Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nepište do šuplíku, ani v Boskovicích!

22. 09. 2009
1
31
2871




Vážení a milí!
Podařilo se mi resuscitovat tradici literárních čtení v Boskovicích, kterou před mnoha lety zahájila Naja Adamová. Dnes se opět po dvou letech odmlky tato tradice vrací, jen s drobnou změnou - namísto literární čajovny Hermanna Ungara se čtení budou konat v Galerii Otakara Kubína na Masarykově náměstí v Boskovicích.
Ostatní věci se nemění - čtení budou pořádána jednou za tři měsíce vždy v sobotu nebo neděli podvečer. Zúčastní se vždy právě jeden host. Pro podzimní setkání jsem si vysnila bohemistu, germanistu a váženého zámeckého průvodce Václava Velčovského, doufejme, že dorazí.

POZOR, ČERSTVÉ ZPRÁVY - DORAZÍ JAK AVIZOVANÝ HOST V.V., TAK ZDEJŠÍ HVĚZDA DOMIN.GO A JEHO KYTARA! :-)

Pokud máte kdokoliv zájem se čtení zúčastnit aktivně - hudební či slovní či jakoukoliv jinou produkcí, napište mi do zpráv, ať vím, s kým počítat a na koho se těšit. Vystoupení jednoho autora by se mělo pohybovat okolo deseti minut.

Vstupné na celou akci činí 3O korun českých (za nějaký čas si budeme číst za rovné jedno euro).

A teď ještě to nejdůležitější:
Čtení se uskuteční 11.října 2009 (neděle) v pět hodin odpoledne v prostorách Galerie Otakara Kubína (Masarykovo náměstí, pod radniční věží).

Náměty a připomínky směřujte na mě :-)

Těším se!!





31 názorů

Já původně četl v "Beřkovicích", tak mě to zaujalo ;-))

jt
09. 10. 2009
Dát tip
jop - myslim(e)

no kdyz myslis...

jt
07. 10. 2009
Dát tip
ne - to je zarucene lip investovana tricetikoruna.. ;-)

tak to je zarucene pestrejsi program :-)

jt
01. 10. 2009
Dát tip
ja jdu s romalem na pivo ;-)

ok, těším se i přesto :)

Na mě se můžeš těšit taky, ovšem já nepřijedu :-)

jupiii! albireo, udelal jsi mi radost a tesim se :) tesim se i na papoucha :) a tesila bych se i na jt, kdyby prijel :)

papouch
25. 09. 2009
Dát tip
nooo!! a je to tady. Když né jt, tak Albi. :-))) (Kristý, já Ti to všechno vysvětlím osobně, až přijedu do Boskovic, ju? .-))

Albireo
25. 09. 2009
Dát tip
Možná se tam objevím, jezdil jsem k vám rád.

prosimvas a jestli si chcete ze sebe navzajem delat legraci nebo se do nekoho strefovat, tak prosim, ale ne tady :)

a vubec, kdo rika, ze tam nebude legrace, a vubec, proc by melo byt divne, ze tam nebude jt? ja to tady dneska vubec neechapu :) zkratka to stoji tricet korun a komu to prijde moc, nebo komu vadi, ze hlavni host nema vlastni stranky a nevydal sbirku, at jde misto toho na pivo, ja se zlobit nebudu! dneska jsem v razi, kdo si jeste chcete rypnout..? :)

papouch
25. 09. 2009
Dát tip
ale ale... mýlíš se.. jt je přece ochoten dát 30 Káčé každému, kdo bude ochoten ho poslouchat...

Pochopila. Snaží se naznačit, že vstupné za třicet korun nedá dohromady sumu, za kterou jt vystupuje.

papouch
25. 09. 2009
Dát tip
nepochopila :-P :)

divne to neni, v galerii se obycejne plati najem a my muzem byt radi, ze to mame v podstate za pusu, teda za tricet korun. a vubec, komu se to nelibi,... :)

:-) usmev.

no tak to jte divné :-)

papouch
24. 09. 2009
Dát tip
Divné je to, že tam nebude jt.

jt
24. 09. 2009
Dát tip
30czk mi prijde docela dost za tak malo legrace, zvlast, kdyz o hlavnim hostovi na netu neni nez, ze je na facebooku. usmev.

co?

Nevím. Ale zajímá mě to :-)

papouch
23. 09. 2009
Dát tip
Víš co je divné?

JiKo
23. 09. 2009
Dát tip
mimochodem o a 0 jsou vedle sebe

JiKo
23. 09. 2009
Dát tip
pozdravuj Naju:-)

proboha, jak jsem to mohla napsat? vždyť nula a óčko jsou od sebe tak daleko... ehm, tak se mi smějte, měnit to nebudu :)

Delahaye
22. 09. 2009
Dát tip
za 3 Ó korun ... hezký :-) i Boskovice jsou hezký :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru