Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Krátí se to

20. 11. 2009
7
8
1101
Autor
Kaos



Krátí se to


Pod nohama mi zapraskala zmrzlá tráva, co vyrůstala na nástupišti mezi mechovýma dlaždicema. Zas byl listopad, kolem pátý ráno mohlo být. Dny se smrskly na pár hodin a noci byly strašně dlouhý bez sedmýho pádu. Zas tomu cosi chybělo. Snad jenom pohlazení po tváři nebo vlastně cokoliv. Vzdálenosti a časy se zkrátily, ale mezi náma to zas bylo všechno nějak moc daleko. Žmoulám v ruce lístek na zpožděnej vlak a přemýšlím o poslední společný snídani a poslední společně koupený věci. Zubní pasta. Brunetko malá, dubenko… Asi to mělo být jinak. Ale to už je jedno. Zpožděnej vlak, nevadí mi to. Hodně vlaků už mi ujelo. Plivu do kolejiště a zvuk se rozlíhá prázdným nádražím. Zase zdrhám a nevím vlastně kam. Asi to mělo být jinak.

 

 

 


8 názorů

empatie
23. 11. 2009
Dát tip
Psáno od srdce. Pěkné počtení.

Kaos
21. 11. 2009
Dát tip
stručné a nedokončené to je schválně..

StvN
21. 11. 2009
Dát tip
V podstatě se mi to líbí, i když je to hodně "stručné" a "nedokončené".

jejdavilda
21. 11. 2009
Dát tip
ale taky možná, že nemělo*

Impresse
20. 11. 2009
Dát tip
*

Norsko
20. 11. 2009
Dát tip
celkem líbí, takové křehké a bez přetvářky *

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru