Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Lámání ledů

04. 12. 2009
9
11
1826
Autor
Kaos


Lámání ledů


Máš mě vůbec ráda, zeptal jsem se a dál koukal do prázdna před sebou. Po předním skle stékaly kapky deště, pršelo už několik dnů v kuse. Dost patetický to celý bylo. Na začátku prosince se vždycky něco láme, každej rok bylo něco a letos zase. V hlavě mi zní Cobain. Seděl jsem za městem v dešti a ona vedle mě. Dva cizí lidi. Blbost. Občas projelo auto a dole v mlžným oparu prosvítaly obrysy olomouckých věží. Já nevím, promiň, já vážně nevím. Já taky nevím, řekl jsem a nevzpomínal. Thought the sun is gone, i have a light, and hang out on clouds, soothe the burn… Všechno mi bylo jedno, nebylo už co ztratit. A déšť nepřestával bubnovat na střechu auta.

 

 

 

 

 

 


11 názorů

Bíša
19. 12. 2009
Dát tip
Tip.

Wronski
06. 12. 2009
Dát tip
má atmosféru *

Kaos
05. 12. 2009
Dát tip
děkuju.. prej deník :) ať žije anonymita internetu..

Anetté
05. 12. 2009
Dát tip
hezký moc:) takovej citlivě popsanej moment máš tady z toho už skoro deník:) paráda*

Norsko 1
05. 12. 2009
Dát tip
zkouším obědvat, ale ne a ne si udělat čas na ten rituál :-)

pokouším se snídat, co ty?

Norsko 1
05. 12. 2009
Dát tip
pravdu vindal dí

A.H.
04. 12. 2009
Dát tip
*

Merxanta
04. 12. 2009
Dát tip
Máš mě vůbec rád,zeptala jsem se..... (Jen mi to pořád nějak nedokáže být jedno)

jel bych dál, tohle je zárodek povídky.. velmi slušnej nástřel.. tip

Marcela.K.
04. 12. 2009
Dát tip
Máš mě vůbec ráda... Už je to dlouho...moc dlouho, ale vystihl jsi to přesně*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru