Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nadsamyca

10. 09. 2009
3
47
5960
Tož kurva! Každej vi, že v tej našej dědině, su ta top samca ja, Miluna Vošková a druhá nejlepči samyce je moje kemoška Veruna. Tož ale nemyslete si, že tytul nejčuprovějši samyce je enem tak něco, ten sa mosí hájit svinsky, bo vokolo fort bjehá hafo cizích samyc, co bi sa jim takyk chtěli pyšnit jag ta Miluna! Vobvikle stačí pár trepanců nohou vod stola, ale někdy sa stane, že to neni enem tak, kurva! Nedávniko sem měla fakt namále, mosim vám řict, jag sa to schrulo. Tož hoďte sicny na štokrlata a čtěte a bachec, bode to řácky napínavý. Přišli sme taghle s Veru do hospi a tam chlapi čumějou na nás a Miluno, hele, tys prej v Pěknicích uďála v hospě strašlivej bugr, prej si sa ožrala svinsky, šecko to tam zrušila, ogáry aj roby šecky pobyla a jako gut, no ne? A já Děte do rycochu vi nevochmírkové, já si nic nepametám, v Pjeknicích su bola naposlet jak boli ty technopárky a pak uš sem tam ani nepáchla, kurva, pivo so tam majou, to sa nedá vobech chlamať, dycky sa po tem zeseru! A pak sa začalo chlámat svinsky, veru cedila přes gaťky scanky, krígly litaly, prostě gut kalba, na tu podivnó poznámku sem uplně zapomněla jako. Druhý den sem měla ňáků tu rychtovačku u jednoty, tož tam razim a co najednó kurva nevidim! No kůrva! Temu biste kurva nejeřily jako! Vedle kontiku na ty petflašky stojal starej a přestafte si! Dlachni mlikárnu samyci, jaků sem u nás eště nidy nevopatřila! Ale kurva lidi! To nebyla samyca, to byla nadsamyca! Normoš su uplně vyměkla a cvrnknula si do gatěk, dyž su si to vuvědomyla! Ta flundra měla boky jak sviňa, mlikárnu asik tak jako tři moje mlikárny, stegna tlustý jag Verunino panděro, na gzichtu čupr gut masitý pisky svinský, háro mastný a dlůhý až k rycochu, kerej takyk vobec nebyl k zahozeni jako! Ten bol masivní asik tak jak sedačka z moskviče. No do ryti, kurva! A starej toto šecko dlachní a vošmatlává jak dyby doma neměl Milu, kurva! Svinsky su se dosrala, to vám povim hnetkaj. Čopla su nohu vod stola, rostočila nad kokosem a juž na tu nadsamycu bježim  a že ji porubu. Bestia jedna vipasená mě zmerčila, vodstrčila starýho, cvaknula si z placatice rumajzlu, sáhla do tepláků a vytahla hadejte co! Nohu vod kulečnika. Asik tak dvakrát dluhou než bola moje noha vod stola! Začlo sa svinský tóčo! Rubala su tu svini zleva, zprava, ale vona byla hůževnatá a silná jak dyby to uvnitř nebola žencká ale semený byk, kurva! Noha vod stolu litala bezučelně sem tam, vobec sa mi tu nadsamycu nedařilo knokautovat. Tož sme sa tam tedyk chvilu enem tak opleskávaly u teho kontiku, starej na nás půlil očadla, ale pak to najedó připrckalo. Nadsamyca najedó prutce přešla do utoku, nohou vod kulečnika mi lechce vyrazila nohu vod stolu z pazóry a pak uďála piruetu jak ňákej ten teplůš vod baletu a přetáhla mě přes gezicht svim vipaseným bauchem. Kurva to byla prda, to su eštěk nezažila. Lehla sem na zem, scela su sa zdvihnůť na kytáry, to vite, ale ta cizá samyca bola hnetkaj u mně a položila mi fajfku v gumace na mlikárnu a Tož ty seš ta Miluna? Zachrochtala jako vepřisko. Jo, ty pičo, to su já. Kvákla sem. Co sa mi sereš do mojeho prcířa? To je enem moj starej a jeho kuliska a chuj, to je moj sůkromí majetek a dlachnit može enem moje proprijety! A vona si dala ručiska v bok, usrala si a Hele ty pičo, ten chuj je vodednešniho dna enem moj, je ti to jasný? A nejen von, ale celá tadle dědina, aby bolo jasný, bodu tadyk teť na nejtvrtší a nejčuprovější samyca. To mě svinsky dožralo, rozzuřila sem se, ale bolo mi to guvno co platný, na kytáry sem sa zdvihnůť nemohla. Sklidni půsopky jako, chrochtla ta cizá samyca Milena. Nic ti nepomože, bo já su svinsky silná, mně dyž su bola eště vižle davali fotr s mutr ty stymulátory pro dobytek, abych měla tu paru a stala sa prezidentem zeměkoule, jasný? Jag to dořekla, tož stáhla tepláky a celó mě poscala, pak mě jedou rukou zdvihla za levou kytáru, druhou rukou za háro a prcla se mnou vo zem. Anik sem sa nevotočila a mašírovala su celá poscatá pryč rovnó k Veruně. Ty pičo, cos dělala, kdákla Veruna dyž mě vopatřila. Dyť seš celá zlochčená jak ňáký retardovaný podsvinče co sa narodilo s menším kokosem než jiný podsvinčata! Guvno, kvákla sem. Máme tu konkurenci, ty dojnico stará, sme v rycochu. A pjekně zatepla sem to Veruně šickno vipovjeděla. No ty pičo, to je sila, kdákla Veruna, dyž to bolo šickno vipovjeděný. Ale neboj sa jako, já su skušená šlapajzna, něcok s tim uděláme, to sik přecik nemožeme nechasť libiť totok, ňák na ňu vizrajem! No to tedyk, kvákla sem a usrala si. Celý den sme pak tu cizů samycu špehovali. Sviňa jedna vodlachnila každýho samca, na kerýho narazila, každů samycu, co se jí postavila zrychtovala nohou vod kulečnika, zapálila každů popelnicu na kerou přišla a přitom fort enem chlámala jednoho pivasa za druhým a scala na patniky jak čuba. Konečně večer dyž zapat pumlič, vidala sa ta cizá samyca Milena do hospy. Začala se tam svinská rychtovačka, krígli litaly, blelo sa, trtkalo pod stolama, no kurva! Dyž sa uďála eštěk vječi tma, tož Veruna kasik vodbjehla a za chvilu připrckala s bagrem. Ty pičo, co sceš robit, půlila su vočadla. Veruna nic nevodkdákla a začala lžicou bagrovať před dveřiskama hospy diru. dyž to bolo, vylezla ven a vysjetlila Miluno, ty kravo blbá, má fakt silu ta dojnica, ale je pitomá jak štoudef, tož na ňu vizrajem chitrosťou, sme totiž babi svinsky chitrý, sme hotoví dva ajnštajni v teplákách a s dudama. Pak sme spolem naházeli do ten diry rozbitý flaši vod pivasů, položily přes to roští, zasypali listim a bolo to. Past jag na medjeda. Potej sa mě Veruna votázala eslik už su tu dojnicu Milenu neskaj večir viděla jit sa viscať. Eště nebola, řikla sem, má asik fest gut močák, ale za chvilu pode, juš má v sobě tag třiceť kůsků, to sa dluho nedá vydržesť, enem mosíme dufať, že neumí gcať ve stoje jak já a nepode na pizoár ale ven, kurva. Asik tak za deset minut sa ta dojnica drzá zdvihla na kytáry a šla. De gcať Zakvákla sem. Čupr gut, zamnula si Veruna pazóry. Měli sme ščestí. Jag ogár scať neuměla. Vylezla z hospi, nakročila na tu diru co Veru vykopala a bola v piči. Slitla dolu a vobje kytáry přeražený. Vy piče, vás zmorduju, chrochtala tam dole, ale bolo ji to guvno co platný. Nejdřiv sme ji vobje poscali, pak si na návsi vitrhali dlažebni kosky a poslali tu bestiu do libmu. Veruna ji vitáhla z  diry bagrem, nandali sme ju do sudiska, zavařily a poslali po řece. Tož kurva, vidite to. Šukces. Hlavně si pametajte, že jen piče se hnetkaj vzdavaj a že dyž prostě selžou ty svaly, tož sa nedá nic dělat a holt sa mosí zapnout ten bazmek, jak ho máte v kokosu a enem si ho ničite pivasama a rumajzlem. Tož tak.

47 názorů

moorgaan
12. 09. 2009
Dát tip
toš..tohle je takovéto domácí žvýýýkání... že děcka?

grrrc!

Norsko, prečo fort sicáš u teho kompa? To nemáš nic lepčiho na prácu? Mazej dobivať pařezy na zimu, nebo ťa trepnu svinsky nohou vod stola!

Norsko 1
10. 09. 2009
Dát tip
hlad budu mět až zitra, milá miluno

Norsko, já takik ne, uš ani nevim, co su to napatlala. nesceš sa staviť na tu zabijačku? Veru, bode ryť, zrychtujem sa a zbalyme šicky ogáry a podlachnime jim chuje a budó love!

Veruna
10. 09. 2009
Dát tip
oka milu, vyzvednu te za pul hodiny traktorem, dufam, že vam nepoburam plot jak minule

Norsko 1
10. 09. 2009
Dát tip
jak nebude. tomu nerozumím

Norsko, oj lidi sou takik enem zviřata a talkik tak smrdějou, ,am m ji jak zpraku ale su šťastní, mam sinátora na gimplu, viš? Bode z něj jednouj študovanej pán a budó love jako a já váas c všecki lmiluju jako, dyť sme všici z jednem mamy jako, z tej Evy, co nás visrala z jeji prdele nebeský, kurva, su taká biblicky melancholycká, do prdele, toú pomalu brečim, jak su ščastná. Dame s veru eště jednu rundu neskaj večir A JAKO gut noe ,ene?

Veruna
10. 09. 2009
Dát tip
no jak u nás ve vepřincu, dyž se svině perou o pomyje!vono to norsko nebude uplne blbé, jak jsme si všici mysláli

Norsko 1
10. 09. 2009
Dát tip
Jak u zvířat, jak u zvířat

Veruna
10. 09. 2009
Dát tip
pěkně mě nasral chuj jeden! zahnala su ho do lesa a pogrom na ně udelala! ukradla jsem jim šecky svršky, prodalaje do frcu a za ty love su vyzvvedla znovu ten svoj leptop!

Blegijo a Jako gut, no ne?

Veru: No ty kravo moje, ty uš máš zpátky ten komp z frcu, tož to je gut, bode kalba neskaj? Co ten tvoj cigán fůsatá, uš si ho vikopla z baráčiska?

Veruna
10. 09. 2009
Dát tip
Kurva Milu,ty pičo! to jsme ji tenrkát daly! sem se sem zrovnec přyhásila, já ti dám teha typa, jo?

grrrc!!!

Volim popelnicu na řetězu k paseni prasisek!

v tomto chlívku budeš spát!

Belgie tě knokautuju hnetkaj, viš to ty pičo:? Dame boj kao!ů grrrc!

belgie, neodporuj jí, je to fest samyca! budeš spát v chlívku za trest!

Norsko 1
10. 09. 2009
Dát tip
jsou v akci

Belgie, ty debile, ser na to, bode to tag jak řikám, bo su svinky vipasená a ty si hubená jag to vižle, chapeš? Tož tak. A ty Norsko, peč na to, zbraně netřeba, mam nogu vod stola a ta je gut jako.

Norsko 1
10. 09. 2009
Dát tip
prodám vám zbraně, chcete ?

Belgie, možeme spolupracovať, já budu dělat tu bordelmutr a ty bodeš šlapákovat, beřeš to?

Blegie, ty pičo stará, já su silně terytoriáloni, potřebuju fort zabirať noví uzemi, viš?

Norsko 1
10. 09. 2009
Dát tip
zajímavá historka, ale nezajímavá v tom smyslu, že je úplně na hovno, jelikož sis všechno vymyslel a nikde ani zrnko pravdy

Já uš su posratá jak plena po tchyni, viš ona sa posravá furt enem, uš je to sviňa stará celá flekatá, má ty jaterní skvrny a mosíme ju k posteli přivazovať řetězom, abi nepráskla do křusek, von bi ináč nebol ten duchot.

Norsko 1
10. 09. 2009
Dát tip
enem sa neposer, pyčo

Kočkodane, dikes, kurva, su z teho typa mokrá uplně!

Marvine, eslik seš eště panic, tož si sedni na rycku a mlč, já sa s panicema nebavim a ty určitě bodeš ten panic, co eště nidy neviděl frndulu chlupató, viť?

Mluviš o venušinym hrbolu, co má u frnduly každá ta samyca jako? Já ho mám jag ten roch vod nosorožca, dyž je tancovačka, tož s tim trkám ogáry jak nadrbanej kozel.

norsko tomu nerozumí, učí jen telocvik

veledílo! nejelpší, co jsem dnes četl!

Norsko 1
10. 09. 2009
Dát tip
hrbol ti to řekne za mě. je můj mluvčí a já mu plně důvěřuji

Morsko hele ,nepotřáš zaučit? Uš si měl řáckou samycu jako? S mlikárnou festovnou a frndulou chlupató?

Ty Marvine, di do piče, co je to ten Ostrravák jako? Já su samyca z dědiny, viš? mame to tu tvrdé svinsky, tož buť na tetku hodný, miluje tě jako šecky svoje dětičky!

Norsko 1
10. 09. 2009
Dát tip
něco mezi hrbolem a kokotem

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru