to právo a věc navrhovatele. Takže navrhuji jen toto :
nechť bratr řádek řádkovič s přihlédnutím k akceptovatelným připomínkám naskicne jednoduchá pravidla - ta nejnutnější. Pokud bude potřebovat rád vypomohu. Pravidla nechtiť se objeví na písmáku nejpozději v neděli mezi 20 a 21 hodinou, pokud prvním soutěžním dnem bude úterý. Za sebe navrhuji s ohledem na různé možnosti Písmáků uzavření kola za 24 hodin, t. j. prakticky ve 21 hodin dne následujícího po vyhlášení tématu.
PS. nechci se zviditelnit, jen se mi myšlenka líbí.
23.10.2008 18:50:10dát kritice tiphana kupčíková
Taky by se mi líbilo si takto zahrát.Ostatně jsem to už v jiné podobě udělala,když Safián vyhlásil soutěž,kdo napíše sonet s názvem Černý květ.No ten můj sonet nebyl nic moc,ale při vymýšlení jsem se pobavila.Safiánek pak ale svůj stejnojmenný sonet smazal.Vznikne-li tato hra,jistě se účastním
23.10.2008 18:11:41dát kritice tipRabb
já bych se hlásil.. když něco vymyslíte, pošlete áve.. :-)
23.10.2008 17:40:16dát kritice tipřádek
stvn: zapeklitá situace )
23.10.2008 17:02:07dát kritice tipNorsko 1
nic pro mě
23.10.2008 15:10:43dát kritice tipStvN
Přes den pracuju:)
23.10.2008 14:56:41dát kritice tipAlexandr Sovinský
Ohledně poroty máš pravdu, už takhle má pár lidí s kritikama problém :-/

Pravda je, že nějakou soutěž by to chtělo... Já jsem pro. Skener mám :-)

Takže vlastně souhlasím s návrhem v původním znění :-)
23.10.2008 14:51:07dát kritice tippapouch
admin
:-)) jasněže.. já nic jiného než fóry nedělám
(ale dostal jsem avi, tak... .)
23.10.2008 14:48:11dát kritice tipřádek
já ten fór registruju, papouchu (teda doufám, že to měl bejt fór..)
23.10.2008 14:45:59dát kritice tipřádek
tak nevim... odeslalo se to avi nebo neodeslalo?
23.10.2008 14:45:53dát kritice tippapouch
admin
..říkám, že nemůžu! Nemám skener!!
23.10.2008 14:44:51dát kritice tipřádek
spíš to myslim tak, že během určité relativně krátké doby se nedá moc stihnout opravdu kvalitní dílo; samozřejmě, lepší autor zvládne literární útvar ve stanovený čas pravděpodobně lépe, než autor horší

co se týče toho, že nemůžeš večer na net, jistě by bylo možný dobu bitvy střídat; třeba se najdou i další, kteří večer nemůžou a přes den se jim to víc hodí
23.10.2008 13:45:59dát kritice tipStvN
Přijde ti, že úroveň textu závisí na typu bitvy? Ne na autorovi. Hmm. Doporučuji jako měřítko použít tipovanost. To odpovídá typu soutěže. Jinak jak to mám udělat, když se chci zúčastnit, ale nejsem online?
23.10.2008 13:40:52dát kritice tipřádek
avi
23.10.2008 13:40:38dát kritice tipřádek
stvn: úroveň textů bude poplatná typu bitvy; na pulizcera či nobela to nebude

alexander: pokud by ses měl bát, že tu bude něco dělat zlou krev, tak bys tu nemoh dělat nic; nadržovat bude i tříčelnná porota a hlavně, když už by ji někdo jmenoval (kdo?) tak to stejně bude považováno za neobjektivní, protože byla někým vybrána a to už samo o sobě v místních vodách předpokládá předpojatostdo pravidel lze napsat též, že "nadržování je povoleno" a je to )

Ale jestli by tu měla podobná ptákovina dělat zlou krev, tak nemá smysl jí dělat, to je vcelku jasný.
23.10.2008 13:31:14dát kritice tipAlexandr Sovinský
řádek : souhlasím. jen bych řekl, že obviňování z nadržování je téměř jisté, a ne každý by k tomu přistupoval jako ke hře, dělalo by to zlou krev.

StvN : Souhlasím s druhým bodem, v podstatě souhlasím i s tím prvním, předpokládám, že nelžeš :-)
23.10.2008 13:25:09dát kritice tipStvN
1. Nemám doma net
2. Legrace to je, ale těžko hodnotit úroveň textů.
23.10.2008 11:40:33dát kritice tipFerry
Jasná páka.
23.10.2008 11:09:46dát kritice tipřádek
Na hlavní straně to je.

No, já jsem toho názoru, že fakt jde o hru, nevážnou soutěž, nic se nevyhrává, takže je jedno, kdo vyhraje nebo ne. A jetli někdo upřednostní kamaráda, to je taky šumafuk. Jde jen o srandu. Jmenovat porotu za tímto účelem je příliš oficiální, mi přijde. A pokud ano, jsme u problému - koho jmenovat? Každej je něčí kamarád.Nehledě na to, že nemám chuť někoho povinovat tím, že bude muset každý úterý sedět na netu a vybírat z nějakých děl, který je "nejlepší". To by se stalo rychle nepříjemnou povinností a o to nejde. A když se budou měnit výherci, tím pádem zadavatelé, tak by se to mohlo i celkem točit.

S nepřístupněním nějakých autorů taky moc nesouhlasim. Spíš je možný do pravidel napsat, že za každýho autora soutěží jen jedna věc. A pak ať si píše kdo chce. To by myslím řešilo tebou zmiňovaný problém.
23.10.2008 10:47:04dát kritice tipVaud
ty jo, me jsou pravidla celkem sumak, ikdyz je pravda, ze vyhravam jen literarni souteze, ktere sam vyhlasim...
23.10.2008 10:20:27dát kritice tipAlexandr Sovinský
Já jsem pro, ale nějaké autory bych z toho raději vyškrtl. Mám ti na mysli ty jedince, kteří by během té hodiny, dvou, byli schopni naházet třicet a více děl a ještě si je navzájem otipovat, jmenovat, předpokládám, nemusím.

Neztotožňuji se s názorem, aby porotce byl zadavatel soutěže, respektive aby byl porotce pouze jeden.
Ruku na srdce, každý z nás by asi upředňostňoval své kamarády. Navrhuji ustavit porotu ze tří, pěti, sedmi... uživatelů.
Patrně ne každý kritik se bude chtít soutěže účastnit, ať jsou tedy v porotě i oni.

Nebylo by od věci přesunout toto na hlavní stránku, já jsem se k tomu dostal úplnou náhodou.

Avi všem, ať diskutujeme.
23.10.2008 09:56:57dát kritice tipřádek
Oldjerry:
pevný termín stanovit, ok, to je rozumný, úterý proč ne, ale začátek vidím tak na 20:30 nejdřív, dřív nemám šanci moc stíhat
první téma klidně zadám
ještě považuju asi za rozumný, aby téma zadával vítěz kola předchozího; něco na principu slovní kopaný, případně někdo, kdo by to vzal za něj (dotyčnýho může určit vítěz nebo zadavatel předchozího tématu) pro případ, že by vítěz nebyl příští kolo on-line.
23.10.2008 08:57:28dát kritice tippapouch
admin
já nemůžu
nemám skener
23.10.2008 08:31:38dát kritice tipOldjerry
korektor
Ano - navrhuji stanovit pevný termín - například úterý, 20 hodin. Klíčové je téma, které by vyhlašoval svým předchůdcem vybraný autor. První téma bych navrhl, aby zadal řádek. Doporučoval bych raději užší téma, která bude lze lépe porovnávat.
Nečekej, až budou lidi houfně souhlasit a vyhlaš první kolo. Tomu se říká průzkum bojem aneb kdo zaváhá - nežere...
22.10.2008 23:45:18dát kritice tipkatugiro
Pěkné, snad se najdou i odvážní autoři :)
*
22.10.2008 22:43:58dát kritice tipPohádkářka z pomerančových květů
ale klidně:)
22.10.2008 22:36:04dát kritice tipVaud
ale klidně jo :-)


Kritiky a názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.