Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

mít tak možnost....

01. 03. 2009
0
6
1232
Autor
crytania

mít tak možnost...

Kdo z nás už někdy nezačal těmito slovy úvahy na d tím, co by změnil? Já? Kdyby jen jednou..

Mít tak možnost udělat něco jinak, něco neudělat vůbec a nebo to udělat i přestože jsme se toho tolik báli........

Mít tak možnost znovu něco říct, něco neříct vůbec nebo říct to úplně jinak...

Mít tak možnost napravit chyby, zopakovat  správné a neudělat to špatné...

Mít tak možnost potkat znovu některé lidi, znovu je vidět, slyšet, radovat se s nimi....

Mít tak  možnost se znovu rozloučit s těmi, kteří tu už nejsou, moci jim znovu říct co pro nás znamenají, jak je máme rádi a jak nám tu budou scházet.............

Mít tak možnost napravit, to co jsme udělali špatně, omluvit se těm, kterým jsme ublížili a nezapomenout si všimnout těch, co na to čekali...

Kdo z nás by neudělal ve svém životě něco jinak?

Jenže to nejde. Nejde napravit chyby, které jsme udělali, vzít zpátky slova, kterými jsme ublížili, činy, kterými jsme zklamali.........

A je to dobře..má to tak být. Aspoň si začneme vážit víc všeho, nejen našich nejbližších, přátel, lidí, věcí , slov, činů.......

               všeho co zanechá stopu

                                  je dobře, že se můžem      POUČIT ,     POLEPŠIT

                                                                                                                       Abychom mohli ze sebou žít dál.................

 


6 názorů

crytania
09. 03. 2009
Dát tip
Díky za Tvá slova..Buterfly efekt jsem asi neviděla..A i když jsem to napsala jak jsem to napsala...souhlasím,že je lepší nemoct nic změnit,protože si potom víc věcí uvědomíme a víc si všeho vážíme...Ještě jednou dík :o)

IHIVA
02. 03. 2009
Dát tip
no, myslím, že je lepší, nemoct nic měnit, viděl jsi film Buterfly efekt? to mě dostalo, většinou to po změně dopadlo mnohem hůř než to bylo předtím, jinak úvaha je to hezky napsaná

crytania
01. 03. 2009
Dát tip
..hlavně, že víš, že je to ptákovina, když si to ani nečetl

crytania
01. 03. 2009
Dát tip
..hlavně, že víš, že je to ptákovina, když si to ani nečetl

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru