Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nesmělá

22. 11. 1999
5
0
2507
Autor
Lalinka

Na ulici zas vidím Tě stát Pohledem sjíždíš mě od hlavy až k patě Možná, máš touhu něco mi pošeptat Přes nekalé úmysly, tvářím se svatě Z očí kouká Ti chuť po mém těle Dlouhé a toužebné pohledy sdílím Snažím se Ti říct nesměle Jak moc po Tobě šílím.. Kdo odváží se promluvit Budu to já nebo Ty Rozume nezkoušej mi to vymluvit Nejsi silnější než mé pocity Váhám zda mám či nemám Sbírám veškerou odvahu No co, za pokus nic nedám Ale na flirt já nemám povahu Ach ta nesmělost.. Na zádech studený pot Nutí mě na ústup se dát A říkám si stop Nebudu se ho přece bát Zabraná tou skutečností Zezadu zakryté mám oči chladnou dlaní Znechucena svou nesmělostí Náladu nemám na hádání … a pak to jméno, ještě dnes v uších mi zní nejmilejší šok , co jsem kdy zažila hlavou projel mi gong vítězný a nesmělost byla mnohem krásnější než jsem tušila………….
Lalinka
10. 03. 2004
Dát tip
strucne ale velm potesilo :-)

Milly
09. 03. 2004
Dát tip
pěkný........ * :-)

Drakkan
21. 04. 2002
Dát tip
0/5+T tak já taky přídávám adresu :-))))) drakkan@quick.cz

cvrček
05. 02. 2001
Dát tip
Cvrček zírá: Kýhovýra. Tip.

Anonym
30. 11. 1999
Dát tip
kde na to chodíš Lali,začínám se divit kde v sobě čerpáš nápady a myšlenky.Pro Tynica,že to léčí alkoholem -je třeba se vzpamatovat a řešit myšlenky civilizovaným způsobem.

Bříza
29. 11. 1999
Dát tip
Uznalé pokyvování nad Lali, - Saša jiskří pravdivými postřehy, Merle to trefil, Bibša odhalila, co zbývá na mne ? Blbě čumět ...
(ale velmi obdivně...)

Pavol
27. 11. 1999
Dát tip
Nesmělá a krásná. :)

Bibša
27. 11. 1999
Dát tip
Nesmělá? Tak to zcela jistě ne!!! Básnířko Lálí, jsi třída. Jsi básník ze života, uchopila jsi mě celou a teď mě smýkáš životem!

fid
26. 11. 1999
Dát tip
Jak to všichni známe.....

Saša
23. 11. 1999
Dát tip
Lalinko nesmělá
tohle se nedělá :c))
chybí zde jméno oblíbence
změnil se obdiv na milence :c))

Merle
23. 11. 1999
Dát tip
Za jí ma vé . . .
Lepšíš se Lali, a to drsně.
Nějak si docílila, že jsem to prožíval s tebou.

Hannah
23. 11. 1999
Dát tip
Mile napsáno, držím ti palce...

Datin
23. 11. 1999
Dát tip
...došly mi slova... Nevím co bych k tomuhle dodal...skvělá báseň i myšlenka...

Franta
23. 11. 1999
Dát tip
přijde mi to hodně pubertální

Saša
23. 11. 1999
Dát tip
Naopak Franto, je to věku přiměřený
koukám že s despektem koukáš na ženy
měl by ses nad sebou zamyslet
jak dlouho ty pozoruješ svět
tvé roky navíc proti Lálinčiným
tě nedělají moudřejším, jen jiným
...

Jean
23. 11. 1999
Dát tip
Bomba.

Takový stavy si vobčas asi prožije každej. Ikdyž měl jsem pár známejch totálně bez zábran. Na druhou stranu byla s nima zábava.

PS: Mimochodem nečet jste někdo do Kundery Směšný lásky? Tam se pocitem studu a nestudu v jedný povídce zabývá podrobně.

Tynic
23. 11. 1999
Dát tip
Dobrým lékem je alkohol, ale ani ten není pro každého. Já to teda tak řeším...
Od Tebe Lalinko se vždycky dovím něco málo o ženách. Jen tak dále. Nechceš mi dávat hodiny ženské mentality ??? Uvítám každou radu.
Má adresa tynic@post.cz :o))))

Miroslawek
22. 11. 1999
Dát tip
Děkuji za hezký zážitek

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru