Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Smát se...

09. 11. 1999
2
0
2695
Autor
Merle

Snažil jsem se vyjádřit zamýšlený tóny hlasu smajlíkama, ale moc se to nevydařilo. Potřeboval bych jich tolik...

Smát se. :-| Smát se... :-) Krátce, sladce. Na chvíli jen šťastným stát se... Nejen na rtech, ale v hlavě. Oči nechat jiskřit hravě... ;-D Smát se. :-| Smát se! :-( Plytce... Hladce... Buďto tohle, nebo vzdát se. Marná snaha. Tady - v hrobě. Smát se můžu jen sám sobě. :-)))))))))
Prokletí
10. 10. 2000
Dát tip
*Smát se...: no promiň, ale z celý b. se mi asi nejvíc líbí Tví smajlíci...vždyť zas zní jak písnička ke skákání panáka...tak si jednoho dej za mě... m.

Anonym
26. 04. 2000
Dát tip
No teda, Merle, uz som Ti chcela napisat, ze sa tiez citim tak, ze sa tuzim smiat, ale to som si este neprecitala poslednu slohu,ta ma uplne zaklincovala. Tomu hovorim majstrovstvo (aby si nepovedal, ze stale iba kritizujem) Zlatovlasok

mike
18. 04. 2000
Dát tip
Já si ale přesto myslím, že se ti to s těma smajlíkama povedlo.

Bambulka
10. 04. 2000
Dát tip
Konec konců - proč se nezasmát sám sobě (ale tady, na zemi, pod sluníčkem)? Vždyť jsme někdy (já pořád) opravdu k smíchu! A tak: hahahahahahaha:-)))

Merle
29. 11. 1999
Dát tip
Bibi, je víc druhu smíchu, a některý z nich jsou hodně smutný. Takovej smích je znamení, že člověk nepodléhá osudu a že má ještě sílu vzdorovat. Myslím, že pořád lepší, než brečet :-))))

Bibša
27. 11. 1999
Dát tip
Proč mi to vůbec ale vůbec nepřipadá k s m í ch u ?

Pavol
13. 11. 1999
Dát tip
Ale, podařilo... :)

Merle
11. 11. 1999
Dát tip
kačka - s vlastními zbraněmi umím zacházet, tak proti tobě aspoň chvilku vydržím :-))
Tynic - to sem byl, ale mě se to stává pořád, takže žádný nadobro. Spíš mám občas záchvat tvorby, než tvůčí krize.
Kate se z toho dostane. Stačí smát se... :-)))

Jean
11. 11. 1999
Dát tip
:-))) - ještě něco víc?

kačka
10. 11. 1999
Dát tip
Zbytečně dobrý - how jinak - u tebe, než-li použít vlastní zbraně !
Když jich tolik potřebuješ - nabízím jeden záludně snovej poranní !..když tak ho setřes...

Tynic
10. 11. 1999
Dát tip
Teď možná šlápnu trochu vedle, jestli ano pak mě oprav... Nebyl jsi teď trochu ve tvůrčí krizi ??? Jestli ano, pak jsi ji nadobro odehnal... Naprvní pohled banální inspirace. Příjemně zpracovaná, usměvavá... Začínám mít pocit, že si Kate nedokáže užívat života. Nebo nechápe nadsázku :o)
Dík za usměvavou básničku :o)

Krytyk
09. 11. 1999
Dát tip
Báječné :-))))))))))))))

Kate
09. 11. 1999
Dát tip
myslíš,že se budeš usmívat v hrobě?
moc bych ti to přála

AHED
09. 11. 1999
Dát tip
Merle to se ti opravdu povedlu....

Špuntík
09. 11. 1999
Dát tip
skvěloučký.....

Hannah
09. 11. 1999
Dát tip
Báječný Merlíku, přeji hodně úsměvů

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru