Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Spáľ so mnou kvety

22. 03. 2009
7
17
1833
Autor
Rani
Spáľ so mnou kvety

Drobnučné vdovy
kvíliace na hranici
ľudskosti.
Spopolni vôňu
a nasyp ju do mojich stôp,
nech nevychladnú,
ozdob mi hlavu
venčekom z lávy,
plamenná rusalka som,
zatlač mi oči
lupeňmi ruží,
pred Bohom stojím
v omamnom sárí,
ja - lúka hriechu...

17 názorů

vím

Rani
22. 03. 2009
Dát tip
asi mám nevhodnú prácu.... :9

Rani
22. 03. 2009
Dát tip
dik...

Rani
22. 03. 2009
Dát tip
no neviem. babka, co som ju minulý rok opatrovala umierala týždeň a bolo to strašné.... strašné... týždeň sa trápila a ja som s ňou bola sama v opustenom byte... a posledné minúty, to bol strašný boj... budím sa v noci hrôzou, keď si na to spomeniem..

Rani
22. 03. 2009
Dát tip
ja viem, že potom už bude fajn.... len ten prechod.

Rani
22. 03. 2009
Dát tip
ďakujem... ty sa nebojíš vecí, ktoré nepoznáš?

Rani
22. 03. 2009
Dát tip
no... mám takú prácu... opatrujem jednu takú starkú, čo to má za pár... takže mám umieranie pred očami každý deň.... :9

smrť je v pohode..ja často srandujem, že keď to príde...tak si dám do truhly farebný televízor a namiesto náhrobného kameňa si postavím televizný stožiar, aby som sa tam nenudil..., alebo hovorím kamarátom a kamarátkam, že chcem 50 bielých ruží, a Pan Boh ich ochraňúj ak kúpia červené...tak ich budem chodiť strašiť.... smrť tá je v pohode, len umieranie môže bolieť....

Rani
22. 03. 2009
Dát tip
mám strach zo smrti... tak som si ju prizdobila...:D

Hmmm....len bez slov, mĺčky počúvam ešte hĺbke posledné slová.... "zatlač mi oči lupeňmi ruží, pred Bohom stojím v omamnom sárí, ja - lúka hriechu" ... s tým, že si opakujem..., aby nedozneli.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru