Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Cvrček

14. 08. 2001
8
1
2838
Autor
Had

Mé hovory se zvířaty

Šel jsem po prašné cestě mezi poli a bolely mne nohy. Ušel jsem asi dvacet kilometrů a tak jsem se rozhodl, že si odpočinu. Sundal jsem ze zad batoh a hodil ho do trávy u cesty. Sám jsem se pohodlně natáhl vedle něj a vychutnával letní paprsky.

“Nemůžeš dávat trochu pozor ?!” ozvalo se mi u ucha.

Zděšeně jsem vyskočil na nohy, přemáhaje nutkání zaječet. Na lopuchovém listu, v místech, kde jsem měl ještě před vteřinou hlavu, seděl cvrček a rovnal si krovky. Starostlivě jsem si ho prohlížel, zda se mu něco nestalo.

“No co koukáš, jako bys viděl topinku s marmeládou ? Tos ještě neviděl cvrčka ?” Osvětlil jsem cvrčkovi svoji starost o jeho zdraví a on opáčil : “No jo, to jste celí vy lidi. Plácne to sebou do trávy, ani se to nezeptá, zda je zde volno. A pak se ještě diví, že jednoho málem zmrzačí.” Po chvíli se ale přestal mračit a zeptal se kam jdu. Odpověděl jsem, že do Berouna a hned se také zeptal, jestli neví, kudy mám jít dál. Cvrček se zamyslel a ukázal na východ. Poděkoval jsem mu a ještě jednou se omluvil. Cvrček mávnul rukou a popřál mi šťastnou cestu. Zvedl jsem batoh a pokračoval dál v cestě. Když jsem se ještě po chvíli ohlédl, viděl jsem v dálce cvrčka, jak stojí u cesty a mává mi vesele lehce nalomeným tykadlem.


1 názor

Toscana
10. 08. 2011
Dát tip
To ti klidně ještě mohl na cestu zafidlat na housličky! :o)) *t

Had
21. 08. 2001
Dát tip
Díky všem přátelům zvířat, se kterými jsem tu zatím hovořil :o))). Díky za tipíky, díky za podporu ....

valerinka
18. 08. 2001
Dát tip
kráásný........je to veselý a tak mě to pohladilo po dušičce, která mě trochu bolí!......*! vaše obrovský klíště:-))))

Helča
17. 08. 2001
Dát tip
:-)

Semipalakva
17. 08. 2001
Dát tip
Aha:-) Alino už sem to našel:-) občas se mi tu vyskytne obrovský klíště

alina
16. 08. 2001
Dát tip
Semíí, tomu nevěřím! Pavouci nejsou takový děvky prodejný. V tom určitě jede eště někdo jinej. No,...rozhlídni se kolem Tebe, co ti tam ještě přežívá za vegetaci? :o)))

Had
15. 08. 2001
Dát tip
Napiš mi o té události něco víc a já něco vytvořím :o)))

Mahoney
15. 08. 2001
Dát tip
jůůůů... wau...! ~~~~*~*~*~~ ~~~ ~~~~~~~ ~~~

sidi
15. 08. 2001
Dát tip
Jó topinky s marmeládou, po těch se můžu utlouct. :-)

Kami
14. 08. 2001
Dát tip
To :o) je :o) roztomilý. :o) Cvrčci jsou fajn a dlouho se nemračí.

alina
14. 08. 2001
Dát tip
:o)))) hmmmm, občas se pro samýho hmyza bojím udělat krok. Voni si ale vo nás musej myslet věci.....

Semipalakva
14. 08. 2001
Dát tip
hahaha:-))) to je fakt supr:-) docela by mně zajímalo proč tě vlastně ten cvrdlik neseřval přímo zato žes mu nalomil to TÍKADLO alino.... ani snad ne.. co třeba komáři... to sou štlašný potfoly.... koušoulidi za uplatky... třeba takovej pavouk co u mně bydlí v koutě u topení si zaplatil pět komárů a ty tady kroužej jak supy a vokousávaj mi nohy... potfoly.....!!!! auauauauauaua šlapal bych po nich... kdYbych chodil po stropech

kafka
14. 08. 2001
Dát tip
seš skvělej! :))) napiš, prosím, něco na mýho medvěda, co jsem mu ustřihla uši :) ***!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru