Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Voyer

30. 11. 2008
0
0
534
Autor
Theker

Bola letná nedeľa.

Po dobre vykonanej práci si človek zaslúži odmenu. Tak som si v bare načapoval kofolu, vyliezol som von na ležadlo s úmyslom, že chytím trošku bronzu. Aspoň dovtedy, kým ma zase nezavolajú...
Chvíľu som si ju obzeral. Vyšla von na bočné schodisko. Dávala niečo na sušiak, dobehol jej syn, pokudlila ho po vlasoch keď jej niečo zvestoval a zase pálil odkiaľ prišiel. Vymenili sme si pohľady.
Boli tu odvčera. Nejako ma to nerozrušovalo. Skôr som si všimol, že na vek svojho syna dobre vyzerá. Chvíľka nevinného voyerizmu a už ma volajú. "Idem!" kričím smerom ku hlavnej bráne. Naschvál som šiel popod to "jej" schodisko, chcel som si ju trošku prekuknúť...
Keď už som bol za, tak som sa otočil na ňu a čo nevidím? Milá mamička sa tu producírovala v nohavičkách. Hm... teda naozaj, môj diaľkový odhad zodpovedal terajšiemu. Krásne stehná... a ten zadok. Je to ten typ ženy, na ktorej radšej vidím klasické gatky ako tangá. Tangá nech si nosia mladé. Tejto svedčili práve tieto biele gatky. Hm, je pravda, že keby boli farby kaki, tak by jej boli pristali rovnako. Áno, nie je to spodným prádlom, ale jej pozadím. Opäť sme si vymenili pohľady.

--Keď zbadala toho voyera dolu pred schodmi, tak sa naň ešte aj usmiala. Aj keď bol od nej mladší - hádam aj o desať rokov.--

Dal by som si povedať. Nahlas som uvažoval v aute.
"Počuj, musíme behnúť ešte do toho posraného metra po to nakazené pečivo..." Vlado. Zvyčajne 2x vo vete zaklial. Čudujem sa že tentoraz tak slušne. Srať na to. V hlave mám momentálne inú zábavu.
Spomenul som si ako dnes ráno došiel dolu na recepciu jej muž. Samozrejme ako to u nás býva tam nikto, tak trošku posnoril až nás našiel v kuchyni  s kuchárkami..
"Chlapi..." začal k nám jak k parťákom drevorubačom v hore, " došli mi cigarety..." Aktívny Vlado vytiahol z vrecka krabičku a podal mu ju. Samec si zobral a poďakoval. Odišiel. Na výraze jeho ksichtu bolo vydieť, že o tejto hodine rannej (bolo niečo okolo siedmej) mal už vajcá prázdne. Predstavoval som si ako ju tam v izbe jebe zozadu, tak jak jebávajú manželia po niekoľkých rokoch. Jak mu plieskajú vajcia o jej stehná a ona sa naňho otáča a prosí ho aby sa trošku skľudnil, že malý ešte spí. Ale chudák malý. Z tých zvukov čo počul keď bol z fotrovcami na dovolenke, vtedy nadránom, bude mať traumu hlavne v puberte.
Cez leto chodím rád do hypermarketov. Hlavne pri mraziarenské boxy. Schladím svoje telo. Teraz to trošku potrebujem. Tie myšlienky čo mám v hlave... Čisto čiste - úchylák. Nuž, rozmýšľam tak, že či berie antikoncepciu. To by ten jej všetko strieľal do nej. Tu mi prišla na um spomienka, ako som ja raz napustil moju exmanželku. Bol to omyl - zhodnotili sme vtedy. Šla na potrat. Vtedy mala 17 a ja 20. už si dávam bacha. Pri občasných pichačkách mi predsa nejde o nejaký dlhodobý vzťah. I vtedy som to tak bral. To až neskoršie som si ju vzal za ženu a zas o volačo neskoršie sme sa rozišli. Odvtedy "lásku" nepoznám. A ak sa prihodí dajaká slečna a nebodaj sa s ňou vláčim dlhšie ako 2 týždne, tak už mám divný pocit. Od mojej exwife som zatiaľ nemal žiadnu vážnejšie. Vždy to boli len náhodné alebo trvácnejšie sexuálne "stretávky". Asi som si tým aj zdeformoval ego. Neviem, to ukáže až čas.  
Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru