Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Frendi do rejnu

07. 09. 2009
16
25
3030
Autor
Alojs

Zítra přihodím nějakou regulérní prózu, dnes takový experiment... Kompilace krátkých komiksů z let minulých, na přání mé přítelkyně... Prý to nesmí hnít v šuplíků. Tak snad to půjde... Navzdory proudům opačným.


25 názorů

guy
15. 09. 2009
Dát tip
příjemná experimentálnost, takovýhle věci mi přijdou vhod v každým prostředí a v každým čase .. :-)

Patcheesa
08. 09. 2009
Dát tip
já jsem ráda, že tvé komiksy opustily stísněné a tmavé prostory šuplíku, který si navíc tvůj brácha plete s košem...:)a že jsou tady. Myslím si, že na Písmáku tahle kategorie chybí a je to škoda. mi se nejvíc líbí ten s tou sekerou... a pokud je ještě navíc ocelová... tak prostě tipec*

Zuzulinka
08. 09. 2009
Dát tip
chraň bůh....kreslím jen když musím a v zásadě jen svým dětem...na výstavy to není:-)

Oldjerry
07. 09. 2009
Dát tip
Fakt je, že kdyby to někomu PŘÍLIŠ vadilo, může to vynechat a to zase já ne. Když tu bude, zkouknu...

Alojs
07. 09. 2009
Dát tip
máš samozřejmě pravdu, tohle je formálně mimo... byť bych komiks jako takový (avšak v žádném případě můj) nezatracoval a rád jej tady přivítal... ať už jako blbůstky, nebo jako obsahově i kresebně vyspělejší dílko.

Oldjerry
07. 09. 2009
Dát tip
Bez rozdílu úrovně jsem se pobavil, ale přesto si myslím, že i přes naše občasné blbůstky je tady místo spíš pro seriózní tvorbu. Ale to je jen můj názor a nedělám si patent na pravdu...

jejdavilda
07. 09. 2009
Dát tip
inu, nejsem kritik, proto taky jako malé dítě *

katugiro
07. 09. 2009
Dát tip
však jo, komixů jen houšť...! ale jestli můžu mluvit taky upřímně, tak jsou fakt debilní :)

avox
07. 09. 2009
Dát tip
dík za avi, pobavilo... inu, starý člověk jako malé dítě... :-)) */

Alojs
07. 09. 2009
Dát tip
máš někde něco vystavené? :)

Zuzulinka
07. 09. 2009
Dát tip
:-) slunko kreslíš jako já*

Marcela.K.
07. 09. 2009
Dát tip
...zeptám se manžela ;-))) promiň, ale nedalo se neodpovědět :-)))

jo, poslední :) předposlední taky*

Alojs
07. 09. 2009
Dát tip
v naprostém pořádku :) upřímných písmáků je málo :) tak snad budeš uspokojena zítra... byť to bude něco jiného, než obvykle píšu. děkuji za zastavení

Marcela.K.
07. 09. 2009
Dát tip
Ty nemáš pastelky? :-)) No, budu upřímná : kresbičky milé, ale radši Tě čtu :-)

Alojs
07. 09. 2009
Dát tip
ahoj derouši... je to light... a jsem rád za tu 50% úspěšnost... já považuju za nejpovedenější ten poslední.

Dero
07. 09. 2009
Dát tip
První dva kousky dost předvídatelný, zbylé dva pobavily. Taky jsem na jiný úrovni než kdejakej páťák. :)

Alojs
07. 09. 2009
Dát tip
asi tak, nehodlám způsobovat revoluci... ale jeden z důvodů, proč jsem to sem šlehl, byla právě ona možná rehabilitace. Děkuji za pozastavení...

Toscana
07. 09. 2009
Dát tip
Asi jsem na tohle už moc odrostlá dorostenka - mi to přijde jak pro páťáky. A kdoví, jestli by se vůbec i oni ještě tomuhle smáli...

sláva, konečně něco pro nečtenáře :o) pár avi, třeba zaujme :o)

Komiks je taky regulérní literární útvar. Připojuji se k boji za jeho rehabilitaci i tady na Písmoni. Fakt bezvadný!

Vaud
07. 09. 2009
Dát tip
Jeste jedno avi

Vaud
07. 09. 2009
Dát tip
Skvela vec, mistre!! :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru