Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

BITVA PSAVCŮ - výsledky 5. koule

27. 11. 2008
0
8
1991
Autor
řádek

Vážení a milí,

je mi potěšením oznámit vítězku 1. kulatý (jakože pátý) KOULE bitvy psavců.


S počtem 21 tipů vítězí AVOX

s dílem na téma

Otisky.




Vítězce jménem celé KOULE gratuluji.

 

 

 

 

ř - áde - k

 

 


8 názorů

ano, skutečným záměrem soutěže je zbavit se konkurence...:o)

avox
28. 11. 2008
Dát tip
Děkuji všem a ačkoli je mi líto, že mně jako cenu nikdo nenabídl žádnou večeři, současně jsem za to ráda, protože neubude další písmák... neboť vězte, že moorgaan Johanku Baesil nejspíš pověčeřel nebo jinak zašantročil, protože od té doby jsem tady mou oblíbenou básnířku už neviděla... :-))

Relativistický zádrhel (T.R. Field) Jeden pán měl k jedné slečně citu víc než druhý. Dokud živ byl, tak měl věčně pod očima kruhy. V nekonečnu přímka však se vždycky ve kruh schoulí. Ergo, plocha kruhu zase zavine se v kouli. Mrtev ten pán pro tu slečnu! Leží, oči poule_ _ _ Navěky má v nekonečnu pod očima koule!!

Muamarek
28. 11. 2008
Dát tip
Avox - jsem rád, gratuluju a krásnej víkend :-)) Marek

slovak
27. 11. 2008
Dát tip
To bolo jednoznačné*

avox
27. 11. 2008
Dát tip
nevěřím svým očím... se stydlivě sklopeným zrakem děkuji :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru