Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Nejsem šťastná

21. 10. 2009
3
5
1402
Autor
Dreamy Angel
Venku prší krásno
a vítr mi všecku paranoiu větrá z hlavy,
hladí mě tak, jako rosa stébla trávy.
Mám pořád důvod k úsměvu.
A přesto nejsem šťastná.

Venku bouří něha
a lidi sotva pletou nohama,
mám krásnej deštník s kostkama.
Takovej co nikdo nemá.
A přesto nejsem šťastná.

Venku sněží smíření
anděly vidím všude kolem sebe,
jako jedinou mě chtěj do nebe.
Za mnou je fronta na místenku do pekla.
A přesto nejsem šťastná.

V nebi neprší a nesněží já pomalu
žvejkám jahodovou omeletu,
mám svýho strejdu a hodnou milou tetu.
Denně hrajeme si v oblacích.
A přesto pořád nejsem šťastná...

5 názorů

Děkuju :)

...pošlu ti kousek štěstí ve výplodech*

Anděli, Anděli, že ty trpíš na anděly! J.Š. Já se jenom ptám, kde se bera tolik deprese. A taky třeba to "nebe", tak jak si ho obyčejně představujeme neexistuje! A ani peklo. To by těch "nebí" muselo být strašně moc. "Naše" nebe křesťanské, Těšínské nebe, Nebe na Zemi, severská Valhala, Nirvána (asi buddhistická), antický Olymp..... A jestli maj´ nějaké "nebe" i muslimové (asi jo, protože kam by jinak odcházely duše spravedlivých palestinských "bojovníků za jejich svobodu" odpalující na svém těle trhaviny)), tak i to jejich! To je pro mne trochu moc složité! Třeba jsme jen "shluk" různých druhů energií! A jestliže platí zákon o zachování energie, tak my lidé jsme také jen energie, vyjádřené matematicky E=mc2. A toto není v podstatě v rozporu s ničím. Pak platí jak zákon o zachování energie, tak to,".... že když něco skončí,tak také něco nového začíná.....", tak i teorie o karmách.... No a to je možná trochu optimističtější představa, než ta jen o jednom nebi a jednom pekle!

reinka
21. 10. 2009
Dát tip
čučenka má pravdu, ale já tvé pocity znám, proto ***

čučenka
21. 10. 2009
Dát tip
nojo, štěstí je stav duše, to nějak zvenku nepřijde, takže když ho v sobě nemáš...

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru