Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

I am NOT Jesus, it was yesterday! Not about you.

10. 12. 2008
2
0
1316
Autor
grafo
Na druhý deň Slnko opäť svietilo.
Vyšiel som na ulicu. Deti sa hrali v mláke a vôbec nemysleli na to, že včera kvôli búrke plakali. Ja som sa modlil. Často som to na prechádzkach robil. Popod starú bránu, cez školský park a naspäť. Je to vždy čudný pocit, no tie mám najradšej. Zažívate nové a myšlienky sú ako keby nie vaše. Nedokážete ich ovládať, nedokážete ich predpovedať, sú sebou, nie vami. Poháňa vás to vpred.

Ďakujem, že na mňa serieš!

usilujú

bezpečie je úchylné
nevnímam rovnako no môžem sa tváriť že sme rovnakí
a že si rozumieme

„Vieš čo? Mne by úplne stačilo, ak by som videla snahu."
„Sochári zvolia vždy takú techniku, ktorá im umožní vyrobiť čo najdokonalejšie dielo. Časová náročnosť je bezpredmetná."
„Veď práve o tom hovorím. Ak tomu rozumieš, prečo konáš úplne inak?"
„Budme extrémistami a uvidíme skutočnosti, ktoré sa odvrátili od tohto osadenstva. Prečo sa snažíš pomenovať to čo nepoznáš? Všeobecnosť nie je príznakom určitosti. Nemôžem aplikovať tvoje súcno na môj identizmus."
„Môžem, veď tieto veci sú predsa rovnaké všade. Dobre vieš, že mám pravdu."
„Uložím na najbližšie prázdne miesto. Inak to nedokážem."


potom budú stavať vždy vyššie a vyššie mrakodrapy
lebo niektoré stromy sú v zime úplne bez listov
a iné nie sú

bezdomovcom prestanú dávať almužnu
a ja budem len ďalšia obeť

Synu, ty za to nemôžeš... Keď to skončí, bude lepšie sa zabiť.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru