Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Psáno na Slunci

04. 09. 2001
9
0
2388
Autor
sidi

Autor u tohoto díla nestojí o negativní kritiku.

Já občas mívám, chvíle rozumu
a hned nato vteřiny snění
okamžiky kdy vím
co a jak správně
a vzápětí vidím co krásné,
a není

 

Nacházím v sobě hodinový strojek
natažený na šedesát let práce
pro jediný kmit
ocelového Vesmírného perka.
A současně jsem nesmyslná Améba
na řeznickém stole,
do plastového kbelíku pod ním
mě shrnuje gumová stěrka

 

Doufám a chci věřit v pravidla,
například při šestém hodu
dočkat se zasloužené šestky,
kdykoliv ale koupím si na trhu
krásné modré švestky
jsou uvnitř červivé - všecky

 

Rovněž miluji blondýnky
pro jejich myšlenky
roztomilé jak sněhová vločka,
sotva se však pro některou nachladím
přeběhne mi najednou ulici
rozpálená černá kočka

 

A jestli chcete dám si pivo !
a vymyslím pro celý Svět soustavu rovnic,
ovšem za chvíli budu z nich pro sebe hledat vyjímku
jak pacient z kliniky Bohnic

 

Prostě …
… já nevím :-)


Wiki
23. 02. 2002
Dát tip
budeš se divit, ani já nevím :_-)*

Wopi
23. 12. 2001
Dát tip
tak jeden gativní tip

pino15
21. 12. 2001
Dát tip
pěkný !!!!!! já mívám málokdy chvíle rozumu :o)

Pepo
25. 09. 2001
Dát tip
****

kafka
07. 09. 2001
Dát tip
No, eštěže jsem si nekousla... i když, možná, že ti na nich ulpělo kus buřta nebo aspoň hořčice... to jediný můžu. Ale tys mi samozřejmě nenechal. Tu vanu si klidně nechám nahoře. Je slušnou motivací mým sebevrženým sklonům.

Janis
07. 09. 2001
Dát tip
:-))) *

kafka
06. 09. 2001
Dát tip
sidi, nepleť si pojmy s dojmy. Akátový med je třeba skoro bílý. dlouhej nos!

sidi
06. 09. 2001
Dát tip
Kafka: Výborně, takhle si postupně sestavím tvůj identikit. Takže zatím ..., bílé vlasy a dlouhý nos. Pokračuj. :-)))

kafka
06. 09. 2001
Dát tip
:-P vyplazenej jazyk! (hele, to už timohlo dojít, že jsem kříženec jezevčíka s bílým špiclem!!)

sidi
06. 09. 2001
Dát tip
Žjóóó, temperamentní jako Špic, inteligentní jako Jezevčík. Miluju tuhle kombinaci. :-)

kafka
06. 09. 2001
Dát tip
inteligentní jako jezevčík! :))) ti děkuju! příště na sebe prozradím radši toho delfína!!!

sidi
06. 09. 2001
Dát tip
Hele, co máte všechny proti jezevčíkům? Tuhle jsem si s jedním bezvadně popovídal před sámoškou. Tak ty jsi Delfín !!! Míval jsem jednoho delfína nafukovacího, když jsem byl malý chlapeček, do vany. Nebo to byl krokodýl?

kafka
06. 09. 2001
Dát tip
tak to jsem opravdu daleka... před sámoškou si s osamělými muži, kteří mi přibližují kdejaký žvanec k čumáku, zásadně nepovídám... delfín jsem jenom v moři, vana je mi malá... jak ses tam s ním mohl vejít?

sidi
06. 09. 2001
Dát tip
Nóóó, je vlastně pravda že jsem mluvil jenom já, poněvadž ten jezevčík se ke mě otočil zády. Ale právě z toho jsem usoudil že je inteligent, protože pes z lidu by mě určitě kousl. A s tou vanou. Vzpomínám si že tu byl nedávno jakýsi rozruch kolem tebe, a tvého koupání se na zahradě. Ale nic si z toho nedělej, znával jsem jednu, ta se koupávala na verandě, a dost si tím vylepšila společenské postavení.

kafka
06. 09. 2001
Dát tip
to jste celí vy! "tuhle jsem si bezvadně popovídal" :)) Závidím vám, lidem, vaše umění a v něm zálibu vést monolog. A nekousla jsem tě jenom proto, žes měl tlustý rukavice, tak by bylo zbytečný s nimi vztekle cloumat... a sama si ublížit na tak již chatrném mém zdraví. Tu vanu zatím pořád masochisticky uchovávám v onom sedmém patře. Je to bezpečnější.

sidi
06. 09. 2001
Dát tip
Mnóóó náhodou, vést monolog není marné. Neznám jiného tak vnímavého a duchaplného a erudovaného člověka, než je mé druhé já. - A ty tlusté rukavice co jsem měl? Nesmíš se divit, když se člověk pořád přehrabuje v popelnicích, jestli by tam nebyla nějaká vratná láhev, musí mít sebou pořádné palčáky. :-) Jo a s tou vanou. Kdybys potřebovala pomoct tak klidně řekni, já mám pár kámošů, šoupnem ti ji kam budeš chtít.

kafka
05. 09. 2001
Dát tip
Tak to nemůžu kritizovat... ;-) ale omlouvá tě to Sluníčko! :)) *!

Jola
05. 09. 2001
Dát tip
Dostalo mě to... a ty dostaneš tip!

Albireo
05. 09. 2001
Dát tip
Proti špatným kritikám ses myslím nemusel obrňovat, nevidím k něčemu takovému důvod. A verš "sotva se však pro některou nachladím" je super!

sidi
05. 09. 2001
Dát tip
kafka: Skutečně psáno na slunci při teplotě cca. 33 C, a bez pokrývky hlavy. Kafčí, ty asi nebudeš blondýnka, viď? :-))) Albireo: Prolog jsem myslel jako žertovnou obranu proti negativní kritice. Asi jsem tam měl dát veselý smajlík, anebo místo autor napsat pacient. :-)

kafka
05. 09. 2001
Dát tip
sidi, nech si to. jsem medová... smajliky, smajliky!

sidi
05. 09. 2001
Dát tip
Kafka: Takže zrzečka. - Brekek.

Sala
05. 09. 2001
Dát tip
ona i ta améba má pod mikroskopem jistě nějaký smysl :-) jen v ní objevit svého nahlodaného červíka :)) pokrytí třa na druhou stranu taky leccos jistí :-))) minimálně 33° tip! a není protekční z ú--žehu pro vlas na myšlenku blond :) ..moc krásné i roztomilé je to.. a teď už to víš! :)*

Had
04. 09. 2001
Dát tip
:o)) ..... až půjdeš na to pivo, tak dej vědět ... dám si taky. Krásně blbneš. típ

Bříza
04. 09. 2001
Dát tip
bez ohledu na prolog - myslím si, že je to veskrze povedené - a velice příjemné smím-li prosit, blbni tak častěji :c)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru