Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

32-33

02. 07. 2009
10
13
1609
Autor
Paulart
 

záplava –
za býkem
spí na slámě jezevec

...

povodeň
odnesla památný kámen
na povodeň 2002


13 názorů

Paulart
02. 07. 2009
Dát tip
Noro_Good_by, nic víc se nestalo. Jen povodeň odplavila ten kámen no a jezevci to vyplavilo noru :-).

Dero
02. 07. 2009
Dát tip
Zbora, Paulart: Máte asi pravdu. Mně to v češtině prostě nezní, necítím v tom žádné "napětí".

Prosecký
02. 07. 2009
Dát tip
O jakém přesahu je řeč? Jinak první sloce nerozumím a to je pro mě známkou kvality. Tip neudělím jen proto, že za šest řádků je šest tipů ažaž. Hodně tvůrčích sil do další práce, jak jsme si říkali na sjezdu komunistických spisovatelů!

že to byly různé povodně je zřejmé..jestli tohle je přesah, budiž...nejsem hajkuholik, jen říkám svůj názor.

Paulart
02. 07. 2009
Dát tip
aleši-nováku, dvakrát stejné slovo může v haiku být, ukazuje-li pokaždé na něco jiného. Zde jde o jinou povodeň. Ale koukám, že Můra73 už to správně poznala :-). Ten jezevec, ano, je to neskutečné. Chodili se na to dívat mnozí ze statku.

StvN
02. 07. 2009
Dát tip
Trochu mi chybí reálnost prožitku. Možná se mýlím, ale připadá mi to jako pohled někoho, kdo se na to dívá ze sucha, proto mi to nesedí.

Zbora
02. 07. 2009
Dát tip
Kdyby druhá povodeň byla nahrazena slovem rok, ztratilo by to smysl. To zdvojení mi vyhovuje. Líbil víc druhý.

Dero
02. 07. 2009
Dát tip
Místo druhé povodně by stálo za úvahu slůvko "rok". První text se mi líbí.

Můra73
02. 07. 2009
Dát tip
jsou to dvě různé povodně, tvoří to přesah, mně se to líbí

když je tam dvakrát povedeň, vypadá to divně...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru