Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Neúplný rozbeh

Výběr: hermit
23. 08. 2001
7
0
2698
Autor
Mythus

...(nepodarená, ale vyjadrila to, čo som chcel)

Horúce dozvuky dávno vyryté na strome

pod iným kľúčom ako predtým sa stretneme,

 v mojom starom sne,

plnom nelogických zvratov.

 

 

Ale dnes nie,

dnes zapijem ťa nespavosťou,

ukážem ti iný svet,

tam, kde nie sú odtlačky dlhých stúh,

zapriahnutých tebou vo vetre.

 

Veď ja nemusím dnes lietať!

 

 

Rozbijem vázy plné tvojich starých tieňov,

tak bledočervených,

a ponachádzam klobúky,

ktoré mi vracali vietor do falošných krídel,

(prečo?) nečakane zlomených.

 

Budem ešte lietať?

 

 

.

 

 

 

 

 

 

 

 

Zhorel som v zastavený čas,

môj prospech?,

nie, len neúplný rozbeh….

 

 

             Mythus    

  


Schella
15. 12. 2001
Dát tip
mily mythus tak strasne mi pripominas mna..boze..nedaj sa, bojuj, prijimaj lekcie osudu! kazda bolest je tu na to, aby si potom za casov radostii vedel tie casy ocenit (ake nudne by bolo neustale zit v stasti..) a kazdy pad len caka na to, ako rychlo sa pozviechas,vyuzijes prilezitost; a ty mas okolo seba ludi , ktori ta miluju a to je to najdolezitejsie!! o nich sa mozes opriet, u nich je silna cast z toho , co hladas..oni vedia kde bolii a ako pofukat a poznaju ako popostrcit ta dalej.a ty dalej pojdes naklucikovany a plny odhodlania, vzdoru, silnej nezdolnosti, lebo vies, ze to, co hladas, tam niekde na krizovatkach dnii na teba dozaista caka, len otvorit oci a naciahnut sa rukou..

hermit
19. 11. 2001
Dát tip
t/v

Mythus
05. 10. 2001
Dát tip
:)...asi nie....(cloviecik, nie si náhodou aj Bhati?)...len tak BTW...ak nie tak sorráč...

Pepo
24. 09. 2001
Dát tip
To nič. To ja tiež...

Mythus
22. 09. 2001
Dát tip
PepO: no, mám v tm mišung... :) Sýkorka: Ohromná zmena? keď myslíš... neprestanem Ď za to, že ma máte rady prišili farba je SUPER!!! (už som písal prečo taká, aká je...) a inak vieš...nie? :)

Sýkorka
18. 09. 2001
Dát tip
Mythus: Tá farba je fakt hrozná, ale prekúsala som sa až na koniec. Ani môj tip nebude na pozdvihnutie ega! :o). Je to skvelá báseň plná dokonalých obrazov, ale smutná presmutná ... Budeš lietať, to viem iste, každý dostáva príležitosť. Len neviem, či sa dá zamedziť pádom. A ak by aj bol ďalší pád, zavolaj mne a sestričke Bixi, prišijeme nové krídla :o))). Aj ja ťa mám rada, v poslednej dobe fakt dobre píšeš. Je to ohromná zmena. Mrzí ma len, že tvoje básne vznikajú evidentne spod negatívneho citového zážitku :o(. PS: NEPRESTÁVAJ HĽADAŤ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! S.

Pepo
13. 09. 2001
Dát tip
Mythus, ale ja som Pepo, nie Pepe.

Bix
30. 08. 2001
Dát tip
Nemám slov, braček.........máš na to, aby sa Tvoje krídla zacelili, si dosť silný a ďaleko na tom vo vzťahu so sebou samým, aby si opäť našiel chuť a silu hľadať...rozumiem tomu, že to trvá dlho, stojí Ťa to viac risku, ale nakoniec ani nevieš, ako sa to stalo - ako teraz - vedel to a vedeli ste to a bolo to tak ! Zmeniť sa môžeš iba sám, to by som dokázať nevedela a možno ani nechcela, ale ak Ti môžem pomôcť - som tu a mám Ťa rada... Vždy a kedykoľvek...

Bix
29. 08. 2001
Dát tip
Braček, toto je tá báseň, ktorá Ti nie je osobne blízka ?? Neúplný rozbeh je nielen vystihujúce spojenie, ale aj správny prístup k veci !! Samozrejme, že budeš lietať !! A samozrejme, že prvý rozbeh málokedy príde do cieľa - a navyše v najrýchlejšom tempe !! pod iným kľúčom ako vtedy sa stretneme ( máš pravdu, všetko je inak, ale budú ďalšie veci !! Bolo to krásne ! ) dnes zapijem ťa nespavosťou*** ( dokonalé ) Stuhy mi vo vetre a v básni krásne zatrepotali vzduchom !! ( Mám rada zvukové - a iné mimojazykové a mimozrakové- evokácie v básni ! :o)) ) Bledočervené tiene - dokelu !! Ale nijaké rozbíjanie, jasné ?? Tie tiene sa Ti ešte raz zídu, uvidíš ! :o) Zvláštne, že vietor klobúky zväčša odnáša - Tebe ich vracia !! Máš šťastie, braček ! :o) Prečo ?? To Ti nepoviem, musíš tušiť, vedieť sám...a možno ani nie je dôležité z akého dôvodu, efekt je rovnaký, :o( Dosť už !! Zhorel som v zastavený čas ( si krásny popolček !! ) - ojoj ! Môj prospech ?? To uvidíš onedlho - držím palce !! MŤNVR !!!

Mythus
29. 08. 2001
Dát tip
GASTARBAJTRE: Ak chceš, na denotaci môžeš umiestniť čokoľvek chceš z mojej Pismáckej tvorby, fakt čokoľvek...vysoká kvalita? hmmm, keď myslíš... KREL: Na teba som skoro zabudol, :( - tou farbou som chcel zvýrazniť tú nevýraznosť básne, to, že je na okraji vyjadruje, že je to len také tiché šepkanie v mysli, také postranné, ktoré som zachytil len náhodou.... PEPE: Dúfam, že ti to stálo za to, zničiť si oči pre toto... NASO: Už som úplne zbudol na protes, robte čo chcete, len ma nekazte "efektom" (resp. afektom)! (to nie je adresované tebe Naso, tá efektácia, afektácia)!+ myslím si, že niektorí ľudia to brali ako "púhe zviditeľnovanie sa trápnymi prostriedkami" (to som dostal do správ) Ď za klubovanie ALL: Uffff V TOMTO SA BUDE VYZNAŤ LEN BIX, takže to čítate nadarmo ak nie ste Bix... Bixíí, čo by som bez teba robil.... Zmenila si ma?....áno, nie? neviem, ale určite si mi hrozne pomohla....(!!!) a za to ti z celého srdca ďakujem, tú tvoju kritiku čítam stále dookola a neviem prestať+ zdá sa mi, že zakždým jedným prečítaním tvojej kritiky si vytváram vzťah k tejto básni...ani nevieš, ale možno tušíš, čo ti chcem povedať..... :):( zvláštne... onedlho? tak rád, ale vieš, je to problém, nájsť...hmmm, možno raz, ale nádej zomiera posledná (aspoň v to dúfam...) (využijem Nietzcheho teóriu- neúspechom k úspechu!?) rozbeh bol fakt neúplný, preto som sa nevziniesol vysoko, spadol som a zlomil si krídla, ucelia sa ešte? (...) (padal som dlho...možno až príliž, a ešte stále cítim ten pád aaach fakt, popolček... ďakujem ti za toto priateľské pošťuchnutie, fakt som nečakal takú kladnú (hladnú) reakciu (a ani iné....ĎDDDDDDDDDDDDĎ) (prečítaj si ešte raz prvý riadok bez toho "nie" a otáznika)

Gastarbajtr
24. 08. 2001
Dát tip
taky jsem to nemoh přečíst, ale to vůbec nesnižuje vysokou kvalitu, krásný *!

Pepo
24. 08. 2001
Dát tip
Tiež - skoro som si oči vyočil, ale myslím, že nie nadarmo.

Naso
24. 08. 2001
Dát tip
Denis prekvapuješ ma! Zrejme toto dielko zaklubujem! Patrí medzi tvoje nay! A budeš dnes lietať!!! T. (som rád, že ti môžem ten tip prišiť!!!)

Krel
23. 08. 2001
Dát tip
poslední sloka se mi líbí...ale ta barva písma, to je vražda na ošiška moje mališká:-))

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru