Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Prozac - užíváte denně?

04. 10. 2009
1
24
2401
Ptám se jen tak, čistě z osobní zvědavosti. Vy, kteří tu publikujete: užíváte Prozac denně?
Máte limit, třeba 500 miligramů jako Green Goblin?
Zobete, i když nemáte chuť?
Díky.

24 názorů

Bysme ti to i řekly, ale blokuješ náš, Mofsere. To se musíš holt rozmyslet, jestli chceš plkat a nebo blokovat, obojí nende.


Movsar
04. 07. 2016
Dát tip

tisíckrát předžvýkané vtipy, nudné, strašně nudné. neumíš psát,nejsi vtipný, proč se sem člověče cpeš?


A.H.
05. 10. 2009
Dát tip
zdá se mi to, nebo ne?!

tsuki
05. 10. 2009
Dát tip
co prozac, haloperidol!

papouch
05. 10. 2009
Dát tip
8997

Debilní diskuse jak má být. Vše je tedy v pořádku. Papouchu čísluj.

Metta
04. 10. 2009
Dát tip
...jednou jsem omylem místo Paralenu snědla klientovo valium. Od té doby se změnil můj pohled na něj, ne na svět ... co by se (se mnou) stalo, kdyby to jednou nedostal 8-O ??

Konečně pěkná diskuse a tak hluboký nezájem vůkol. Papoucha tímto skromně žádám, aby TUHLE DISKUSI nečísloval. Páč mně přijde velmi podnětná.

katugiro
04. 10. 2009
Dát tip
kdo je Green Goblin? co udělá s člověkem 500 mg denně? a prý to mj. způsobuje kanibalismus :)

rajko, já ho nezobu, z toho to nemám :) :) to bylo doporučení autorovi - krásně zklidňuje :)

Fouraix
04. 10. 2009
Dát tip
co je ti po tom

Delahaye
04. 10. 2009
Dát tip
Valium .. denně .. pak mě to tady nesere, resp. sere méně, než bych čekal :-)

lexaurin je navykovej. prozac taky. ja uzivam pismak. a ten je taky navykovej.

raja
04. 10. 2009
Dát tip
jojo, zlatej lexaurinek... ...akorát po něm blbnou ptáčci!:)

denně: ne. limit: ne. bez chuti: ne. Nechceš si zobnout Lexaurin? (alespoň 5mg) :) :)

MeTB
04. 10. 2009
Dát tip
Binks Osvícení. Známky primitivního humoru. Ten člověk ví něco o ironii, satiře a imitaci. Možná, že s trochou péče by zvládl i jednoduché úkoly. ;-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení

© Dobrý spolek

Nahoru