Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

z

19. 07. 2009
6
17
2157
Autor
makros

 

dopravní kolaps –

z okénka vystrkuje

bosá chodidla

 


17 názorů

Paulart
28. 07. 2009
Dát tip
To máš pravdu, ta chodidla mohou vyčuhovat i na zemi. Z "okénka" je lepší. Jen si to nějak promítám, vidím tu horkou dálnici, vzduch se tetelí, auto za autem a z jednoho z nich ta chodidla. Je to pěkné, jen by si to chtělo s tím ještě pohrát...

makros
28. 07. 2009
Dát tip
Paulart, Tvá verze by také mohla býti chápána, že byl někdo přejet. Příliš drastické řešení.:-) Jinak pro jiné čtenáře to evidentně bylo málo polopatické... M.

Paulart
28. 07. 2009
Dát tip
Docela dobré, myšlenka se mi líbí, kontrast bosých chodidel a kolapsu někde na dálnici je dobrý, jen stále přemýšlím, není-li to moc polopatické. Jen zkouším variaci. Zase stojíme - z řady aut vyčuhují bosá chodidla.

makros
19. 07. 2009
Dát tip
Spíše by ladila s Tvou neodbytností :-)M.

ale zato by svým neužitečným a trapným charakterem náramně ladila s dílem.

makros
19. 07. 2009
Dát tip
Daší rozprava na téma pravdivosti nebo zmlsanosti servilním tipováním by byla velmi pravděpodobně neužitečná a trapná. M.

nerozumím, nic tak závadného jsem snad nenapsal. kromě pravdy, ovšem. to už jste opravdu všichni tak zmlsaní servilním tipováním, že nesnesete věcnou připomínku?

Norsko 1
19. 07. 2009
Dát tip
bleble, makrosi. bleble

makros
19. 07. 2009
Dát tip
Norsko a Trapný autore, procvičujte si, prosím, svá duševní prostná hlavně na svých produktech. Vaše kritiky jsou nevtipné, nemystické, na..., ploché a bez přesahu. Chápu, že takto psát je pro vás pohodlné. S pozdravem M.

Norsko 1
19. 07. 2009
Dát tip
nevtipné, nemystické, nahovno

Můra73
19. 07. 2009
Dát tip
Mně se tenhle pokus jako celek líbí moc. Cítím tu atmosféru, myslím, že si dokážu přesně představit chvilku, o které makros psal. Souhlasím ale s moorganem, že pro haiku je nejspíš výraz vykukují nevhodný. Možná by bylo vhodnější trčí...

moorgaan
19. 07. 2009
Dát tip
pocit i mozna poruseni..nejsem znalec jako Zvrhlik, abych to mohl popsat proc jo a proc ne..

ploché haiku bez přesahu, chápu že psát takto je pohodlné, ale naštěstí i pro mě jako čtenáře - nemusím se tím nadále zabývat.

pupin
19. 07. 2009
Dát tip
haiku jemné jemňoučkaté,mńau? takže jen Tvůj pocit, ne porušení norem haikiuovských, - tak?

moorgaan
19. 07. 2009
Dát tip
nerikam,ze to je spatny.. ale k haiku jsou vykukujici chodila moc expresivni zobrazeni

pupin
19. 07. 2009
Dát tip
haiku - nehaiku, mně se to líbí proč "vykukují" není haikiuovské?

moorgaan
19. 07. 2009
Dát tip
vykukuji neni haikuovske..

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru