Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

11.listopad

10. 11. 2009
0
6
554

 

11. listopad

 

Přijel dnes Martin na bílém koni

kopyty o dlažbu zvesela zvoní

jen sníh, ten jaksi chybí mi tu

náměstí plné dětí, smíchu…

 

Ohňostroj září nad hlavami

je plný barev, kouře, silné rány,

to znamená, že zima je tu,

a já se nerad v tomhle pletu

 



6 názorů

sidonia
10. 11. 2009
Dát tip
takové.. zatoulané.

Beed
10. 11. 2009
Dát tip
Ehm... rozpačité, dost rozpačité. Radši bez hlubšího zamyšlení nad dílem.

Bosora
10. 11. 2009
Dát tip
No...

dajakbol
10. 11. 2009
Dát tip
Aha, kým som to spísal, už ma dakto predbehol.

dajakbol
10. 11. 2009
Dát tip
Rytmus: 1. verš logaed daktylotrochejský 2. verš daktylský + trochej 3. – 8. verš jambický, resp jeho nápodoba. Rýmy: združené, ale: 1. trochu ošúchaný 2. asonancia 3. asonancia blízko rýmu 4. okej Obsah: nekonfliktné, banálne veršovanie relaxačného charakteru. Takže... Naštudovať trochu teórie by to chcelo a čítať po sebe.

Miroslawek
10. 11. 2009
Dát tip
"mi tu / smíchu" prostě není dobrý rým, dvojice "silné rány / nad hlavami" mě také nepřesvědčila. A k rytmu (X - přízvučná slabika, x - nepřízvučná) Přijel dnes Martin na bílém koni Xx x Xx X xx Xx = daktyl, trochej, daktyl, trochej kopyty o dlažbu zvesela zvoní Xxx X xx Xxx Xx = 3x daktyl, trochej O tom, co chybí textu uvnitř, se asi nemá smysl bavit.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru