Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Toužení

15. 05. 2009
1
8
1162
Tak neziskově chtěla bych zase dýchat
vzduch, jako droga nebyl by
nenechat se tebou spoutat
na bocích usnout málokdy
Vedle tebe sen podstatu ztrácí
skoro jak voněl včelí med
podivný pocit ve spáncích
krev pulsuje ve tvých rtech
Jenom myslet nestačí mi
realita je jen opar na dlani
jak vůbec troufám si říci
že situaci zvládat chci?


8 názorů

Narriel
27. 06. 2009
Dát tip
Vůbec nevim, jak se k tomu postavit. Máš tam spoustu fakt dobrejch analogií a metafor, na druhou stranu je to hrozně shozený formou a poslední větou... No, tentokrát bez tipu, ovšem s poznámkou, že dílko má potenciál.

moorgaan
16. 05. 2009
Dát tip
toho medu tam je fakt prilis!

raja
15. 05. 2009
Dát tip
Ale tož do toho příjdeš, čti šikuly typu zuzulinky, nebo blbjenky,...(dál mě nenapadá, mám za to že muži píšou lepší poezii než ženy;) a vychytáš to, inspiruješ se, vytvoříš cosi vlastního, styl bo co...pokud to v Tobě je. Hodně štěstí;o)

Dík za průzračnost:) Jinka...když já se osekání bojím...přijde mi, že s méňě slovy by to nebylo ono...

raja
15. 05. 2009
Dát tip
pročpak, mě příjde průzračná, jak studánka=p (ono neúmyslně by to ani nešlo, žeano...jen sem se snažila poradit, tak nic, no:)

Je to tak úmyslně... Jen snad, že do toho nejde proniknout mě mrzí...

raja
15. 05. 2009
Dát tip
moc barvy, moc si s tím hraješ. Osekej to a nech slova mluvit za sebe, na výtvarku se vyprdni. Soustřeď se na příběh, ten sleduj méně slovy, o to výstižnějšími. (tumor-humor je zase stručný až moc;o) Pro televizi nova, profesrka Annka Horká...

Vajíčko
15. 05. 2009
Dát tip
Je to libozvuk. Skoda, ze mi do toho nejde proniknout, zda se mi to jako hodne subjektivni vec. Je to umysl?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru