Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

osamělá

16. 11. 1999
2
0
1796
Autor
slavek

Mrazivé slunce, jež padá z nebe každý paprsek spaluje, zebe, jak beránek obětní, o milost prosí, když po střepech samoty, šlapeme bosí. Proti proudu veslujem s marností slepců. Chcem utéci ze žití, od svatosti světců, když nad něhou vyhrává potřeba chtíče, a nad krásou umění, prázdnota kýče. Kde láska je na prodej, na noční splátky, kde poviné oslavy - vánoční svátky, kde krása je vybraná, cenzorem žití, kde prohra je vyhraná - trojský dar - bytí.
slavek
23. 11. 1999
Dát tip
Mé verše jako kapky rosy, v tvém moři básní.
po každém přečtení, Tvá slova zkrásní.
pro pár dobrých přátel má smysl žít.
bojovat, plakat, o štěstí se být.

Saša
22. 11. 1999
Dát tip
Dostals´ mě Slávku svým danajským darem
také mě spaluje mráz velkým žárem
slunce mě mrazí čtouc tvoje básně
řekni mi Slávku, proč píšeš tak krásně

Jean
22. 11. 1999
Dát tip
Bomba... BUM! Co chceš víc

5... 4... 3... 2... 1...

k tomu se dá napsat fakt jen to, že je to dobrý.

slavek
22. 11. 1999
Dát tip
Saša: ale vždyť já to nepíšu..... To píše život..

Saša
22. 11. 1999
Dát tip
píšeš to ty, ač život to žije
/já tvrdím spíš, že z tvých veršů tyje/
držím ti palce - jen tak piš dál
co já bych za hloubku tvých veršů dal
:c))

slavek
20. 11. 1999
Dát tip
BlackG> děkuji Ti za veršík¨y lepší než jsou ty moje.... Slávek

Tanizaki
19. 11. 1999
Dát tip
...krásná...*!!!

BlackG
19. 11. 1999
Dát tip
mrazivé slunce / zcela tě pohltí / prodáš mu lásku / v mrazivém objetí // chtíč pak už nebude / jen něha v hrobě / kde leckdo ostatní / přidá se k tobě...

slavek
18. 11. 1999
Dát tip
Krytyku, děkuji Ti. Jak mám říct, že si tohoto Tvého ocenění strašně vážím a cením?
AHED: budeme dva..
Adarhaz: Děkuji, vydržím... člověk vydrží hrozně a nechutně moc.
Bibša: děkuji i Tobě, strašně moc.

Anonym
18. 11. 1999
Dát tip
Slavečku moc se ti povedla, přiznám se bez mučení, dostala jsem se k tobě po dlelší době, a moc moc jsi mne potěšil...dík

AHED
17. 11. 1999
Dát tip
Slávku...nedýchám...možná umřu....:-))))

Bibša
17. 11. 1999
Dát tip
spalují i zebou ty tvoje vánoční splátky !!! Trojský dar - bytí. Slávo, to je tak skvělý ! Proč bolest píše ty nejlepší básně. PROČ?

Špuntík
16. 11. 1999
Dát tip
slavku.........to je skvělý....to je nádherný......to je tvoje......

snoopy
16. 11. 1999
Dát tip
potřeba chtíče...hmmmm, překvapující....a zbytek....ohlušující....!

Anonym
16. 11. 1999
Dát tip
Krásné, to si člověk přečte a hned se mu chce žít :-). Koukám, že vánoce jsou v jistém čemsi dosti oblíbené.

Vypadl jsem ze čtení při: "Chcem utéci ze žití, od svatosti světců, " nějak jsem musel začít číst znova, abych se chytl, ztráta synchronizace. Chtělo by to trochu vyčistit cédéčko. Pak, nepsaje básně nemohu moc soudit, moc nevím, proč je: "o milost prosí," když jde o 1. osobu množného čísla a ta je o milost prosíme, ne? :-).

A celkově mě vždycky druhý rým vyhodil z rytmu. Já jsem moc básní tady nepročetl, tak nesoudím vůči zbytku, myšlenkově je to super, krásně podané radosti života, jak taky u tebe jinak, že?

Gls
16. 11. 1999
Dát tip
Ach jo, ja už nechci být anonym. Proč to nezobrazí nějak jasně, že nesu přihlášen? No, mazat to nejde, ale aspoň u toho budeš mít víc kritik :-). Ten anonym nahoře to jsem já. Se chybama snad učím, ale stalo se mi to teprve podruhý. A podruhý jsem si říkal, pohoda, jen se kouknu, nemá se cenu ani hlásit. No, asi to ještě jednou udělám a pak už se budu hlásit i na koukání.

slavek
16. 11. 1999
Dát tip
O milost prosí - beránek... :)
jinak moc děkuji

Krytyk
16. 11. 1999
Dát tip
Milý slavku, mrzí mne, že jsem tě bezčasu svého času málo ocenil, tahle báseň mi přesáhla až do mého podvědomí, čtu tě vždycky, ale dnes jsem nadšen, máš můj TIP!

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru