Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zima v nás

25. 11. 1999
2
0
2024
Autor
Lalinka

Vzpomínky přiváté větrem Mezi spadaným listím hlas patřící Tobě Jména stále opakující se šeptem Kdysi tak blízké byly sobě Zpod zmrzlých rampouchů z okapů Padají kousky lásky sdílené námi Částečky pádů a rozmachů Co mraky a vichřice rozehnaly Den stejně chladný jako Tvé srdce byl Sluneční paprsky nezkrotně mrazily Lavičku našich schůzek sníh zahalil Omrzlé konečky prstů jak vzpomínky pálily Vyhaslé teplo v dlaních zůstalo stálé Léto už přijde bez nás dvou Ač plody našich stromů budou nedozrálé To sladké už nám nevezmou..
Drakkan
21. 04. 2002
Dát tip
4/5+T krásně podzimně zimní...

Marigold
01. 12. 1999
Dát tip
Lali!Krásně!

Gala
01. 12. 1999
Dát tip
Fakt - dobrý ...

Anonym
30. 11. 1999
Dát tip
perfektní,jsi opravdu dobrá,snad lepší než si myslíš.charlie

Bibša
27. 11. 1999
Dát tip
Hej, holka, předbíháš vlak, který mi ujel :-)

Krytyk
26. 11. 1999
Dát tip
Tvoje verše na mne zrádně napadaly, ležím pod nimi a nejsou lehké jak listí...

Saša
26. 11. 1999
Dát tip
Tvé verše na mě napadaly zrádně
rampouchy srdce už proklály
možná sny vypadaj vážně dost chladně
když na vše pohlédneš z povzdálí ...


Merle
26. 11. 1999
Dát tip
Lali, tvůj pokrok už se ani nedá měřit. Brzo zůstanu příliš pozadu, než abych mohl chápat. I tak z toho mám radost.

Datin
26. 11. 1999
Dát tip
Merle to řekl přesně... Stále lepší a lepší a lepší... Kam až chceš jít? :-))

Bříza
26. 11. 1999
Dát tip
Lalinko - moc hezký - nápaditý, možná bych snad ještě poradil si trošku pohrát s tvarem jinak dobře volených slov (např. ř.3,4 by mohlo být:)
...jména stále opakovaná šeptem
kdysi tak blízká byla sobě ...

(pokud ovšem nemluvíš o těch vzpomínkách - proto "...byly sobě...", ale to pak je trochu nesrozumitelné)

Určitě by taky šel udělat pravidelnější rytmus a metrum, ale takhle, jak jsi to udělala ty, se mi právě líbí, že se tam ta pravidelnost objeví až nazávěr, což ho umocní.

Jo - maj pravdu :-) - lepšíš se.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru