Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

To už se tak někdy stává

22. 06. 2009
4
11
1721

To už se tak někdy stává. Moje hlava není hlava bez tvých úst a bez tvých rukou O.Mikulášek

Dívám se do záclony. Skrz její bílou to venku vypadá jako v dětství. Auta rozjíždějí louže až to šplíchne, nějaká žena chvátá do práce, podpatky klapou, svět funguje, všechno je v pořádku. Alespoň venku.

– Tak jak ses rozhodnul, ptám se.

A srdce mi buší, i když ještě nedávno mi na tom ani málo nezáleželo.

Chci být hospodyňka. Chci pěstovat bylinky a v ložnici mít postel s kovaným čelem.

- Jak jsem říkal. Musela bys přestat být tak náladová. A ten sex. A na rovinu říkám, že i jednou týdně je málo. Jinak to nemá cenu.

Pak se zvedne a na zbytek nedělního odpoledne jede k mamince, protože doma nemá hořčici k párkům a taky spravovat motorku. Dívám se do záclony a myslím na tebe. Bíle.

Myslím na tebe proto, že je to rok, co jsme spolu byli poprvé venku.

Některá výročí se neslaví.

Občas se mi o tobě zdá, jako se tak o bývalých milých zdává. Děláš vždycky jako by nic, chceš mě pozvat k sobě nebo říkáš, že se zastavíš, a mě začne polévat horko vědomím nemožného. A stejně tě nakonec neodmítnu. Schovám neobratné prsty do vlasů, které jsi dávno ostříhal.

Jsi nepoučitelná, řekl bys. Jsi nepoučitelná, říkáš si, když čteš moje řádky.

      

         Jsem nepoučitelná. Sedím a dívám se do záclony, dívám se, jak se nepatrně pohybuje, jak její zdobený okraj tančí nad topením, baletka při prvním vystoupení, bílá krajina,

a čekám, až se něco změní.


11 názorů

Yvaine
15. 07. 2009
Dát tip
jéé, díky za pochvalu:)) Už to vysvětluju nejmíň potisící, proč a jak a nač... Ani mě nenapadlo, kolik lidí tu už znám, s kolika jsem v kontaktu, kolik odvážlivců už nakouklo k mým povídkám...:)

chápu :) Já se tu příliš nezdržuju, tak jsem ani nepostřehla.. Každopádně tvoje nový povídky si určitě přečtu. (A ta tvá fotka na profilu je opravdu pěkná :)

Yvaine
15. 07. 2009
Dát tip
Právě:) Chtělo se mi - po vzoru hadů - svlíknout starou kůži a začít znova, svěží a čistá, obrazně řečeno:))

počkej, tys pohádkářka?? Jasně že četla. Co ta změna? :) (vim, změna je život..)

Yvaine
15. 07. 2009
Dát tip
Budu ráda:) Nečetlas něco ode mně, když jsem tu ještě byla jako Pohádkářka? Určitě jo...

Lidi jsou schopný ledasčeho. A na tebe ještě kouknu :)

Yvaine
15. 07. 2009
Dát tip
Já myslím, že ta povídka tam je určena správně, divila by ses, co jsou lidi (co jsem třeba ) schopni do tý kategorie nacpat:))

Yvaine - Málo jak s kym :) To je právě ono. A povídka v případě prvního "díla" asi opravdu není trefně zvolená kategorie. Povídky neumim. Spíš vždycky pod tíhou dojmu napíšu podobný statický sladkobol.. někdy to pomáhá :) Jinak vám oběma děkuju za komentář.

Pěkné povídání

Yvaine
15. 07. 2009
Dát tip
To je pěkné. Zase taková momentka - jako Tvá jediná povídka - ale líbí se mi... A sex jednou týdně... je málo;)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru