Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Lhářka

23. 08. 2009
5
18
1709
Autor
Dreamy Angel
Sedím sama
na lavici pro obžalované lháře.
Lidi se míhají
jen jako
jako depresivní šmouhy
zběsile kolem mě.
Hledám
tak jako každá lhářka
teplo ve vyhaslém ohni
zázemí v troskách domů.
Všichni si na mě ukazují
špinavými prsty.
A já tiše řvu
a nahlas šeptám.
Miluji nenávist
a nesnáším dobu
co chová se ke mně
jak k děvce laciné
a to i přesto,
že jsem básníkem
jejího srdce.

18 názorů

Děkuji, rene. No, je to moje pocitovka, takže je pravdivá. Naprosto

renegátka
16. 03. 2010
Dát tip
Tohle ti věřím, pěkná.

Děkuji ti převelice, tvá básnická uličnice ;)

Rýmovánek
26. 09. 2009
Dát tip
Zase dalsi kousek, co mi padnul do nalady...

Pánové, obema dekuji. Vaše kritiky byly pro me inspirací a podnetem k zamyšlení. Dík

Pánové, obema dekuji. Vaše kritiky byly pro me inspirací a podnetem k zamyšlení. Dík

jojo.. o to tu hlavně jde... N.D.

Ono to ani dost dobře nejde, vzít někomu jeho názor! Naštěstí! Ale aspoň jsme se trochu zamysleli, no a nakonec docela i prima pokecali..! J.Š.

Oh, díky Štěpo, nicméně musím opět souhlasit sám se sebou :-D ..vskutku každý z nás prožívá to samé - možná v jinou dobu a možná jinak intenzivně, ale ty prožitky a pocity jsou dané už samotným tělem, které máme všichni stejné (co se týče hormonů - nemůžu popřít že takové tělo jako naše bývalá angličtinářka hned tak někdo nemá <3 ) Ty protiklady jsou právě to, co mne odradilo od tipu... je z nich patrné snad jen vnitřní rozervání autora, možná zmatení nad světem a sebou samým, ale nic víc.. pro mě klišé :-) ale tvůj názor ti neberu...

Sakra, mne by jenom zajímalo, jak může někdo tak najisto vědět, že pocity máme všichni podobné. To bych si také přál vědět jaké pocity, kdo, v jakou chvíli a ke komu vlastně chová!! To by se mi pak báječně žilo! J.Š. Když jsem se sem ještě vrátil pochválím tyto verše: ".....A já tiše řvu a nahlas šeptám. Miluji nenávist a nesnáším dobu co chová se ke mně jak k děvce laciné a to i přesto, že jsem básníkem jejího srdce." Jsou velmi originální ta spojení protikladných výrazů! A toto vlastně platí o celém tomto dílku. Vídím, že mi toho při prvním náhledu hodně uniklo! Takže můj dík si zaslouží jistě autorka, ale i Něžný_debil. (to je ten, co mě svými reakcemi nezanechal lhostejným)

bezva... pošli pak avi.

myslím, že ano. Do příště se budu snažit ;)

pocity máme podobné, jde o to jak je vyjádříme.. ;-)

Promiň, tak to mám asi pocity každých ;)

jsou tam hezké části, ale něco je podle mne dost křečovité... Nemusíš rovnou psát o děvkách, depresích, tichém řvaní a hlasitém šeptání.. to tady píše každý :-(

Díky Štěpo :-)

....Hledám tak jako každá lhářka teplo ve vyhaslém ohni zázemí v troskách domů.... asociace, co se mi moc líbí. J.Š.

duchodce
28. 08. 2009
Dát tip
hmmmmm líbí :) *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru