Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Jedenadvacet

21. 05. 2009
5
9
1943
Autor
PÁTER

Před jedenadvaceti měsíci,

bylo nám jedenadvacet let a

kráčeli jsme společně ruku v ruce

po jedenadvaceti mramorových schodech

nahoru za štěstím,

do barokní obřadní síně.

Krásně znělo tvé Ano

za hudby z Lohengrina,

tehdy,

tehdy jsi byla jiná a

já snesl bych k nohám tvým

celý svět!

 

Kdo by tehdy pomýšlel na bouři

po záplavě blesků fotografů?

Co příjde,

co nás rozdělí?

 

Teď však mlčky jdeme

stále vedle sebe,

do jiné síně, ne tak slavnostní,

k poslednímu rozvodovému stání.

Pak jménem republiky

půjdem Životem každý sám.

Bez muziky...

 

 

 


9 názorů

8hanka
03. 07. 2011
Dát tip
zazila som nieco podobne, lenze ja som zena a matka...moj ex nebol ako Ty, o deti zaujem nemal, neplatil na ne, mozno by ich uz teraz ani nepoznal...rozvadzat sa nechcel, to nie, ved prisiel rozvodom o bezplatne byvanie, jedlo, uz nam viac nemohol brat, predavat nase veci, kradnut nam peniaze...aj takito su muzi, s ktorymi sa zeny rozvadzaju...je mi luto tych, ktori boli dobrymi manzelmi, otcami, no zena uz s nimi dalej byt nechcela...to je tragedia pre muza i deti...

ROMYNIKA
23. 01. 2011
Dát tip
moc hezká/*

PÁTER
31. 08. 2010
Dát tip
Dnes už i já...

gabi
31. 08. 2010
Dát tip
tomuto rozumiem...*

Noneta
28. 12. 2009
Dát tip
tady nebudu nikterak originální.... ach jo....

PÁTER
21. 05. 2009
Dát tip
Jo jo,zvláště v dnešní domě je to cesta do pekla,baba se dá nahradit,ale ztratit střechu nad hlavou,děti a platit aloše a být třeba bez práce,to je snad pro někoho i hodit si mašli... Přeji ti vydržet v manželství i když je to někdy sakra těžké,ale vždy se dá s rozumným partnerem domluvit,dohodnout a důležité je umět dělat kompromisi.U mne to bylo zbytečné,připadal jsem si,že jdu po lávce nad řekou a nepřejdu ji,volba ? Spadnout doleva nebo doprava...

já prožil první sloku před 22 lety. druhou zatím ne.Ani se nechystám...

PÁTER
21. 05. 2009
Dát tip
Ach jo...Aleši,i to je kus života lidského-tam a zpět.

ach jo...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru