Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

xxx

28. 07. 2009
3
14
1544
Autor
utopija

Ráno sa na stole

                 spotil nôž

Trochu krvi za nechtami

Aj boh býva hladný

      Keď v kuchyni pootvoríš okno

Nad umývadlom

       si vkladá do úst

           horké čerstvé mäso

....A možno musí...

Večer mu aj slnko ponížene zapadá

                                 priamo pod jazyk

A z toho znaku

   raz celkom bez slín zošalieš

                                               mami

 


14 názorů

utopija
31. 08. 2009
Dát tip
a teda aj pozitívne :-D

v konečném důsledku je to někdy hodně vtipné :)

utopija
31. 08. 2009
Dát tip
:-D ....tak to si skús prečítať tie moje iné surrealisticky ladené bláboly :-)) ...myslím, že aj ja ako atóm tohto bláznovstva tu- na zemi- som tiež privyknutá chápať veci trochu inak:)v konečnom dôsledku je to, hádam, pozitívne....

má zblblost se projevuje především v tom, že chápu některá sdělení úplně jinak, než byla myšlena (zeptej se třeba mořského koníka, může to potvrdit :) proto potřebuji texty jasné, pochopitelné, nápadité, strukturované a vyrovnané :) až na poslední parametr v tomto dílku vcelku splňuješ :)

utopija
31. 08. 2009
Dát tip
:) ...zarovnávanie textu, asi aj tuším prečo, ale že to práve tebe-s takým nickom-zblblýptáček- nesedí...hmmm :-D

večer mu aj slnko ponížene zapadá priamo pod jazyk...dobrá představa :) trochu mne narušuje zarovnávání textu a to u více tvých věcí. zajímá mne, co napíšeš dál.

salomesr
06. 08. 2009
Dát tip
zaujimavy text, podla mna vyborny, este sa k nemu vratim

utopija
28. 07. 2009
Dát tip
neviem, ľudia, je to zvláštne(a možno ani nie), ale mne to tak sedí... asi tá introspekcia...vlastný vesmír- no dúfala som, že cez to moje vnímanie sa uráči aj okoliu, nuž neviem, hmm... ale, ak se nelíbi, tak se nelíbi...

utopija
28. 07. 2009
Dát tip
čím? ...však ako prepojenie začiatku a konca...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru