Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zimní

06. 12. 2009
6
13
2354
Autor
Fairiella




Nebe šumí rozházenými zrnky písku,
i paví oči hledí vzhůru.

Kapradí
chrastí napětím –

pouštní bouře
obloze jen prospěje,
šeptají stromy.
Světy se promísí.

A za mými zády,
kde prve stál strom,

pevně mě zachytíš
dlaněmi paprsků,


svítání...





13 názorů

Nepochopeny
05. 07. 2011
Dát tip
Veľmi sa mi páči ten naturálny motív. Evidentne ich často používaš v svojej tvorbe. Je to naozaj zaujímavé.

Fairiella
10. 12. 2009
Dát tip
J. Novák: já nevěděla, že je to o počasí :D ách jo...příště asi budu psát s vysvětlivkama :)

tak zaprvé jsou verše o počasí pasé, protože jich je milion a každý pisálek si myslí, že to zvládne. a zadruhé to je kýč jak bič.

Fairiella
09. 12. 2009
Dát tip
Wronski (a ostatní): já nevím, jak to mám říct a zároveň moc nevysvětlovat - pro mě tam ten název zůstane jaký je, protože to tak cítím :) ale klidně jí říkejte každý, jak chcete :D jinak dík :)

Wronski
08. 12. 2009
Dát tip
přírodní - to mi zní lépe jak zimní a pak je to pro mě výborné *

Fairiella
08. 12. 2009
Dát tip
sveřep: má, jen ho tam nevidíš (což možná je a možná není moje chyba) :-)

sveřep
08. 12. 2009
Dát tip
Tato báseň má někde těžiště? Asi mezi zrnky písku..

Fairiella
07. 12. 2009
Dát tip
To beru, nejspíš je nějakým způsobem plochá, mně tu asi ani o žádnou hloubku a zamýšlení se nad časem a prostorem nešlo :)

Markéta
07. 12. 2009
Dát tip
neříkám, že tam není vůbec žádné propojení (možná ono "bez ladu a skladu " je příliš k básni nešetrné), ale chybí mi zde pevnější těžiště. Osobně tíhnu k větší hutnosti, co se týče významové roviny a textům, které více pracují s prostorem a časem. Tato báseň mi přijde z tohoto hlediska plochá. Ale s přimhořenýma očima... oki :-)

Smíšek:-)
07. 12. 2009
Dát tip
T

Fairiella
07. 12. 2009
Dát tip
Pro mě to zimní je, nemusí být pro každého. A taky nemůžu tvrdit, že je to psané bez ladu a skladu, pokud tam propojení nevidíš, já ano a možná ho uvidí i někdo další, myslím, že zase tak nejednoznačné to není - ale každý vnímá všecko jinak, že..

Markéta
07. 12. 2009
Dát tip
Zimní? No mně to zimu moc neasociuje.... Jinak obrazy se mi zdají tak trochu rozházené bez ladu a skladu, nevidím zde žádné pevnější těžiště

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru