Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

do ticha...

15. 08. 2009
8
12
1706
Autor
naira

po kotníky samotou

se svým já

střádajícím nevyřčeného

do ticha

 

plujeme si

i do nikam

než zachytí nás

byť

lehounce

 

paprsek pak

pohladí

tam v koutku

u srdce

 


12 názorů

naira
27. 08. 2009
Dát tip
petr.ix...malé velké...jak kdy..a za jakých podmínek... ....ale díky moc za zastavení tip... (připomínáš mi....ale jen blbost...taky sem se někam přihlásila...teda chtěla jako naira .x a zamítli mi to.....ale to nic...jen jedna obíhající myšlenka...)

naira
27. 08. 2009
Dát tip
já koukala na minulý rok...a to jsi tu byl...v tomto a čase kolem...tak jen... ...já taky vynechávám...a dost...a čass nemám...jen nemůžu asi zapomenout... ač se to asi nezdá...na Haničku Kupčíkovou... ...nejsem tak často jak bych chtěla..ale cítím víc..byť svět je zlý...a já našla tu útočiště... a sdílím rány ze všech stran.. od vykřičených až k slzám... ...a potácím se samotou..a s písmákem si občas dodávám sil... ....a moc mluvím...... .....oplácím a jsem ráda.....a promiň, že jsem ukecaná...;)))))))

moorgaan
25. 08. 2009
Dát tip
ahoj nairičko-pusa na líčko:-))...v lete netvorim, jen se pitvorim.-))

naira
25. 08. 2009
Dát tip
děkuji všem za zastavení, pochopení a tipy....;)) a jsem moc ráda, že vidím moorgana...zdravím Petře, už jsem se bála....nebyl jsi dlouho vidět, nebo se mi to zdá? ...

moorgaan
22. 08. 2009
Dát tip
*

macecha
17. 08. 2009
Dát tip
hezké .. T***

Marlav
16. 08. 2009
Dát tip
jemné k zasnění**

Rampoušek
16. 08. 2009
Dát tip
pěkné /*

naira
16. 08. 2009
Dát tip
jé..ahojky Bíšo...co že nespíš... ...ale ..kujííí moc;))

Bíša
16. 08. 2009
Dát tip
Tip.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru