Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

o ničem

03. 12. 2009
2
10
1781
Autor
Alloha Hurro

Já, ztrácím čas pouhým přemýšlením
-o ničem.
O tom proč nemám modrou krev...
A proč nejsem šlechticem.
 
Jsem jednou člověk marnotratný
A celý můj dlouhý život je mi prd platný.

10 názorů

lampička
04. 12. 2009
Dát tip
achjo zítra je taky den

myslím že když přemýšlím tak smysluplně...

lampička
03. 12. 2009
Dát tip
takže to platí, nebo neplatí -D*

Erzsi
03. 12. 2009
Dát tip
Četla jsem si i Tvoje starší dílka, a nejsou vůbec špatná. A tipy, pravda potěší, ale nejsou zdaleka to nejdůležitější. Nemusíš recenzovat co napíšeš, přehrabovat se v lístečkách s básněmi, to zde zvládnou docela dobře(někdy hůře:-)) kritici. ... No některé názvy osloví na první pohled, ale obsah je dost slabý, a jindy je hrozný název, ale skvělý obsah:-) ... hm, mám za to, že člověk píše, proto, že chce něco vypovědět, a za svým i když to není dokonalé, si každý stojí, takže je jen dobře, že navržené změny necháváš valně ležet.

někdy mi příjde že si jí vážím až moc, ale už se rozmýšlím co sem dám, dřív jsem o tom nepřemýšlel, proto na začátku jsou ty co třeba nemají žídný tip, možná jsem se malinko zlepšil co jsem na písmákovi, ale to spíš jsem jen přišel na to co se chce číst... víš autor se na svou tvorbu dívá výdycky jinak protože má pro něj jinou hodnotu, některá díla prostě už nemohu měnit protože mají pro mne histoickou hodnotu... a můžou to všichni sepsout jak chcou ale já ji prostě nezměním...

Erzsi
03. 12. 2009
Dát tip
praská a skřípe parapet, již čeří se vodní hladiny, hle autor, co si neváží vlastní tvorby, ... a svět padá jako dům z karet... tady se každému občas něco nepovede, ale je důležitý to aspoň zkusit, ne?

a prosím tě, libí se ti ty kraviny obecně? jistě některá se mi občas nepovede...

Erzsi
03. 12. 2009
Dát tip
hleďme, a mě se ta "kravina" líbí...

je to kravina, někdy se snažím vcítit do někoho jiného a pak to tak dopadá, ale někdy se dovíš i něco o mě...

Erzsi
03. 12. 2009
Dát tip
...tak si řekni čert to vem! najdi si jiný směr - o ničem to přece není, život v myšlence a myšlenka životem:-)*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru