Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

S kozama (vole)

22. 04. 2009
9
35
2952
Autor
Kaos

Je možné, že text vzbudí u něžnější části civilizace vlnu nevole, ale tohle téma se prostě po mých zážitcích nedalo nenapsat :)


S kozama (vole)
 
Sem byl teď ve městě ty vole, se to tam všechno vykozilo, měl sem málem hárt attak, povídal mi kamarád, kterej je na prsa. Samý kozy ty vole. Samý kozy.
Ten den bylo hezky a jako každý rok se mi s prvními jarno-letními dny zkrátily vlasy a dívkám sukně. Rozum naštěstí ne, a tak jsem koukal z okna do slunce a vískal pravou ruku v kadeřích.
No jak povidám, samý kozy, a v tramvaji ty vole, těch tam bylo!
Koho, zeptal jsem se probouzeje se z mírného polospánku. Dívek?
Ale hovno dívek vole, koz! Těch tam bylo, samý kozy! Jako vozy, hahaha.
Ten den bylo hezky. Už od rána. Kosi ráno prozpěvovali a utíkali se schovávat do křoví s ulovenou žížalou, uličníci jedni, mám je rád. Alergie vypukla naplno a bříza před domem se stala mým hlavním nepřítelem.
No a v tramvaji byla ty vole taková jedna, ta snad měla čtverky, já už nevim, to snad ani není možný tohleto. To snad není možný.
Co není možný, zeptal jsem se.
Ale, jak jsou všechny ty holky pěkný, po ránu v ulicích, a nejpěknější jsou ty, který to o sobě neví. Aspoň ne moc. To jsou ty pravý, ty krásný. Krásný holky.
Otočil jsem hlavu od okna a pokývnul. Jo, máš pravdu, to jsou ty pravý holky, ty krásný. Holky, co se neupejpaj a je s nima sranda i v blbých dnech a občas plácnou takovou blbost, že ani není snad možný, že by to vůbec mohl někdo vymyslet. Holky, co si dají pívo a smějou se tak nahlas, že se otáčí celá hospoda a sypou vtipy, ze kterých člověk brečí. Holky, který… který maj kozy vole, skočil mi zas ten vůl do proudu myšlenek. No ne?
Chvilku jsem koukal z okna do slunce a bylo mi docela dobře. Ten den bylo hezky, byl konec dubna a svítilo sluníčko.
Odpoledne jedu do města, jedeš se mnou?
Co tam, zeptal jsem se.
No co asi vole, co asi?
Tak jo, pojedu, je pěkně a třeba tam potkáme nějaký pěkný holky.
S kozama vole! S kozama!
Jo vole, povídám. S kozama.
Vole.




35 názorů

katugiro
29. 05. 2009
Dát tip
ale jo, i tahle je příjemná i když slyším už potřetí ze tří pokusů zpívat kosy a vidím svítit slunce :) *

genom123
26. 04. 2009
Dát tip
obyčejná sexuální úchylka na prsa,maš jenom tuto úchylku ,uchylky jsou dílem náhody evoluce nebo dílem stvořitele podle toho jakou má kdo úchylku podle které věří.

genom123
26. 04. 2009
Dát tip
obyčejná sexuální úchylka na prsa,maš jenom tuto úchylku ,uchylky jsou dílem náhody evoluce nebo dílem stvořitele podle toho jakou má kdo úchylku podle které věří.

genom123
26. 04. 2009
Dát tip
obyčejná sexuální úchylka na prsa,maš jenom tuto úchylku ,uchylky jsou dílem náhody evoluce nebo dílem stvořitele podle toho jakou má kdo úchylku podle které věří.

genom123
26. 04. 2009
Dát tip
obyčejná sexuální úchylka na prsa,maš jenom tuto úchylku ,uchylky jsou dílem náhody evoluce nebo dílem stvořitele podle toho jakou má kdo úchylku podle které věří.

Vydařené :)))))***

Quaken
25. 04. 2009
Dát tip
Autentické. *

Oldjerry
24. 04. 2009
Dát tip
Prd záleží, jestli jsi se seknul v kategorii. Já sice zrovna takhle nemluvil ani jako mladý suk, ale musím přiznat, že to přímo čpí životem a pravdou. Ta umanutost kamaráda, který se stále vrací odevšud k tomu mléčnému zdroji, mne neskutečně pobavila. *

ba jo.. jarnoletní počasí je tady

Vaud
23. 04. 2009
Dát tip
vysvitne slunce a divky ukozuji vnady :-)

prostě kousek blbý lidový srandy bez hlubší filosofické konotace. >>> tak to jo, teď už tomu rozumím.

Kaos
22. 04. 2009
Dát tip
Básník tím nechtěl říct nic.. prostě kousek blbý lidový srandy bez hlubší filosofické konotace. Asi tak. Jarno-letní zní blbě, ale nechal jsem to tam jako pokus o nevlastní složeninu a rádoby neologismus, který by se mohl vžít do oblasti předpovědi počasí.. A povídka to není, nevěděl jsem, kam to zařadit, dám to na mimo, třeba.

nechápu, co tím chtěl básník říci

Patrně i takhle může vypadat humor...

raja
22. 04. 2009
Dát tip
měj se chlapče:)

raja
22. 04. 2009
Dát tip
A teď už jste?:))) (omlouvám se kaosi(y) za chaos:)

raja
22. 04. 2009
Dát tip
tak mi řekni co mám dělat? Jsem zoufalá:) Tak přemejšlím, jestli si nemám dát jedničku prdel, nic většího už prý není.

raja
22. 04. 2009
Dát tip
neke:) (od teď, spešl Tobě, budu všude, kde si dělám kozy, dávat smail, uf:)

raja
22. 04. 2009
Dát tip
dělám si kozy:)

raja
22. 04. 2009
Dát tip
no proto!

raja
22. 04. 2009
Dát tip
ha ha

raja
22. 04. 2009
Dát tip
lidovka, vole*:)

Kaos
22. 04. 2009
Dát tip
je to spíš taková parodie.. tohle snad ani není dílo :)

Tobša
22. 04. 2009
Dát tip
Zdravím, tento článek bych si uměl představit, díky zvolené formě, spíše jako fejeton. Na povídku podle mého nemá. Co dílu nechybí je styl, uznávám ho jako dobrý. taky se mi líbí holky, co si daj pivo a smějou se. Ovšem, nevidím tu hlubší myšlenku či nějaký závěr. Celé dílko vychází do ztracena.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru