Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

fotky z Eskimo party rulezz

25. 01. 2009
3
43
4054
Autor
Najmladšia
Dobry den
prikladam odkaz internetovy kde su odfoteni ludia aj prazenica
nie vsetky su zo stretka ale kto tam bol snad sa najde


http://zabriela.rajce.idnes.cz/105_PANA/

vitajte

43 názorů

milly...to bol nejaky chlapik mimo pisamku vraj...neviem ako sa volal.. cucenka...z tych co poznam...tretia fotka je romale... ...siesta fotka ta dievcina s nanukom...nie je z pismaku...pise na iny literarny serever...znama je tam ako krokodilka...vzhladom na to ze nicky sa tam daju menit tak neviem co bude zajtra...momentalne je ako crying crocodille..a najdlhsie bola ako the flying crocdille... ...siedma fotka od krokodilky vlavo za stolom...boris lilov...tiez pisuci na iny server...dalej tanecnik...najmladsia..vpravo som ja...a otoceny chrbtom je uran235...19 fotka...zlyvkus najmladsia tanecnik... img_2878...je myslim dadikova.. 2933...je jt.. ...martinez a elisku poznas...usmev... ..ja ostatnych uz moc nie...bola tam niekde aj tristes tusim aj kuchot atd atd...

papouch
29. 01. 2009
Dát tip
čuče.: Nemohl! :-)P zdůvodnění tady dole

Milly
29. 01. 2009
Dát tip
Hezký, hezký... 8-) Mě by zajímalo, kdo vám to tam hrál.. :-)) Uran235? A před nim??

čučenka
28. 01. 2009
Dát tip
Je to úplně fajné, ale pro nás, neználky.. nemohl by se najít obětavec, který by místo čísel snímků napsal obsazení? Já poznám akorát koníka a malou Elišku, a to je tak asi všechno. Tož co, papoušku? :-)

Bíša
28. 01. 2009
Dát tip
papouchu, dík! Za skvělá fota, umělecká a panoramatická.

papouch
28. 01. 2009
Dát tip
Najmla.: však váš stůl byl nejkrásnější a furt se tam něco dělo :))

Najmladšia
28. 01. 2009
Dát tip
hehe..ja som cisty egocentrik..ale mam pocit ze na 80% papuchovych fotkach je nas stol:):):):) ale diky..pekne fotecky..kvalitka

macecha
28. 01. 2009
Dát tip
papouchu, moc děkuji za to, že jsi udělal fotky všech, kteří se srazu zúčastnili. Budu mít hezkou vzpomínku.

papouch
28. 01. 2009
Dát tip
tož tak fota tady fotky

Bíša
27. 01. 2009
Dát tip
Ondro, ale mne jsi okamžitě poznal a měl jsi starost o mé zdraví...

já být vama na martinez normálně kašlu - ona už se o sebe postará... jen ju nerozmazlujte zbytečně... :oD

romale
27. 01. 2009
Dát tip
martinez patří samozřejmě dík největší...

Merlin70
27. 01. 2009
Dát tip
tak jo, bereme tě na milost, ale aj tak si byl kouzelný... :) A celkově to bylo dobré, dobře jste to zorganizovali. Ty jsi byl prostě tentokrát ta hlava a martinez ten černoch na plantážích.. :o))))

romale
27. 01. 2009
Dát tip
dík moc vám všem za účast a tak... za všecko - a omlouvam se za zbytek večera, který se mi neuložil do paměti - zkuste prosím pochopit, že jsem předtim takřka měsíc abstinoval - ale i tak - dopříště se určitě polepšim...

no a vôbec ste sa nevitali? :o) no a prečo? azda vám s tými sobášmi a rozvodmi málo chaosu narobila?!

Najmladšia
27. 01. 2009
Dát tip
svitalo tam malo byt..ach:D

Najmladšia
27. 01. 2009
Dát tip
tak trochu s nim zaspaval....:D:D:D:D:D...znova sa mi vybavil ten obraz ako si ho nechcel pustit..ale dost uz o tom:) D4N:žilo nas tam milion ale čim viacej vitalo tym sa nas pocet zmensoval konicek: pockaj ako to myslis ze jej zakazes s daktorymi sa kamaratit?:D:D

martinez
26. 01. 2009
Dát tip
asis koukal zatím jen na jedny - sou tu dvoje - a tanečnici doufám nafotil papouch... tak snad eště bude :o)

martinez
26. 01. 2009
Dát tip
přidej tak 50, Dane :o)

no to musely být ale orgie tam!!! nevím nevím esi vás příště pozveme... takový věci nám tu v brně zavádět...

...ne teba iba tvoju plysovu verziu...ja som totiz na stevovom gauci s nim zasapaval tak trochu...usmev...

tys mě měl a nechal sis mě smazat?! ach, pláču ja, górko pláču ja, sljozy lju, da k mílomu na móre šlju ráno pa útram...

...jozov fotoaparat predsa...usmev...

vlado, a kdo tu maže mořský koníky šmankote?! :o) mlaďucha - já jí spíš zakážu se s někerýma lidma kamarádit :o)

...no ja sa za morskeho konika nehanbim...najma teraz ked viem ze je zmazany...usmev..

Najmladšia
26. 01. 2009
Dát tip
vlado:hento je mor!!...proste len si tak sedim vo vlaku a naraz "a raad ju mam"..fuj:D..no a kompromitujuce fotky mal jošto, ale poruchal sa mu fotopristroj...a vlastne bud rad..bol tam aj pan laskajuci plysoveho konika:D řadek: eskima zjedene..radsej budem jest ako fotit..to da predsa rozum merlin: odkážem:) martinez: dakujemeee..sa stretko:).ale eliške by si mala zakázať sobášiť ludi na ulici:D

macecha
26. 01. 2009
Dát tip
Tak jo, děkuji za odpověď. Jen jsem měla takový nápad. Fotky - to máš asi pravdu, je nutné, aby si každý, kdo má zájem, udělal své.

martinez
26. 01. 2009
Dát tip
maceško, snažila sem se představit každého z účinkujících - nikoho sem nestrčila na pódium jen tak... ale představovat všechny ostatní nějak... to snad ani nejde - a aby tam každý vystoupil a něco o sobě řekl, to asi taky není dost dobře proveditelné v tom množství lidí - nebyli tam jen písmáci... a byli tam i lidi úplně mimo literární servery... a fotky sou většinou soukromé - že se někdo dělí je navíc - a velmi sympatické protože oficiálního fotografa nemáme... zatím :o)

Merlin70
26. 01. 2009
Dát tip
Já myslím, že tohle jsou první vlaštovky. Fotky budou. Papouch taky fotil jak zběsilý, tak macecho nezoufej. Však já už jsem taky zvědavá. :) A zdravím slovenskou sekci, byli jste skvělí.

prima fotky, oboje

macecha
26. 01. 2009
Dát tip
Fotos jsou nám na nic, je tam jen určitá skupinka lidí a je to škoda, bylo nás tam více. Je fakt, že bychom si mohli fotit vše sami, ale já např. digi foťák nemám. Mohlo by se to ale stát tradicí, zrovna jako to mé navrhnuté představování. Ráda bych na fotografování přispěla i penězi.

NeroWolfe
25. 01. 2009
Dát tip
plus nejaké ďalšie fotos: http://fotoalbumy.azet.sk/blackfox/prah-brno/

NeroWolfe
25. 01. 2009
Dát tip
plus nejaké ďalšie fotos: http://fotoalbumy.azet.sk/blackfox/prah-brno/

macecha
25. 01. 2009
Dát tip
Omlouvám se, že jsem vzkaz pro martinez napsala na tuto stránku, ale poslala jsem jí avízo, tak promiňte

macecha
25. 01. 2009
Dát tip
Martinez, pokud mohu poznamenat, možná by nebylo od věci, kdyby se na každém srazu,každý,kdo tam je, představil. Takto se tvoří hloučky těch, kteří se znají, ale ostatní nemají ponětí o koho jde a přitom si s ním možná na "Písmáku" píší komentáře. A ptát se každého jednotlivě, je nesnadné, někdo by mě mohl také poslat do háje :o)) Myslíš, že by to bylo možné? Děkuji za odpověď.

řádek
25. 01. 2009
Dát tip
mno a kde sou ty nanuky? :)

...jo a chyba pan v bielom tielku..

...jezisi ty si ma fotila ked som tocil... ...to fakt nechapes ze tie pozy mi umoznovali lepsiu dynamiku zaberov...ach jo...

...zabudla si pridat toto... http://www.youtube.com/watch?v=vufMgXkkfKM

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení

© Dobrý spolek

Nahoru