Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Na křídlech vážky

27. 10. 2008
7
3
1220
Autor
Kaos

Never be sad for what is over, just be glad it was once yours.

 

Na křídlech vážky

V kořalkách mě vždycky přepila. Vždycky. Zatímco já jsem se už válel pod stolem nebo oblečenej po posteli, ona ještě tancovala se sluchátkama na uších uprostřed pokoje s flaškou prázdný vodky v ruce a vlasy měla spálený od svíček, co byly všude kolem. Samotná. Uprostřed úplně tichýho pokoje, uprostřed noci. Jako zjevení. Krásná, svá. Vždycky jsem ji přimhouřenýma očima sledoval, její stíny po zdech v tom tichu, jak se ztrácí sama sobě, aby se pak našla v nás dvou. Abysme se pak našli. Spolu, uprostřed noci… Pak uběhlo pár let. Podzimy, zimy, ptáci přilítali a odlítali. Pár lidí se narodilo, pár odešlo. Znal jsem je všechny, kamarády. Začal jsem pít hořký kafe, to abych si pomalu zvykal na život a jiný časy, co přišly po těch dobrých. Začal jsem vidět věci, co jsem dřív neviděl a cosi bylo najednou jinak. V konturách času a denní šedi. Jiný to prostě bylo… Občas si ještě vzpomenu na ty roky a noci, na ty stíny a prázdný lahve a rozteklý svíčky všude kolem. Vzpomenu si na to zvláštní ticho čtyř stěn a na rána plný hledání a potkávání. To pak po nocích piju. Aby se zapomnělo. Roky, podzimy, zimy. Jenže zapomenout není zas tak lehký, když přes slzy není vidět dno. To se pak sakra těžko zapomíná. Sakra těžko zapomíná…





 


3 názory

Diana
27. 10. 2008
Dát tip
Úžasně napsáno! Síla. Báseň v próze. ***


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru