Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pochodnění

01. 10. 2001
11
0
3363
Autor
Merle

Kdo chce, ať se mi ozve zprávou, jak pochopil název... :)

Vyrašili rarachové,
vyhřešili do hříchu.
Pro potěchu zvuku smíchu,
v sametově modrém tichu,
smíchali jsme pot i chuť.

 

Po tichu se rozplétáme,
krok sun sune slaný krok.
Vlasy hlavu bijí stěnou,
kryjí lítost omalenou.
Mělas pravdu. Jsem fakt cvok.


Merle
24. 10. 2001
Dát tip
Takže to uhodla jen Falka a Žirafka. Pro ty, co to ještě zajímá - správné slovo je louč.

ulita
23. 10. 2001
Dát tip
a zase ta Linhartová...máš ji u mě - třeba k Ježíšku, jo?

Merlin
18. 10. 2001
Dát tip
Teda bratriku, ty jsi ale tajnůstkář ... (nebo cvok ... ?!?) :o)))))) ... a co kdyby ti raraši měli pochodně ... ???

J
10. 10. 2001
Dát tip
Pochod není - Pochodně - denní dění za pochodu noční dění bdění - k tomu všemu svádí název a tak v tápání po významu čteme a čteme, abychom si napověděli obsahem básně: Kroky tmou v běhu k přítomnosti ve dvou, smíchem prožívané rozradostňování v plynutí času a sdílení všech pro i proti Milování bývá také bez rozumu. A také plane jako pochodeň.

Merle
08. 10. 2001
Dát tip
Dobrá, úplně nejvíc poslední rada... na slově pochodeň netrvám... co ho nahradit jiným?

Saša
08. 10. 2001
Dát tip
:c))) koukám, že si z nás všech utahuješ na písmácké téma - tak mě napadá - nechceš vyhlásit nějaké téma pro všechny - tak jako kdysi krytyk vyhlásil "Hranici hříchu" ? Ono možná i obnovené by nebylo špatné - jak by se s tím tématem vypořádali staří po novu a noví (cheche - po staru ne) dneska , to by možná bylo ještě zajímavější ... :c)) No nic, to jen na poškádlení ... :c)

nebraska
06. 10. 2001
Dát tip
heh zvlastne :)

Saša
04. 10. 2001
Dát tip
Pochodnění srdce mění zuby cení duší znění očí snění i těl bdění to co není světlo denní ... to všechno je pochodnění ... :c))) (pokud ovšem nechceš všechno krásné prochodit a rozchodit :c) ?! )

(závorka)
04. 10. 2001
Dát tip
jo (líbí) posvícení - rozsvícení (pomilovaní - rozmilovaní)

Petula
04. 10. 2001
Dát tip
Inu, já to vidím jako nějaké to: Vzplanutí fagulí perutí ohnivých na chodbá citlivých místností mrazivých Pochodně v duších jdou spolu se nesejdou tmu hasí bezednou Zbylý cit rozetnou sekerou s rozetou – od krve vinětou... Tak, a teď mne nech spát v mé nevědomosti, a až se dobéřeš ke svému názrou, co jsi to vlastrně dal do toho názvu, prosím, napiš... Nejlépe všem... :-)

░▒▓-_-▓▒░


leontynka
03. 10. 2001
Dát tip
fíííííha

Merle
03. 10. 2001
Dát tip
Cava :)))) pro jistotu si zajdu na test... jen pojď Vio... má pěst se chce hned bít! ;)) Diana: opravil jsme slabý krok na slaný, jak to mělo být... všem: malá nápověda - stejně tak by to mohlo být Rozpochodnění

Wopi
03. 10. 2001
Dát tip
Asi si sedim na vedení....

Krel
03. 10. 2001
Dát tip
...nechápu...nevím...ale je to dobrě zajímavě zajímavý...

Stevenson
02. 10. 2001
Dát tip
merliku, ja toho tady uz nechapu, ze by ses divil..((

Mahoney
02. 10. 2001
Dát tip
ech, mám dvě možnosti - vymoci z autora výklad, nebo si tiše libošumět v nonsensu...* jenže ono je to stejně šuma fuk :))

Vio
02. 10. 2001
Dát tip
Jo jo... jo! TIPík P.S. Já to z Tebe vymlátím! ;-)))

zirafka
02. 10. 2001
Dát tip
jeee :-)))) cokap se muze na tohle neco rict? copak si vubec clovek muze dovolit neco takoveho hodnotit :-) je povedena. Fakt jo.

Diana
02. 10. 2001
Dát tip
Cava: to je ono! Ale byla jsem už blízko!! Je to jasný: jde o Merlovo pochodnění do porodnice. Pochoduje za svitu pochodně, protože, jak ho ta stěna vzala po hlavě, byl na ní nejspíš nějaký elektrospotřebič, ten se rozbil, způsobil kraťák a teď nejde proud. Krok má Merle slabý, je unaven po tom míchání chuti a potu - přehnal to, neboť je, jak ostatně sám uznává, cvok. Merle, honem řekni, že jo, ať to z tebe Vio nemusí vymlátit.

Wopi
01. 10. 2001
Dát tip
Pěkný. Nic jsem nepochopil. Ale stejně pěkný. *

hermit
01. 10. 2001
Dát tip
jolíbí*****

Danny
01. 10. 2001
Dát tip
název? no že v básni nění zmíněn žádný pochod :)

Šminka
01. 10. 2001
Dát tip
Moc líbí.... *

kafka
01. 10. 2001
Dát tip
***!

Merlita
01. 10. 2001
Dát tip
Líbí**** Díky za inspiraci :o)))

ALENKA
01. 10. 2001
Dát tip
Přitáhla mne jak magnet!! Takové Alenka mooooooc ráda! Díky Merlím si tady! Zbdť

Diana
01. 10. 2001
Dát tip
Krásně zní a pění. Moc se mi líbí. Nerozumím nic, ale mám radost. Asi jde o lásku. TIP

Cavalera
01. 10. 2001
Dát tip
.... tip .... Název jsem pochopil tak, že jsi otěhotněl. Je to tak?

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru