Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Telefon

24. 11. 1999
0
0
1266
Autor
Merlin

Kdysi, když jsem byla zamilovaná ... a čekala na telefonát, který stejně nepřišel ...
(... teď už nejsem zamilovaná ... miluji ...)

Lásko ... ... už jsi mi zase odjel ... Jsi pryč a já ... já jen sleduji ciferník hodin a doufám. Pokaždé, když zazvoní telefon, divoce se mi rozbuší srdce, cítím, jak mi tepe krev až ve spáncích, kolem žaludku mám takový "divný pocit". Snažím se tvářit co nejlhostejněji. "Prosím?" - "Dobrý den, prosím vás, kdy mi jede zítra ráno kolem osmé vlak do Hulína?" - zeptá se mě cizí hlas. ... Oči se mi zalily slzami. ... zase nic ... "To bude asi omyl; Tady je soukromý byt ..." "Hmm, tak promiňte; nashledanou." "Ale vždyť se nic nestalo..." řekla jsem. ... Jen mě strašně bodlo u srdce. Jinak nic ...
Merlin
15. 06. 2000
Dát tip
.. Tak si tu pročítám tvé kritiky, a zjišťuji, že už jsi pomalu na stopě ... ještě ale nejsem u konce ... :o)))

Jarmusch
14. 06. 2000
Dát tip
:))))) tak si to tu prochazim a zatim nevidim zadnou basen v muzsekm rode.. jeste ale nejsem u konce :)

Regins
30. 05. 2000
Dát tip
Pěkný ,zas psané s takovým citem

Anonym
22. 03. 2000
Dát tip
Linda

Morgana
27. 12. 1999
Dát tip
příjemně nepříjemnej pocit,že tohle je setsakra pravdivý a většina z nás to prožívá(prožila)

zámek
14. 12. 1999
Dát tip
... čekat či hledat ? Čekání bolí, protože chceme, aby bylo naplněno ... a hledání ? Hledání vyžaduje to, čím v čekání mnohdy plýtváme. Hledej ... nenajdeš (to je pozitivní!)

Sarken
30. 11. 1999
Dát tip
krásná? Spíš trpká...

Bibša
27. 11. 1999
Dát tip
známe... krásná bolest...

Merle
26. 11. 1999
Dát tip
Dokonce i já v tom cítím velkej náboj. Zbytečně dobrý.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru